 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS GDI] Upały =>wzrost spalania. |
Autor |
Wiadomość |
majo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 41 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 22:30 [MSS GDI] Upały =>wzrost spalania.
|
|
|
Witam.
Dziś zauważyłem wzrost zużycia paliwa o ponad 1L. Do południa ok 8L/100km po południu wskazania 8,8 - 9,4 a na wieczór gdy znów temp. powietrza zaczeła spadać średnie spalanie też.
Gdzie tkwi problem? |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 21-05-2012, 07:32
|
|
|
Diesel czy benzynka ? |
|
|
|
 |
pawelkaw
Nowy Forumowicz
Auto: space star 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 20 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-05-2012, 09:32
|
|
|
Kolego czytaj:
majo
Nowy Forumowicz
Auto: MMS 1.8 GDI 122KM '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: śląskie |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-05-2012, 11:05
|
|
|
majo napisał/a: | Dziś zauważyłem wzrost zużycia paliwa o ponad 1L. Do południa ok 8L/100km po południu wskazania 8,8 - 9,4 a na wieczór gdy znów temp. powietrza zaczeła spadać średnie spalanie też.
Gdzie tkwi problem? | W wysokich temperaturach silnik, nazwijmy to, jest mniej wydajny.
Ale być może wpływa na wzrost/spadek zużycia mają jeszcze inne zmienne |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|
|