Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2007, 23:50
ecu i jego bledy
Autor Wiadomość
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2006, 11:55   ecu i jego bledy

Witam. Ponizej to co sie stalo z moim autkiem i to co juz zrobilem.

3 dni temu jechalem sobie spokojnie 100km/h i nagle tak jakby zabraklo paliwa (jest jeszcze pol zbiornika). Naciskam na gaz i nic misiu zwalnia i staje. Chce ponownie odpalic i nic. Telefon i autko sholowane stoi pod domem. Wzialem magiczny czytnik bledow i pokazalo mi blad nr 14. Kupilem spray wzialem szmateczki i wycziscilem przepustnice. Wykrecilem ECU poogladalem i asekuracyjnie przelutowalem kondziorki (przelutowanie 5zl w servisie RTV). Wszadzilem ECU i chcialem odpalic. NIC. Rozrusznik kreci, popmy nie slysze a ecu pokazuje mi blad nr 22 (jakas sciema??) Pytania sa 3:

1. Dlaczego ecu nie pokazalo mi wczesniej po kolei bledu 14 i 22 ??
2. Co ja mam teraz zrobic bo stoje w martwym pukncie i nie mam zadnych pomyslow.
3. Czy ma ktos moze cos w stylu ksiazka servisowa gdzie podane sa prawidlowe parametry czujnikow? Chcodzi mi o to zeby samemu sobie je posprawdzac i miec jakies odwzorowanie do tego co powiino byc.

PS. Polaczenia od czujnika walu sprawdzone.
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 12-12-2006, 19:20   

Kod 14 oznacza TPS, lecz jego awaria nie powodowałaby aż takich skutków.
Co do czujnika wału, to niewiele mogę pomóc. Jeśli już, to mogę jedynie doradzić, żebyś podmienił go z jakiegoś działającego Colta (ależ to było odkrywcze :D ).
Iskra na świecach jest?
A propo pompy paliwa: dochodzi do niej napięcie?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2006, 20:48   

czujnik walu znajduje sie w aparacie zaplonowym - tam, skad ida przewody WN
i zgadza sie - jak padnie, to nie ma bata - nie zapali
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.