Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
galant 2,0 nie pali mi na jeden cylider
Autor Wiadomość
ubro 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 2
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 05-07-2016, 17:16   galant 2,0 nie pali mi na jeden cylider

mam galanta 2,0 1999 rok jest zagazowany niepali mi na jeden cylinedr ale tylko na bezynie na gazie chodzi na 4 i nie wiem co jest wymieniłem wtrysk ale to nic nie dało

może ktoś podpowie gdzie jest sterownik wtrysków
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-07-2016, 18:10   

Sterownik jest w srodkowym tunelu z przodu widoczny od strony pedału gazu, trzeba rozebrac oba boczki konsoli centralnej, wykrecic sterownk i goi wysunac w strone kierowcy
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ubro 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 2
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 05-07-2016, 18:39   

dzieki wielkie
 
 
Pini 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 6
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-07-2016, 20:49   

Podepne się pod temat, bo mam dokładnie te same objawy, co ubro. Zagazowany 2,0 na gazie śmiga idealnie, ale przy benzynie już tak nie jest. Wyraźnie pracuje na 3 cylindrach, a wyskakujący check engine pokazuje błąd P0301 - cylinder 1 misfire. Różnica u mnie jest taka, że nie dzieje się to zawsze. W zasadzie dzieje się to rzadko, najczęściej gdy silnik jest ciepły, np. od temp. zewnętrznej 30*+ lub po ostygnięciu po jeździe ale na tyle zimny, że nie przełącza się jeszcze na gaz.
Zamieniłem wtryskiwacze cylindrów 1 i 2 ale dalej błąd pojawia się ten sam, czyli P0301 - cylinder 1 misfire.
Ma może ktoś pomysł, czyja wina to może być ? przewodu paliwowego? sterownika? tuska? :D
_________________
ignorance is bliss.....
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-07-2016, 16:15   

Sprawdź czy nie mąci komp gazowy - wyjmij go i zmostkuj przewody do wtryskiwaczy.
Możesz sprawdzić czy impulsy z komputera wychodzą na wtryskiwacz (np diodą), ale pamiętaj że gdy sterownik wykryje misfire na jakimś cylindrze, to wyłącza jego wtryskiwacz aby nie zalać katalizatora paliwem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.