Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Trzęsie, totalny brak mocy, 500 obr.
Autor Wiadomość
tadzikew 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v 116 KM 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 51
Skąd: Ozo
Wysłany: 13-04-2012, 17:15   [Cari 1.8] Trzęsie, totalny brak mocy, 500 obr.

Witam.

Dzisiaj 13-nasty, wiec coś musiało się popaprać ;-)

Do rzeczy, otóż cały dzień ok, przed chwilą wsiadłem odpaliłem.
CHECK, praca silnika jak mały traktorek i 500 obr.

Dodam że, tydzień temu wymieniłem jedna cewkę, miała lekkie przebicie. Nie dawała rady na gazie. Na Pb ok.
Założyłem ponownie starą żeby wykluczyć padniecie nowej, ale bez zmian.

Pb i LPG tak samo trzęsie.

Co o tym sądzicie Panowie :) ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-04-2012, 17:32   

Jak świeci kontrolka silnika to sprawdź błędy, to na pewno ułatwi diagnozę.
Jak to zrobić za pomocą kawałka drucika masz tu opisane:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
tadzikew 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16v 116 KM 97r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 51
Skąd: Ozo
Wysłany: 13-04-2012, 17:40   

OK, spróbuję :)

[ Dodano: 14-04-2012, 12:32 ]
Problem, rozwiązany.

Otóż, Pan z gazowni nie przyłożył się zbytnio do swojej roboty.
Podłączając się do inst. elekt. przeciął przewód idący do kości cewki, po czym ponownie zlutował wszystko wraz inst. lpg. Niestety zbyt słabo.

Drgania silnika spowodowały zerwanie łączenia,(brak prądu na cewce) dlatego też nie jeździł na pb i lpg.
A wystarczyło tylko zdjąć koszulkę i wlutować inst. lpg. Przynajmniej na pb byłoby ok po zerwaniu łączenia. (łatwiejsza diagnoza)

No cóż .... :)

Dzięki. Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.