Przesunięty przez: arekp 13-12-2006, 01:11 |
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy) |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-10-2018, 09:36
|
|
|
Napisz na PW co się dzieje |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10557 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-10-2018, 23:09
|
|
|
Krzyżak sprzedał to się nudzi |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Arek_75
Forumowicz

Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 50 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-10-2018, 21:20
|
|
|
Hej.
Gdzie najlepiej w Trójmieście oddać Miśka do konserwacji podwozia?
Za wszystkie podpowiedzi i rekomendacje z góry dziękuję. |
_________________ Pozdrawiam
Arek
Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8 |
|
|
|
 |
cerutti
Forumowicz
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2019 Posty: 75 Skąd: Sławno
|
Wysłany: 08-01-2019, 16:34
|
|
|
Panowie gdzie w GD znajdę dobry warsztat w którym mógłbym sprawdzić auto przed zakupem ? Dokładnie
chodzi o Mitsubishi Outlander I T. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-01-2019, 08:44
|
|
|
jedź do Zbyszka Montowskiego - 4x4 najlepiej u niego
car-mont, Parchowo |
|
|
|
 |
mk0808
Mitsumaniak
Auto: carisma HB 1.8 GDI, '98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2008 Posty: 49 Skąd: Pszczolki
|
Wysłany: 08-03-2019, 13:04 szukam speca od hamulców
|
|
|
Witam
mój misio wymaga położenia od nowa przewodów hamulcowych, macie Panowie namiary do jakiegoś szpenia w 3mieście, który zna się na rzeczy i nie obedrze ze skóry |
_________________ 01227/KMM
======== |
|
|
|
 |
kamskow
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2019, 10:54
|
|
|
Jest jakiś warsztat/mechanik którego możecie polecić do Mistubishi Galanta EA5A? W JapanService już byłem i nie mam z nimi dobrych wspomnień. Szukam kogoś kto będzie miał pojęcie o zawieszeniu w miśku, bo już kilku przy nim majstrowało i żaden nie pomógł. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10557 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-11-2019, 11:24
|
|
|
kamskow napisał/a: | Jest jakiś warsztat/mechanik którego możecie polecić do Mistubishi Galanta EA5A? W JapanService już byłem i nie mam z nimi dobrych wspomnień. Szukam kogoś kto będzie miał pojęcie o zawieszeniu w miśku, bo już kilku przy nim majstrowało i żaden nie pomógł. |
A co tam się dzieje z zawieszeniem?
Szczerze to ja sam robie i galant moj mchanika nie widział poza przegladem i ustawieniem zbieżności.
[ Dodano: 06-11-2019, 11:24 ]
Arek_75 napisał/a: | Hej.
Gdzie najlepiej w Trójmieście oddać Miśka do konserwacji podwozia?
Za wszystkie podpowiedzi i rekomendacje z góry dziękuję. |
Radexa zapytaj, on swojego zrobił z konserwacja |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2019, 12:40
|
|
|
kamskow co się dzieje lub co chcesz zrobić? |
|
|
|
 |
kamskow
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2019, 15:29
|
|
|
Powiem Wam tak, od jakiś 2 lat mam niezidentyfikowane stukanie w tylnym zawieszeniu. Byłem z tym u kilku mechaników w Lublinie, bo tam do niedawna mieszkałem i żaden nie wiedział o co chodzi. Słyszeli to ale nie potrafili zdiagnozować. Od jakiegoś czasu mam kolejne niepokojące dźwięki tyle tylko że z przodu. Byłem z tym w JapanService i tam też nie mogli określić przyczyny. Puścili mnie z informacją że jak będzie bardziej stukać to wtedy mogę przyjechać to może coś namierzą. Nie wiem ile jest prawdy w stwierdzeniu że "zawieszenia galanta jest tak specyficzne że jak ktoś nie miał z nim styczności to nie da rady tego ogarnąć", tak słyszałem. Tak to pokrótce wygląda. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-11-2019, 17:35
|
|
|
każdy wielowahacz jest dość cieżki w diagnozie, szczególnie, że stuki mogą pochodzić nie tylko z zawieszenia ale też przekładni, hamulców a nawet zawiasów maski
generalnie warto je rozłożyć - przednie dość łatwo idzie, z tyłem jest problem z wahaczem mimośrodowym i tu rzadko ktoś grzebie, ale generalnie luzy da się wyczuć
sprawdzałeś czy nie masz czegoś luźnego w bagażniku albo wnękach nadkoli? klucze w kole zapasowym? |
|
|
|
 |
kamskow
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2019, 18:40
|
|
|
Luźne elementy w bagażniku wykluczyłem, zrobiłem test z pustym bagażnikiem i dalej coś się tłukło. Miałem hipotezę że z tyłu mogłoby to być górne mocowanie amortyzatora, mam wrażenie że to się zaczęło po jego wymianie - pewności nie mam bo to było dawno temu wymieniane, ale jakoś żaden mechanik nie chciał tego sprawdzić. Sam bym chętnie przy tym pogrzebał, ale niestety brak sprzętu i garażu mi to uniemożliwia. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-11-2019, 20:08
|
|
|
z tyłu najczęściej tłuką się łączniki stabilizatora, reszta zawieszenia potrafi wytrzymać bez zaglądania 250 tkm, następne najszybciej padają amortyzatory i sworznie wahacza mimośrodowego
z amortyzatorem może być dobry trop - generalnie trzeba tam zajrzeć, bo potrafi to nieźle skorodować
znam przypadek, że amortyzatory delphi były do wyrzucenia po roku użytkowania a tył fruwał aż strach było jeździć
plus fakt, że montaż amortyzatorów jest tylko w 1 kierunku - tuleja z jednej strony wystaje mocniej |
|
|
|
 |
kamskow
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 17 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-11-2019, 20:38
|
|
|
W tylnym zawieszeniu to już amortyzatory były wymieniane, wahacze, wcześniej górne mocowanie amortyzatora bo było już dosyć dobrze zżarte przez rdzę. Wszystko byłby spoko, tylko niech się znajdzie mechanik który będzie chciał to zrobić, a nie kolejny któremu się będzie wydawało że może to jest przyczyna, następnie wymienia element i dalej to samo. Wyjście widzę że pozostaje jedno, liczyć że kolejny przy następnej wizycie w warsztacie, jeszcze nie wiem gdzie, będę miał więcej szczęścia i coś z tego wyjdzie konstruktywnego. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24143 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-11-2019, 21:43
|
|
|
kamskow napisał/a: | górne mocowanie amortyzatora bo było już dosyć dobrze zżarte przez rdzę | a gumy i tulejka?
a oglądałeś wnęki po zdjeciu tapicerki? - może coś tam się wala? |
|
|
|
 |
|