bardzo małe ciśnienie paliwa |
Autor |
Wiadomość |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 09-04-2012, 21:17 bardzo małe ciśnienie paliwa
|
|
|
Witam koledzy walcze z carismą gdi , jej problemem jest bardzo małe ciśnienie na pompie wc bo 0,47 bara i samochód pracuje jakieś 30 sekund po czym gaśnie nie ma sily jechać zwracam sie o pomoc bo dałem pompe do regeneracji zrobili ja i chwilke było bardzo dobre ciśnienie normalne coś okolo 6 barów jak mnie pamięć nie myli i wróciło do 0,47 bara check engine się świeci jakies wskazówki koledzy macie ??? dodam iż dziwne jest zachowanie przekaźników od pompy bo zdaje mi się że ona jakby na odwrót działala ta w baku bo jak przekrece kluczyk na ON nie załącza się tylko jak zapalam samochód to się dopiero załącza
[ Dodano: 09-04-2012, 21:27 ]
drobna pomyłka ciśnienie po naprawie pompy wyniosło 60 barów |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10-04-2012, 22:59
|
|
|
Powinno być 50 bar . Spr. czy dochodzi paliwo do pompy wc. Gdzie regenerowałeś ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 11-04-2012, 19:02
|
|
|
mechanik wyjął mi pompe i zimeringi były wyrobione już były pompe w baku sprawdzałem wyjęto i podłączona na krótko działa tylko dziwnie jest bo kiedyś się inaczej załączała no i ciężko ma samochód do zapalania rozbierane już miałem i czyszczone wtryski kolektor dolotowy a szkoda mi tego samochodu bo zawieszenie z tyłu wymieniałem rozrząd zrobiony tylko ona nie chce jeździć :/ |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 11-04-2012, 19:11
|
|
|
kozaR napisał/a: | mechanik wyjął mi pompe i zimeringi były wyrobione już były pompe w baku sprawdzałem wyjęto i podłączona na krótko działa :/ |
jakoś sensu nie widzę w tym zdaniu , może dlatego że kiepski byłem z polskiego |
_________________
 |
|
|
|
 |
kozaR
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GDI 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2011 Posty: 78 Skąd: Pakość
|
Wysłany: 11-04-2012, 21:07
|
|
|
chodziło mi o to że pompe wc miałem wyjętą i rozebraną a w niej są zimeringi jako uszczelnienie i były wyrobione bo przepuszczały a jeśli chodzi o pompe w baku to podłączona na krótko pod prostownik działa normalnie , a w samochodzie dziwnie się załącza 9 coś tak jakby na odwrót :/ filtr paliwa jest wymieniony , a jakie ciśnienie powinna podać ta pompa w baku ?? |
_________________ "... życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem ..."
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 11-04-2012, 23:18
|
|
|
pompa w baku powinna mieć ok 3,2-3,4bar. Czasami pada przekaźnik pompy , gdzieś na forum był o nim temat . http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 a tutaj sporo informacji , i coś mi się nie chce wierzyć w te zimeringi . Przeczytaj go dokładnie , a będziesz wiedział o co chodzi |
_________________
 |
|
|
|
 |
|