 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?) |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 13-04-2012, 07:17 [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)
|
|
|
Hej.
Mamy taki problem, po wymianie rozrządu colt baaardzo osłabł, z 75Km zostało może 40..ledwo ruszyć idzie, obroty stoją na jałowym w okolicy 500.
Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.
Jakieś pomysły co tu zrobić ? |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-04-2012, 07:25
|
|
|
To pewnie masz przestawione na osi to koło na którym była różnica. Może klin jest ścięty i koło jest w pozycji jakby był przestawiony pasek o jeden ząb. Jak ustawiłeś rozrząd właściwie według znaków, to on jest teraz przestawiony. Albo przestaw rozrząd tak jak było na starym pasku albo zdejmij koło i i je popraw.
Było kiedyś tak u znajomego w starym Lancerze z roku około 1990 w dieslu. Wymieniałem mu rozrząd i też ustawiliśmy na znaki a nie tak jak był założony stary pasek. No i niestety, ale rozbieraliśmy jeszcze raz i złożyliśmy jak było na starym pasku. Tylko już nie pamiętam, które koło było przestawione bo robiliśmy to 7 lat temu. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24303 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-04-2012, 12:26
|
|
|
Fragu napisał/a: | Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.
Jakieś pomysły co tu zrobić ? |
pewnie przestawiony zapłon na aparacie - ustaw pośrodku fasolki i powinno być OK |
|
|
|
 |
versus
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 7 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-04-2012, 13:25
|
|
|
Witam.
Klin nie jest ścięty wszystko jest ok.
Przy ściąganiu paska zaznaczyłem sobie swoje znaki bo nie pokrywały mi się znaki seryjne o jeden ząbek, po założeniu nowego paska moje się pokrywały które sobie zaznaczyłem.
Ustawiłem jednak na seryjne, TDC na wale przestawiłem o ten nieszczęsny ząbek i poskładałem wszystko.
No i sie okazało ze mocy brak.
Będe miał chwile czasu to rozbiorę wszystko i na nowo ustawie.
Dzięki za rady napiszemy jak bedzie problem rozwiązany ;] |
|
|
|
 |
kamild0
Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 35 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 14-04-2012, 14:05
|
|
|
Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym. |
|
|
|
 |
versus
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2011 Posty: 7 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-04-2012, 15:41
|
|
|
kamild0 napisał/a: | Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym. |
Sprawdze to tez Dzieki za rady
[ Dodano: 14-04-2012, 23:38 ]
Zapłon sprawdzony było wszystko ok ustawione, przekręciłem go na maxa w prawo i auto odżyło ale nie jest to co powinno do końca także pozostaje rozpiąć rozrząd i ustawić tak jak było i ew. trochę aparatem przestawię bo były problemy ze skaczącymi lekko obrotami.
[ Dodano: 18-04-2012, 00:09 ]
No i wszystko gra jak trzeba, rozrząd przestawiony tak jak był na początku, wyregulowane zaworki i ma teraz siłe jechać
A mam pytanko odnośnie obrotów, gdy mu depnę gaz szybko i puszcze to tak obroty na sekunde spadają do ok500 i poźniej wkręca się normalnie. W jeździe to nie przeszkadza ale się głowie co może powodować takie cuś. Czy wyregulowanie gaźnika coś pomoże? Aparatem zapłonu kręciłem także nic to nie pomaga. |
|
|
|
 |
|
|