 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAxx] Lewarek hamulca ręcznego, jego budowa. |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-01-2010, 22:30 [EAxx] Lewarek hamulca ręcznego, jego budowa.
|
|
|
Jeszcze nie miałem czasu dokładnie obejrzeć w samochodzie, ale w związku z planowanym małym remoncikiem w okolicy środkowej konsoli...
Czy ktoś się orientuje jak wygląda budowa lewarka hamulca ręcznego w naszych Galantach? Pytam o to, czy plastiki są rozbieralne i ściągalne, a jeżeli to jak? Czy też są zalewane w całość z metalowym szkieletem.
I jak wyciąga się przycisk blokady hamulca.
Za wszelkie info, obrazki i rysunki z góry dziękuję. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2010, 22:38
|
|
|
Czy tyle Ci wystarczy, wyglada na to ze wszystko jest rozbieralne w detale:
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-01-2010, 22:43
|
|
|
Dzięki Robert, ale to już mam. Dalej nie bardzo wiem, czy ten czarny plastik się kompletnie zsuwa ze szkieletu, bo na rysunkach niezbyt jasno to przedstawione, a wiem, że w innych markach potrafią być lewarki zespolone (zalane) i tylko guzik sie wykręca. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2010, 22:50
|
|
|
Podejrzewam ze ten plastik jest zsuwany, no dzwignia zapadkowa, laczaca guzik z zebatka jest pod ta pokrywa zabezpieczana, o odbezpieczajac dzwignie zapadkowa mozna wyciagnac caly guzik z bolcem/drutem i sprezyna, guzik powinien byc nakrecany na ten bolec/drut, analogiczna dzwignie przerabialem w Toyocie, wiem ze to nie EA, ale jak mialem to w rece to instrukcji nie potrzebowalem aby to rozebrac, wszystko zbudowane jak dla dziecka |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 28-01-2010, 23:01
|
|
|
Oki.
Zobaczę jutro jak wyciągnę fotel i rozbiorę konsolę. Chcę zobaczyć, czy da się powalczyć z samym szkieletem lewarka, bo mam plany na zastąpienie go ori MOMO. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-10-2012, 11:50
|
|
|
Wiem że kotlecik ,ale po co zakładać nowy, chodzi mi konkretnie o demontaż rączki od ręcznego ,czy jest ona demontowalna ? chcę dać ją do obszycia bo strasznie jest już wytarta ,ale nie mam pojęcia jak się za nią zabrać ,demontowal ktoś może ? |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 17-10-2012, 13:07
|
|
|
W wersjach nardi/skorzanych na poczatku zsuwasz drążek, później obszyci, w plastiku chyba całość. Nie pamiętam czy nasadki nardi były nakładane na plastik czy na metal xD |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
|
|