Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)
Autor Wiadomość
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 13-04-2012, 07:17   [C51A] Brak mocy po wymianie rozrządu(?)

Hej.

Mamy taki problem, po wymianie rozrządu colt baaardzo osłabł, z 75Km zostało może 40..ledwo ruszyć idzie, obroty stoją na jałowym w okolicy 500.

Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.


Jakieś pomysły co tu zrobić ? :doubt:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-04-2012, 07:25   

To pewnie masz przestawione na osi to koło na którym była różnica. Może klin jest ścięty i koło jest w pozycji jakby był przestawiony pasek o jeden ząb. Jak ustawiłeś rozrząd właściwie według znaków, to on jest teraz przestawiony. Albo przestaw rozrząd tak jak było na starym pasku albo zdejmij koło i i je popraw.
Było kiedyś tak u znajomego w starym Lancerze z roku około 1990 w dieslu. Wymieniałem mu rozrząd i też ustawiliśmy na znaki a nie tak jak był założony stary pasek. No i niestety, ale rozbieraliśmy jeszcze raz i złożyliśmy jak było na starym pasku. Tylko już nie pamiętam, które koło było przestawione bo robiliśmy to 7 lat temu.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24303
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-04-2012, 12:26   

Fragu napisał/a:
Stary pasek jak się okazało przy rozbieraniu był przestawiony o 1 ząbek, nowy założony wg znaków.


Jakieś pomysły co tu zrobić ?

pewnie przestawiony zapłon na aparacie - ustaw pośrodku fasolki i powinno być OK
 
 
versus 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-04-2012, 13:25   

Witam.

Klin nie jest ścięty wszystko jest ok.

Przy ściąganiu paska zaznaczyłem sobie swoje znaki bo nie pokrywały mi się znaki seryjne o jeden ząbek, po założeniu nowego paska moje się pokrywały które sobie zaznaczyłem.

Ustawiłem jednak na seryjne, TDC na wale przestawiłem o ten nieszczęsny ząbek i poskładałem wszystko.
No i sie okazało ze mocy brak.

Będe miał chwile czasu to rozbiorę wszystko i na nowo ustawie.

Dzięki za rady napiszemy jak bedzie problem rozwiązany ;]
 
 
 
kamild0 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 35
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 14-04-2012, 14:05   

Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym.
 
 
versus 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1,3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-04-2012, 15:41   

kamild0 napisał/a:
Miałem to samo, jak znaki masz dobrze ustawione to pokręć aparatem zapłonowym.


Sprawdze to tez :) Dzieki za rady :)

[ Dodano: 14-04-2012, 23:38 ]
Zapłon sprawdzony było wszystko ok ustawione, przekręciłem go na maxa w prawo i auto odżyło ale nie jest to co powinno do końca także pozostaje rozpiąć rozrząd i ustawić tak jak było i ew. trochę aparatem przestawię bo były problemy ze skaczącymi lekko obrotami.

[ Dodano: 18-04-2012, 00:09 ]
No i wszystko gra jak trzeba, rozrząd przestawiony tak jak był na początku, wyregulowane zaworki i ma teraz siłe jechać :)

A mam pytanko odnośnie obrotów, gdy mu depnę gaz szybko i puszcze to tak obroty na sekunde spadają do ok500 i poźniej wkręca się normalnie. W jeździe to nie przeszkadza ale się głowie co może powodować takie cuś. Czy wyregulowanie gaźnika coś pomoże? Aparatem zapłonu kręciłem także nic to nie pomaga.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.