 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
galant 2,0 nie pali mi na jeden cylider |
Autor |
Wiadomość |
ubro
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 2 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 05-07-2016, 17:16 galant 2,0 nie pali mi na jeden cylider
|
|
|
mam galanta 2,0 1999 rok jest zagazowany niepali mi na jeden cylinedr ale tylko na bezynie na gazie chodzi na 4 i nie wiem co jest wymieniłem wtrysk ale to nic nie dało
może ktoś podpowie gdzie jest sterownik wtrysków |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-07-2016, 18:10
|
|
|
Sterownik jest w srodkowym tunelu z przodu widoczny od strony pedału gazu, trzeba rozebrac oba boczki konsoli centralnej, wykrecic sterownk i goi wysunac w strone kierowcy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ubro
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2016 Posty: 2 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 05-07-2016, 18:39
|
|
|
dzieki wielkie |
|
|
|
 |
Pini
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-07-2016, 20:49
|
|
|
Podepne się pod temat, bo mam dokładnie te same objawy, co ubro. Zagazowany 2,0 na gazie śmiga idealnie, ale przy benzynie już tak nie jest. Wyraźnie pracuje na 3 cylindrach, a wyskakujący check engine pokazuje błąd P0301 - cylinder 1 misfire. Różnica u mnie jest taka, że nie dzieje się to zawsze. W zasadzie dzieje się to rzadko, najczęściej gdy silnik jest ciepły, np. od temp. zewnętrznej 30*+ lub po ostygnięciu po jeździe ale na tyle zimny, że nie przełącza się jeszcze na gaz.
Zamieniłem wtryskiwacze cylindrów 1 i 2 ale dalej błąd pojawia się ten sam, czyli P0301 - cylinder 1 misfire.
Ma może ktoś pomysł, czyja wina to może być ? przewodu paliwowego? sterownika? tuska? |
_________________ ignorance is bliss..... |
|
|
|
 |
szwagierr
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 97 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-07-2016, 16:15
|
|
|
Sprawdź czy nie mąci komp gazowy - wyjmij go i zmostkuj przewody do wtryskiwaczy.
Możesz sprawdzić czy impulsy z komputera wychodzą na wtryskiwacz (np diodą), ale pamiętaj że gdy sterownik wykryje misfire na jakimś cylindrze, to wyłącza jego wtryskiwacz aby nie zalać katalizatora paliwem. |
|
|
|
 |
|
|