Galant by misza1122 |
Autor |
Wiadomość |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 27-11-2011, 17:41 Galant by misza1122
|
|
|
A wiec;) Stałem się i ja posiadaczem Galant;) kupiłem go osobiście w Niemczech w salonie Mitsubishi-Opla;) Jakoś na początku sierpnia. Do polski przyjechałem nim dopiero 9 września;) Oczywiście na kołach;) Od razu przejechałem nim trasę Niemcy-Polska. Ogólnie wyszło 1600km w 17h przy czym 4 godziny spędziłem w samej wawie w korkach. Przy czym ani razu nie miałem z nim problemu;)
A teraz coś o Galancie;)
Kupiłem go wraz z kompletem kół zimowych na felgach stalowych 15'
Na aucie alusy 17' o profilu opon 215/40;) z duża ilością bieżnika tak jak w przypadku opon zimowych;) Pełne okablowanie pod skrzynie ze wzmakiem
W cenie udało mi się załatwić nowe klocki, łożyska przód, nowy silniczek tylnej prawej szyby, bo nie śmigała. Po czym auto odebrałem od nich 9 września i od razu na Polske;)
Jest to Galant GLS GDI 150KM 99r
Wyposażenie
-Skórzane fotele
-Podgrzewanie foteli
-Elektryczna regulacja foteli przednich
-Skórzana kierownica
-Climatronik
-Szyberdach
-Wszystkie szyby elektryczne
-Lusterka elektrycznie regulowane i podgrzewane
-Radio JVC mp3 (zawsze jakieś:p)
To chyba tyle z rzeczy których nie było w każdym.
Jak na razie jestem bardzo zadowolony;) Jako, że nigdy nie byłem jakoś za bardzo zwolennikami Japończyków.
Hmm jak na razie zrobione:
-Wymiana oleju i filtra
-Wyczyszczenie przepustnicy
-Naprawiony sterownik od prawego fotela
-Naprawiony zegarek:D:D
Co zostało do zrobienia hmm:
-zabezpieczyć podłogę, nadkola itp
-W lewym kole wymienić banana
-odgrzybić klime
Jak na razie tyle ale i take pewnie wyjedzie jeszcze coś
Foto
Zdjęcia z kupna
Z odbioru auta już po wymianach i przed wyjazdem do Polski
Już auto na polskich drogach;)
Dość mocno zabrudzone ranty od klocków. Żeby nie było, że nie błyszczą:pp
Wnętrze
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 27-11-2011, 20:22
|
|
|
Dobrze się prezentuje, jest w planach coś nie związanego z eksploatacją i upływem czasu? |
|
|
|
 |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 27-11-2011, 21:13
|
|
|
Jak na razie naprawa tylnego nadkola. Bo oczywiście nie obyło sie bez rdzy. Zabezpieczenie podwozia. Hmm bagażnik otwierany z pilota;) bo irytuje mnie trochę to, że muszę ciągle otwierać drzwi żeby otworzyć bagażnik. Zastanawiałem sie jeszcze nad zmiana zegarów na high contrast i rozważam jeszcze przyciemnienie szyb ale nie wiem czy to będzie sensownie wyglądać.
Jak sądzisz? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2011, 22:22
|
|
|
Misza1122 napisał/a: | irytuje mnie trochę to, że muszę ciągle otwierać drzwi żeby otworzyć bagażnik | To kluczykiem otwieraj. |
|
|
|
 |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 27-11-2011, 22:25
|
|
|
Hee na początku się dało. A od nie dawna nie da się go po prostu ruszyć. |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 27-11-2011, 23:11
|
|
|
Misza1122 napisał/a: | Jest to Galant GLS | teraz to już zgłupiałem, niby polift więc nie GLS a ELEGANCE, bo zderzak, bo czarna skóra, ale z drugiej strony czarne progi i analogowe zegary? |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 27-11-2011, 23:20
|
|
|
hee nie tylko Ty:pp jak go brałem w salonie to niemiec mi w mawiał ze wersja SE, tylko ze pokazuje mu ze na briefie GLS, to uznał ze już nie wiem ktory to który bo mieli ich z 6/7 w tym jednego VR4 tylko ta cena 8k euro.
Kod modelu to G4KLS
A pełna nazwa to Mitsubishi Galant 2400 GDI GLS Saloon
Tyle z papierów;)
może progi z zegarami buchnęli:D Dużo by to wyjaśniało:D albo w fabryce zostało parę części to wrzucili na niego jeszcze:D |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8674 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 27-11-2011, 23:28
|
|
|
GDI tak wychodziły na 100 procent Ba już miały tiptronica, a zegary analogi i czarne listwy xD |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21935 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-11-2011, 08:13
|
|
|
Misza1122 napisał/a: | mawiał ze wersja SE, tylko ze pokazuje mu ze na briefie GLS | Mój jest SE, a w briefie GLS. |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 28-11-2011, 15:16
|
|
|
Misza1122, gratuluje misiaka
Niech się sprawuje.
sveno napisał/a: | ale z drugiej strony czarne progi i analogowe zegary? |
Zegary były opcją opcją w rocznikach '99.
Znalazłem identyczny:
http://www.blocket.se/mal...htm?ca=23_3&w=3 |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 601 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-11-2011, 15:27
|
|
|
Gratulacje fajnego autka
Misza1122 napisał/a: | Hee na początku się dało. A od nie dawna nie da się go po prostu ruszyć. |
Mój po zakupie nie otwierał się, nie mogłem kluczykiem przekręcić - WD40 pomogło |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
filll
Mitsumaniak

Auto: Galant EA3->5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Lis 2007 Posty: 241 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-11-2011, 18:09
|
|
|
Identyczny jak mój Bezawaryjności! |
|
|
|
 |
Misza1122
Mitsumaniak

Auto: Galant GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2011 Posty: 69 Skąd: Terespol
|
Wysłany: 28-11-2011, 18:28
|
|
|
Dzięki za pozytywne opinie;)
Jak myślicie lepiej będzie dać do regeneracji zawieszenie czy nowe??
I może wie ktoś jakie są koszta regeneracji?
A co do zamka, to gdzieś mam smar do zamków. W Golfie jego jego używałem i wkłady chodziły miodzio. Tylko na razie nie mogłem go znaleźć. Trochę mnie nie było i powstał u mnie nie "mały nieporządek" w warsztacie:D |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 28-11-2011, 19:07
|
|
|
ja płaciłem 60zł od sworznia plus wiadomo tulejki trzeba kupić(chyba że są ok), rok temu regenerowałem i póki co jest git, moim zdaniem lepiej regenerować oryginały niż kupić najtańsze zamienniki, jeśli jest kasa na coś lepszego to czemu nie...oczywiście regeneracja regeneracji nie równa, tak jak i zamiennik zamiennikowi jest gdzieś temat o tym długi jak rzeka jak dobrze pamiętam, każdy będzie miał swoje zdanie na ten temat |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
|