Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: arekp
13-12-2006, 01:11
Warsztaty w Trójmieście (zbiorczy)
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-10-2018, 09:36   

Napisz na PW co się dzieje
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10557
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-10-2018, 23:09   

Krzyżak sprzedał to się nudzi :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Arek_75 
Forumowicz


Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 50
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-10-2018, 21:20   

Hej.

Gdzie najlepiej w Trójmieście oddać Miśka do konserwacji podwozia?
Za wszystkie podpowiedzi i rekomendacje z góry dziękuję.
_________________
Pozdrawiam
Arek

Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8
 
 
cerutti 
Forumowicz

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2019
Posty: 75
Skąd: Sławno
Wysłany: 08-01-2019, 16:34   

Panowie gdzie w GD znajdę dobry warsztat w którym mógłbym sprawdzić auto przed zakupem ? Dokładnie
chodzi o Mitsubishi Outlander I T.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2019, 08:44   

jedź do Zbyszka Montowskiego - 4x4 najlepiej u niego
car-mont, Parchowo
 
 
mk0808 
Mitsumaniak

Auto: carisma HB 1.8 GDI, '98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: Pszczolki
Wysłany: 08-03-2019, 13:04   szukam speca od hamulców

Witam
mój misio wymaga położenia od nowa przewodów hamulcowych, macie Panowie namiary do jakiegoś szpenia w 3mieście, który zna się na rzeczy i nie obedrze ze skóry :?
_________________
01227/KMM
========
 
 
kamskow 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2019, 10:54   

Jest jakiś warsztat/mechanik którego możecie polecić do Mistubishi Galanta EA5A? W JapanService już byłem i nie mam z nimi dobrych wspomnień. Szukam kogoś kto będzie miał pojęcie o zawieszeniu w miśku, bo już kilku przy nim majstrowało i żaden nie pomógł.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10557
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-11-2019, 11:24   

kamskow napisał/a:
Jest jakiś warsztat/mechanik którego możecie polecić do Mistubishi Galanta EA5A? W JapanService już byłem i nie mam z nimi dobrych wspomnień. Szukam kogoś kto będzie miał pojęcie o zawieszeniu w miśku, bo już kilku przy nim majstrowało i żaden nie pomógł.

A co tam się dzieje z zawieszeniem?
Szczerze to ja sam robie i galant moj mchanika nie widział poza przegladem i ustawieniem zbieżności.

[ Dodano: 06-11-2019, 11:24 ]
Arek_75 napisał/a:
Hej.

Gdzie najlepiej w Trójmieście oddać Miśka do konserwacji podwozia?
Za wszystkie podpowiedzi i rekomendacje z góry dziękuję.

Radexa zapytaj, on swojego zrobił z konserwacja
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2019, 12:40   

kamskow co się dzieje lub co chcesz zrobić?
 
 
kamskow 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2019, 15:29   

Powiem Wam tak, od jakiś 2 lat mam niezidentyfikowane stukanie w tylnym zawieszeniu. Byłem z tym u kilku mechaników w Lublinie, bo tam do niedawna mieszkałem i żaden nie wiedział o co chodzi. Słyszeli to ale nie potrafili zdiagnozować. Od jakiegoś czasu mam kolejne niepokojące dźwięki tyle tylko że z przodu. Byłem z tym w JapanService i tam też nie mogli określić przyczyny. Puścili mnie z informacją że jak będzie bardziej stukać to wtedy mogę przyjechać to może coś namierzą. Nie wiem ile jest prawdy w stwierdzeniu że "zawieszenia galanta jest tak specyficzne że jak ktoś nie miał z nim styczności to nie da rady tego ogarnąć", tak słyszałem. Tak to pokrótce wygląda.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2019, 17:35   

każdy wielowahacz jest dość cieżki w diagnozie, szczególnie, że stuki mogą pochodzić nie tylko z zawieszenia ale też przekładni, hamulców a nawet zawiasów maski
generalnie warto je rozłożyć - przednie dość łatwo idzie, z tyłem jest problem z wahaczem mimośrodowym i tu rzadko ktoś grzebie, ale generalnie luzy da się wyczuć
sprawdzałeś czy nie masz czegoś luźnego w bagażniku albo wnękach nadkoli? klucze w kole zapasowym?
 
 
kamskow 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2019, 18:40   

Luźne elementy w bagażniku wykluczyłem, zrobiłem test z pustym bagażnikiem i dalej coś się tłukło. Miałem hipotezę że z tyłu mogłoby to być górne mocowanie amortyzatora, mam wrażenie że to się zaczęło po jego wymianie - pewności nie mam bo to było dawno temu wymieniane, ale jakoś żaden mechanik nie chciał tego sprawdzić. Sam bym chętnie przy tym pogrzebał, ale niestety brak sprzętu i garażu mi to uniemożliwia.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-11-2019, 20:08   

z tyłu najczęściej tłuką się łączniki stabilizatora, reszta zawieszenia potrafi wytrzymać bez zaglądania 250 tkm, następne najszybciej padają amortyzatory i sworznie wahacza mimośrodowego
z amortyzatorem może być dobry trop - generalnie trzeba tam zajrzeć, bo potrafi to nieźle skorodować
znam przypadek, że amortyzatory delphi były do wyrzucenia po roku użytkowania a tył fruwał aż strach było jeździć
plus fakt, że montaż amortyzatorów jest tylko w 1 kierunku - tuleja z jednej strony wystaje mocniej
 
 
kamskow 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 17
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-11-2019, 20:38   

W tylnym zawieszeniu to już amortyzatory były wymieniane, wahacze, wcześniej górne mocowanie amortyzatora bo było już dosyć dobrze zżarte przez rdzę. Wszystko byłby spoko, tylko niech się znajdzie mechanik który będzie chciał to zrobić, a nie kolejny któremu się będzie wydawało że może to jest przyczyna, następnie wymienia element i dalej to samo. Wyjście widzę że pozostaje jedno, liczyć że kolejny przy następnej wizycie w warsztacie, jeszcze nie wiem gdzie, będę miał więcej szczęścia i coś z tego wyjdzie konstruktywnego.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24143
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-11-2019, 21:43   

kamskow napisał/a:
górne mocowanie amortyzatora bo było już dosyć dobrze zżarte przez rdzę
a gumy i tulejka?
a oglądałeś wnęki po zdjeciu tapicerki? - może coś tam się wala?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.