Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant by misza1122
Autor Wiadomość
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 27-11-2011, 17:41   Galant by misza1122

A wiec;) Stałem się i ja posiadaczem Galant;) kupiłem go osobiście w Niemczech w salonie Mitsubishi-Opla;) Jakoś na początku sierpnia. Do polski przyjechałem nim dopiero 9 września;) Oczywiście na kołach;) Od razu przejechałem nim trasę Niemcy-Polska. Ogólnie wyszło 1600km w 17h przy czym 4 godziny spędziłem w samej wawie w korkach. Przy czym ani razu nie miałem z nim problemu;)
A teraz coś o Galancie;)
Kupiłem go wraz z kompletem kół zimowych na felgach stalowych 15'
Na aucie alusy 17' o profilu opon 215/40;) z duża ilością bieżnika tak jak w przypadku opon zimowych;) Pełne okablowanie pod skrzynie ze wzmakiem
W cenie udało mi się załatwić nowe klocki, łożyska przód, nowy silniczek tylnej prawej szyby, bo nie śmigała. Po czym auto odebrałem od nich 9 września i od razu na Polske;)

Jest to Galant GLS GDI 150KM 99r
Wyposażenie
-Skórzane fotele
-Podgrzewanie foteli
-Elektryczna regulacja foteli przednich
-Skórzana kierownica
-Climatronik
-Szyberdach
-Wszystkie szyby elektryczne
-Lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane
-Radio JVC mp3 (zawsze jakieś:p)
To chyba tyle z rzeczy których nie było w każdym.

Jak na razie jestem bardzo zadowolony;) Jako, że nigdy nie byłem jakoś za bardzo zwolennikami Japończyków.

Hmm jak na razie zrobione:
-Wymiana oleju i filtra
-Wyczyszczenie przepustnicy
-Naprawiony sterownik od prawego fotela
-Naprawiony zegarek:D:D

Co zostało do zrobienia hmm:
-zabezpieczyć podłogę, nadkola itp
-W lewym kole wymienić banana
-odgrzybić klime
Jak na razie tyle ale i take pewnie wyjedzie jeszcze coś

Foto
Zdjęcia z kupna






Z odbioru auta już po wymianach i przed wyjazdem do Polski



Już auto na polskich drogach;)




Dość mocno zabrudzone ranty od klocków. Żeby nie było, że nie błyszczą:pp

Wnętrze


 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 27-11-2011, 20:22   

Dobrze się prezentuje, jest w planach coś nie związanego z eksploatacją i upływem czasu?
 
 
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 27-11-2011, 21:13   

Jak na razie naprawa tylnego nadkola. Bo oczywiście nie obyło sie bez rdzy. Zabezpieczenie podwozia. Hmm bagażnik otwierany z pilota;) bo irytuje mnie trochę to, że muszę ciągle otwierać drzwi żeby otworzyć bagażnik. Zastanawiałem sie jeszcze nad zmiana zegarów na high contrast i rozważam jeszcze przyciemnienie szyb ale nie wiem czy to będzie sensownie wyglądać.
Jak sądzisz?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2011, 22:22   

Misza1122 napisał/a:
irytuje mnie trochę to, że muszę ciągle otwierać drzwi żeby otworzyć bagażnik
To kluczykiem otwieraj.
 
 
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 27-11-2011, 22:25   

Hee na początku się dało. A od nie dawna nie da się go po prostu ruszyć.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 27-11-2011, 23:11   

Misza1122 napisał/a:
Jest to Galant GLS
teraz to już zgłupiałem, niby polift więc nie GLS a ELEGANCE, bo zderzak, bo czarna skóra, ale z drugiej strony czarne progi :shock: i analogowe zegary? :shock: :shock: :shock:
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 27-11-2011, 23:20   

hee nie tylko Ty:pp jak go brałem w salonie to niemiec mi w mawiał ze wersja SE, tylko ze pokazuje mu ze na briefie GLS, to uznał ze już nie wiem ktory to który bo mieli ich z 6/7 w tym jednego VR4 tylko ta cena 8k euro.
Kod modelu to G4KLS
A pełna nazwa to Mitsubishi Galant 2400 GDI GLS Saloon
Tyle z papierów;)

:D może progi z zegarami buchnęli:D Dużo by to wyjaśniało:D albo w fabryce zostało parę części to wrzucili na niego jeszcze:D
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8674
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 27-11-2011, 23:28   

GDI tak wychodziły na 100 procent :-) Ba już miały tiptronica, a zegary analogi i czarne listwy xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-11-2011, 08:13   

Misza1122 napisał/a:
mawiał ze wersja SE, tylko ze pokazuje mu ze na briefie GLS
Mój jest SE, a w briefie GLS.
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 28-11-2011, 15:16   

Misza1122, gratuluje misiaka :wink:
Niech się sprawuje.
sveno napisał/a:
ale z drugiej strony czarne progi :shock: i analogowe zegary? :shock: :shock: :shock:

Zegary były opcją opcją w rocznikach '99.
Znalazłem identyczny:
http://www.blocket.se/mal...htm?ca=23_3&w=3
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
bbandi 
Forumowicz


Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 601
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-11-2011, 15:27   

Gratulacje fajnego autka :wink:

Misza1122 napisał/a:
Hee na początku się dało. A od nie dawna nie da się go po prostu ruszyć.


Mój po zakupie nie otwierał się, nie mogłem kluczykiem przekręcić - WD40 pomogło
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 28-11-2011, 16:50   

Ładny Gal, oby się dobrze sparawował
bbandi napisał/a:
nie mogłem kluczykiem przekręcić - WD40 pomogło
też muszę spróbować, bo też kluczyk ani drgnie :|
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
filll 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA3->5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 241
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-11-2011, 18:09   

Identyczny jak mój :) Bezawaryjności!
 
 
 
Misza1122 
Mitsumaniak


Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 69
Skąd: Terespol
Wysłany: 28-11-2011, 18:28   

Dzięki za pozytywne opinie;)


Jak myślicie lepiej będzie dać do regeneracji zawieszenie czy nowe??
I może wie ktoś jakie są koszta regeneracji?

A co do zamka, to gdzieś mam smar do zamków. W Golfie jego jego używałem i wkłady chodziły miodzio. Tylko na razie nie mogłem go znaleźć. Trochę mnie nie było i powstał u mnie nie "mały nieporządek" :mrgreen: w warsztacie:D
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 28-11-2011, 19:07   

ja płaciłem 60zł od sworznia plus wiadomo tulejki trzeba kupić(chyba że są ok), rok temu regenerowałem i póki co jest git, moim zdaniem lepiej regenerować oryginały niż kupić najtańsze zamienniki, jeśli jest kasa na coś lepszego to czemu nie...oczywiście regeneracja regeneracji nie równa, tak jak i zamiennik zamiennikowi :| jest gdzieś temat o tym długi jak rzeka jak dobrze pamiętam, każdy będzie miał swoje zdanie na ten temat
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.