Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Lewarek hamulca ręcznego, jego budowa.
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2010, 22:30   [EAxx] Lewarek hamulca ręcznego, jego budowa.

Jeszcze nie miałem czasu dokładnie obejrzeć w samochodzie, ale w związku z planowanym małym remoncikiem w okolicy środkowej konsoli...
Czy ktoś się orientuje jak wygląda budowa lewarka hamulca ręcznego w naszych Galantach? Pytam o to, czy plastiki są rozbieralne i ściągalne, a jeżeli to jak? Czy też są zalewane w całość z metalowym szkieletem.
I jak wyciąga się przycisk blokady hamulca.
Za wszelkie info, obrazki i rysunki z góry dziękuję.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 22:38   

Czy tyle Ci wystarczy, wyglada na to ze wszystko jest rozbieralne w detale:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2010, 22:43   

Dzięki Robert, ale to już mam. Dalej nie bardzo wiem, czy ten czarny plastik się kompletnie zsuwa ze szkieletu, bo na rysunkach niezbyt jasno to przedstawione, a wiem, że w innych markach potrafią być lewarki zespolone (zalane) i tylko guzik sie wykręca.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 22:50   

Podejrzewam ze ten plastik jest zsuwany, no dzwignia zapadkowa, laczaca guzik z zebatka jest pod ta pokrywa zabezpieczana, o odbezpieczajac dzwignie zapadkowa mozna wyciagnac caly guzik z bolcem/drutem i sprezyna, guzik powinien byc nakrecany na ten bolec/drut, analogiczna dzwignie przerabialem w Toyocie, wiem ze to nie EA, ale jak mialem to w rece to instrukcji nie potrzebowalem aby to rozebrac, wszystko zbudowane jak dla dziecka ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-01-2010, 23:01   

Oki.
Zobaczę jutro jak wyciągnę fotel i rozbiorę konsolę. Chcę zobaczyć, czy da się powalczyć z samym szkieletem lewarka, bo mam plany na zastąpienie go ori MOMO.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
ALEX-77 
Forumowicz
Czarny Żarłacz E98


Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 488
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-10-2012, 11:50   

Wiem że kotlecik ,ale po co zakładać nowy, chodzi mi konkretnie o demontaż rączki od ręcznego ,czy jest ona demontowalna ? chcę dać ją do obszycia bo strasznie jest już wytarta ,ale nie mam pojęcia jak się za nią zabrać ,demontowal ktoś może ?
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 17-10-2012, 13:07   

W wersjach nardi/skorzanych na poczatku zsuwasz drążek, później obszyci, w plastiku chyba całość. Nie pamiętam czy nasadki nardi były nakładane na plastik czy na metal xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.