 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 14-10-2007, 23:50 |
ecu i jego bledy |
Autor |
Wiadomość |
Jasiu [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2006, 11:55 ecu i jego bledy
|
|
|
Witam. Ponizej to co sie stalo z moim autkiem i to co juz zrobilem.
3 dni temu jechalem sobie spokojnie 100km/h i nagle tak jakby zabraklo paliwa (jest jeszcze pol zbiornika). Naciskam na gaz i nic misiu zwalnia i staje. Chce ponownie odpalic i nic. Telefon i autko sholowane stoi pod domem. Wzialem magiczny czytnik bledow i pokazalo mi blad nr 14. Kupilem spray wzialem szmateczki i wycziscilem przepustnice. Wykrecilem ECU poogladalem i asekuracyjnie przelutowalem kondziorki (przelutowanie 5zl w servisie RTV). Wszadzilem ECU i chcialem odpalic. NIC. Rozrusznik kreci, popmy nie slysze a ecu pokazuje mi blad nr 22 (jakas sciema??) Pytania sa 3:
1. Dlaczego ecu nie pokazalo mi wczesniej po kolei bledu 14 i 22 ??
2. Co ja mam teraz zrobic bo stoje w martwym pukncie i nie mam zadnych pomyslow.
3. Czy ma ktos moze cos w stylu ksiazka servisowa gdzie podane sa prawidlowe parametry czujnikow? Chcodzi mi o to zeby samemu sobie je posprawdzac i miec jakies odwzorowanie do tego co powiino byc.
PS. Polaczenia od czujnika walu sprawdzone. |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 12-12-2006, 19:20
|
|
|
Kod 14 oznacza TPS, lecz jego awaria nie powodowałaby aż takich skutków.
Co do czujnika wału, to niewiele mogę pomóc. Jeśli już, to mogę jedynie doradzić, żebyś podmienił go z jakiegoś działającego Colta (ależ to było odkrywcze ).
Iskra na świecach jest?
A propo pompy paliwa: dochodzi do niej napięcie? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2006, 20:48
|
|
|
czujnik walu znajduje sie w aparacie zaplonowym - tam, skad ida przewody WN
i zgadza sie - jak padnie, to nie ma bata - nie zapali |
|
|
|
 |
|
|