Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Zarezerwowałem auto, ale mam jedno pytanie :)
Autor Wiadomość
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 15:25   [CY3A 1.8] Zarezerwowałem auto, ale mam jedno pytanie :)

Witam wszystkich po raz pierwszy, mam nadzieję że w długi weekend dołączę do zacnego grona ponieważ właśnie zarezerwowałem Lancera 1,8 z fabryczną instalacją gazową i jest jedna rzecz która nie pozwala mi zasnąć: otóż odbyłem jazdę testową tym autem ale bez gazu i mam nieodparte wrażenie, że ten silnik jest jakby to powiedzieć: troszkę słaby :( taki hmm zamulony? Oczywiście mogłem trafić na taki egzemplarz, albo coś innego, ale chciałbym poznać Wasze opinie. Nie chcę rajdówki, nie chce się zabić itd - chcę dynamiczne auto przede wszystkim na trasę. Pozdrawiam wszystkich.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 24-04-2012, 15:37   

4250 obr/min tutaj jest najbardziej dynamicznie, poniżej jest ekonomicznie. Na 1 biegu jak trzeba ostro wyrwać spokojnie do 6000 tys/min kręcić silnik i nie bać się wysokich obrotów.

Silnik wolnossący musi być kręcony wysoko żeby było naprawdę dynamicznie.

Pierwsze 1000 km najlepiej przejeździć tak jak jest w instrukcji czyli nie wkręcać powyżej 4000 obr/min.
 
 
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 15:40   

ekonomia że tak powiem na razie nie musi grać pierwszych skrzypiec, najważniejsze żeby przy prędkości np 80-90 km/h dało się sprawnie i bezpiecznie wyprzedzić coś przed sobą :) niestety na trasie Kraków Warszawa część drogi jest jedno jezdniowa, więc czasami trzeba się gimnastykować. Teraz w Skodzie mam 105KM i czasami trochę brakuje :)
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 15:53   

johny napisał/a:
najważniejsze żeby przy prędkości np 80-90 km/h dało się sprawnie i bezpiecznie wyprzedzić coś przed sobą

No to redukcja do 3-ki.
Pamiętaj, że ten silnik zaczyna jeździć od 4000 obr. (a kończy przy 6500) :)
Przy normalnym wyprzedzaniu (kiedy nie musisz się spinać) wystarczy redukcja do 4-ki.
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 24-04-2012, 15:55   

Jak do 3 zredukuje to bez gimnastyki wyprzedzi sznurek samochodów :D Sprawdzone nie jeden raz :P
 
 
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 15:57   

ok, to tak szczerze (bo i tak zaliczka poszła :P ) czyli jednym słowem nie jest tak źle przy tym motorze?!
 
 
zenker 
Mitsumaniak


Auto: Lancer X 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-04-2012, 16:01   

odpowiem jezdze juz rok miskiem 1.8 143 km sama benzyna i tak jak koledzy piszą powyzej trzeba go kręcić na wysowie obroty zabawa sie zaczyna od 4000 tys gdzieś tak jak sie nie myle jak jade na 5 biegu 90 km/godz to szału niema ciezko jest cos wyprzedzić
podsumowanie-autko jest swietne minus silnik to tragedia(jesli chodzi o osiągi zamulony strasznie) jak bym teraz kupywal to napewno 2.0 turbo lub inna marke z 1.4 turbo moje zdanie jechalem 1.4 turbo nowymi na tescie alfa giulietta,golfem,i scirocco 120km jak sie nie myle mialy bo to byly te slabsze wersje pieknie to sie zbiera nietrzeba katowac jak mojego miska pozdrawiam:)

zapomniałbym dodać ze spalanie przy takiej jezdzie zeby sobie powyprzedzac 9-11 litry
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 16:06   

zenker napisał/a:
nietrzeba katowac jak mojego miska

Ja mam podejście takie, że obroty 4000-6000 to nie katowanie, tylko normalna jazda dla tego silnika. Tyle, że więcej pali, a przede wszystkim jest wtedy głośno...
 
 
zenker 
Mitsumaniak


Auto: Lancer X 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-04-2012, 16:17   

zgadzam sie z Luk ze przy tych obrotach jest głosno:(

[ Dodano: 24-04-2012, 16:18 ]
Luk napisał/a:
zenker napisał/a:
nietrzeba katowac jak mojego miska

Ja mam podejście takie, że obroty 4000-6000 to nie katowanie, tylko normalna jazda dla tego silnika. Tyle, że więcej pali, a przede wszystkim jest wtedy głośno...
 
 
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 16:21   

no właśnie, już nie chciałem o tej głośności się wypowiadać :) kurcze facet z salonu powiedział że jakaś oferowana przez nich blacha pod silnik podobno pomaga. Mam to samo w Skodzie, powyżej 100 km/h robi się głośno. Może dodatkowa mata wygłuszająca silnik by pomogła?
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 16:33   

johny napisał/a:
facet z salonu powiedział że jakaś oferowana przez nich blacha pod silnik podobno pomaga

Wątpię, w końcu ta blacha jest POD silnikiem.
johny napisał/a:
Może dodatkowa mata wygłuszająca silnik by pomogła?

Myślę, że by pomogła, zamocowana na przegrodzie. Ale w codziennej eksploatacji bardziej przeszkadza hałas z nadkoli i świst powietrza przy lusterkach. Więc jak wygłuszać, to drzwi, nadkola, a na końcu silnik.
Nie wiem na jakich oponach teraz sprzedają, ale Dunlopy są głośne.
 
 
michaello 
Forumowicz


Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 460
Skąd: WE
Wysłany: 24-04-2012, 16:41   

Z tym dzwiekiem to jest troche taka dziwna sprawa, jak sie siedzi na miejscu kierowcy to dzwiek jest meczacy, wrecz metaliczny na wysokich obrotach, kiedy natomiast zajmie sie miejsce pasazera juz jest troche lepiej i ton staje sie "cieplejszy", przyjemniejszy dla ucha. Mnie nie przeszkadza jego glosnosc, ale raczej wlasnie zakres czestotliwosci. Co dziwne pasazerowie na tylnej kanapie kompletnie nie skarza sie na glosnosc w aucie, a wrecz przeciwnie, slysze opinie ze silnik fajnie brzmi. Niestety, nie jezdze na tylnej kanapie...
 
 
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 17:03   

nie zniechęciliście mnie :) w czwartek wracam do Krakowa i pierwsze co to umawiam się na leasingi, odbiory bla bla bla tylko niech mi dorzucą W CENIE do wersji Invite felgi z oponami z wersji Intense i będę bardzo zadowolony :D
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2012, 17:09   

johny napisał/a:
tylko niech mi dorzucą W CENIE do wersji Invite felgi z oponami z wersji Intense i będę bardzo zadowolony

Próbuj, próbuj...
Choć szczerze wątpię, bo już zarezerwowałeś, czyli niejako mają Cię już :)
Ale jeżeli możesz negocjować cenę, to raczej myślę że np. lakier w cenie mogą dorzucić, albo np. progi.
Pamiętaj, że alarm i dywaniki to już dają praktycznie obligatoryjnie :)
 
 
johny 
Nowy Forumowicz

Auto: Skoda Roomster 1,6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-04-2012, 17:11   

hehe to Cię zdziwię: za dywaniki i alarm sobie policzyli :) jak coś to RMFilipowicz jakby się ktoś pytał. To i tak jest egzemplarz z 2011 roku więc jakiś tam upust jest, no ale jak jestem zdecydowany itd no to jak :) dostaną do ręki to co jest założone teraz i niech założą z modelu który stoi obok :) aha, no i jasną tapicerkę będę miał :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.