Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup
Autor Wiadomość
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 24-03-2012, 11:34   [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup

Witam kolegów,
jestem na zakupie (wszystko załatwione poza rozliczeniem) Lancerka cywilnego w dosyć ciekawej konfiguracji, wszystko ładnie pięknie tylko na oględzinach okazały się poniższe problemy (przejechane 67tys km) :

- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.

- Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne..
- Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ?

problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia).

mam nadzieje, że ten model z 2008 nie ma DPF'a, ale mimo wszystko chipowanie przed nim :)

A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa....
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-03-2012, 12:45   Re: [CY8A]Lancer Problemy techniczne - nowy zakup

QaDo napisał/a:

- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.


Jak chcesz porządne to EBC przednie raczej są dostępne u polskiego dystrybutora. Jak chcesz lepsze to DBA jedna z wyższych serii. Dostępność na zamówienie ~2 miesiące chyba, że akurat mają. Numery były na forum podawane, nie chce mi się teraz szukać.
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 24-03-2012, 13:46   

Jedna firma podaje:
Numery oryginału: N3305066/NPS

EBC podaje D1384

Na forum nic nie znalazłem..

Bardziej ciekaweco z tym zamykaniem ;)
Ostatnio zmieniony przez jaca71 24-03-2012, 13:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 24-03-2012, 16:07   

QaDo napisał/a:
- Tarcze i klocki przednie zużyte, chciałbym tarcze sportowe nawiercane i wycinane z polskiej firmy MIKODA http://www.mikoda.pl/skle...ent=det&id=5531 , ale ani u nich ani na serwisie nie mogę namierzyć pasujących do tego modelu sedana.


Jak napisał powyzej krzychu, nie kupuj Mikody!
QaDo napisał/a:
- Czy pojazd kupiony w polsce ma MMC w języku angielskim i innym poza PL ?

Nie ma menu w języku polskim, niestety.
QaDo napisał/a:
problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza, może nie znam się na mitsubishi, ale w stacyjce klucza nie było tylko zaślepka, kluczyki leżały luzem na fotelu, dodatkowo jeszcze większy ból, pilotami nie idzie zamknąć pojazdu... o co może chodzić ?
(lampki się swiecą jednak autko nie reaguje na polecenia).

Na pewno masz klucze od tego egzemplarza? jak nie to masz niezły kłopot.
Spytaj o to kolegę tokyo, on jest w tym najlepszy
QaDo napisał/a:
A i dodatkowe pytanko, w autku do pełnej opcji brakuje chyba tylko szyberdachu i kamery cofania, takie kamerki nad rejestrację kosztują 99zł tylko pytanie czy mitsubishi przygotowało wiązkę na kamerę ? czy jest ona podpięta pod navi ? Wszystko rozkładać i ciągnąć kable to trochę lipa....

Czy na pewno w wersji navi jest kamera cofania? Z tego co wiem to nie ma. Szyberdachu również.
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 24-03-2012, 20:10   

Dzięki za info o tarczach.
Co do kamery cofania to tak występuje, jednak koszt tej opcji z navi to 12tys :)
Więc często się nie spotyka i właśnie pytanie czy wiązka przygotowana, byłoby super.

Co do kluczy wątpie by była możliwość ich podmiany... sa wraz z dokumentami, zobaczymy co wymyślą, jak tego nie zrobią to 5% wartości. Ale kto wie ile kosztowałaby naprawa. Skontaktuję się z kolegą.

Ps. dodam jeszcze, że oczywiście odpala ale z tego co pamiętam klucz na tablicy był przekreślony, jednak nie więm co to oznacza. Pilota w stacyjkę włożyć się nie da :D

A może to istotne samochód wyposażony w handfree, jednak na placu był też otwarty.. przypomniało mi się też, że po lewej od kierownicy były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2012, 22:21   

QaDo napisał/a:
były dwa guziki ASC off i ASF off i naciśniecie jednego z nich nic nie zmieniało na luzie.

ASC off wyłącza kontrolę trakcji, trzeba przytrzymać przez parę sekund. Piknie i na desce wyświetli się na górze wyświetlacza "ASC OFF"
ASF to chyba doświetlanie zakrętów, tym przyciskiem się zapewne wyłącza (pewnie masz xenony).

Co do klucza: a może po prostu zużyta bateria?
Samochód zamyka się z przycisku przy klamce? A jak się zamknie, to otwiera się ponownie?

Rozumiem, że kupujesz w komisie? To myślę, że i tak powinieneś podjechać do jakiegoś ASO na sprawdzenie, przy okazji powiedzą co z kluczykami i może sprawdzą poduszki (ta kontrolka).
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25-03-2012, 10:39   

witaj
Kamerke da sie podpiac ale troche inaczej, poniewaz wiazka jest. Do niej sie nie podpina. Czas podlaczenia pod navi,ale tak profi, 2 godz. Orginalnej nie kupuj, mozesz nie dac rady jej podpiac.
Kluczykiem sie nie przejmuj. Kup baterie wymien w pilocie i napisz czy sie cos zmienilo. Generalnie wszystko do zrobienia.
Pozdrawiam
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 25-03-2012, 11:15   

Nie jest to samochód z komisu, a używany pogwarancyjny z małym przebiegiem od banku. Cyzli jednym słowem poleasingowy.

Co do baterii hmm może, ale i żeby oba komplety nie chodziły trochę dziwne. Z guzikiem na klamce nie próbowałem jakoś precyzyjnie. Ale po naciśnięciu na pewno samochód pikał więc systemy działają.

Xenony, a że nie odpalane to może dla tego nie szło tego wyłączyć, dzięki za naprowadzenie, co dwie głowy to nie jedna.

@Tokyo kamerkę oczywiście nie orygianał, przesadzają z ceną za to samo. Podpięcie jest za navi czy w te gniazda poniżej co byłoby trochę lipą, ale kamera to małe zmartwienie..

Obecnie zdecydowałałem się na zakup, jak zjadą za te dwa problemy 5% to można śmigać ;)
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2012, 20:31   

QaDo napisał/a:
- Na początku paliła się kontrolka poduszki powietrznej, pózniej zgasła, dziwne..


Jesli sie powtorzy to do ASO i sprawdzenie czy nie podlega pod akcje serwisowa wymiany czujnikow, bo wsporniki rdzewialy i wlasnie czesto gesto powodowalo to blad i kontrolke...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 25-03-2012, 21:24   

QaDo napisał/a:
problem największy: - Wyświetla się błąd autoryzacji klucza


Dzis ogladałem lancerka kolegi prosto. Jeżeli masz taki przekreslony kluczyk, tak jak on, to jest tylko informacja o kluczyku(chyba o tym, żeby wyjąć?), nie błąd autoryzacji. Czyli wymień baterie i zobacz co dalej.
 
 
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 25-03-2012, 21:28   

No dokładnie przekreślony kluczyk był. Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ? :)
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
greg300 
Nowy Forumowicz

Auto: LANCER sedan 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: BRANIEWO
Wysłany: 26-03-2012, 13:05   

a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto
_________________

 
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 26-03-2012, 13:19   

QaDo napisał/a:
Ale w stacyjce siedzi taka plastikowa zaślepka, klucza do pojazdu nie ma, ale to chyba norma co ? :)


Jeśli jest zaślepka to auto powinno mieć Keyless a kluczyk jest w pilocie schowany, taki mały zaczep naciskasz i wychodzi kluczyk, ściagasz zaślepkę ze stacyjki a pod nią masz miejsce na klucz :rolleyes:
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-03-2012, 14:51   

greg300 napisał/a:
a czy czasem nie wystarczy wcisnąć stacyjke i wyłączyć do konca?? wtedy pilot zamknie auto


Dokładnie. Albo wyjąć zaslepkę?
Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem?
 
 
fargo 
Mitsumaniak


Auto: 2.0 GTS '08 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 347
Skąd: KrakówNH
Wysłany: 26-03-2012, 15:56   

mjsystem napisał/a:
Ale co to jest za wersja? Czym zapalasz? Nie kluczykiem?


Jak auto ma Keyless to właśnie tą zaślepką się zapala :rolleyes:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.