Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] SPRZĘGŁO
Autor Wiadomość
krzysiu 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 20-04-2012, 10:36   [Cari 1.9TD] SPRZĘGŁO

Witam,
stojąc na czerwonym świetle wciskam sprzęgło i pedał łapie na końcu z ledwością wrzuciłem jedynkę a dwójkę już z bardzo dużym problemem, przed następnym czerwonym silnik gaszę już kluczykiem i ponownie zapalam na biegu. Przy gaszeniu kluczykiem auto bardzo szarpało (drugi bieg) w końcu przez te szarpanie odkręciło się koło na wale i spadł pasek rozrządu. Wiadomo co dalej. Myślałem że brak sprzęgła to wina wysprzęglika ale z nim wszystko ok. Głowice już zdjąłem był walnięty jeden zawór (chyba) wymieniłem go na nowy założyłem nową uszczelkę i myślałem że wszystko będzie ok. Auto odpaliło dymi na biało i coś klepie w silniku tak chodźby jeszcze jeden zawór, głowicy nie dałem do sprawdzenia. Moje pytanie to?
Jeśli wał byłby obrócony o jeden cały obrót mogło by się tak robić czy auto wtedy by nie odpaliło, i czy mogę uszczelkę pod głowicę założyć tą samą czy znowu musi być nowa
Czy przy wymianie sprzęgła jest dużo zachodu, i jak najlepiej do tego się zabrać, sprzęgło już kupiłem z dociskiem i łożyskiem.
Jeśli temat był już opisywany to sory. Jak ktoś może doradzić co powinienem zacząć teraz robić to z góry dziękuję.
Silnik 1.9 td 90 km f8qt
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-04-2012, 11:10   

Uszczelka pod głowice musi być nowa, cała głowica do sprawdzenia w profesjonalnym zakładzie.
 
 
krzysiu 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 16
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 21-04-2012, 08:15   

Więc głowicę dałem do sprawdzenia i jest wszystko dobrze, specjalista co sprawdzał mówi że to mogą być winne popychacze olejowe, teraz to nie wiem czy mam szukac popychaczy olejowych ? Zakładać głowicę czy nie? Jak ktoś miał takie zjawisko że silnik klepał bo coś z popychaczami było nie tak to niech napisze. Tak jeszcze myślę czy jest możliwość żeby korbowód się wykrzywił, ale to chyba nie możliwe.

[ Dodano: 21-04-2012, 11:29 ]
Możliwe że owe stukanie to wina popychacza olejowego, ja mam pez podkładek to są samoregulujące.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.