[E34A 1.8TD] Regeneracja pompy |
Autor |
Wiadomość |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 15-01-2010, 18:38 [E34A 1.8TD] Regeneracja pompy
|
|
|
witam chciałby sie dowiedzieć ile może kosztować regeneracja popy paliwa?? |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 16-01-2010, 10:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-01-2010, 18:45
|
|
|
matti87, precyzyjnych informacji tutaj nie uzyskasz, bo nikt Ci nie zgadnie jak Twa pompa wygląda w środku, omijajac już wtryski które takze moga byc w watpliwym stanie, ale musisz sie szykowac na min wydatek rzedu 300zł (demontaż - ocena stanu technicznego - montaż), reszta to dodatkowa robocizna i czesci, jezeli wogole bedzie sie dalo zregenerowac, pytanie co sie dzieje z Twoja pompą |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 15-01-2010, 20:07
|
|
|
to tak .. jak jest ciepło to pali bez problemów i jeżdzi normalnie ale jak jest poniożej zera to już lipa odpali przejedzie może z 1,5 km i gaśnie i znów odpali i gasnie za w koncu wogóle nie odpala.. ostatnio wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem przewody i dwa dni jeżdziłem bez problemu nawet przy temp. poniżej zera ale gdy złapałem gume i auto stało 1 dzien to następnego dnia znów to samo ujechałem 1,5 km i tyle... to chyba wina pompy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-01-2010, 20:20
|
|
|
matti87, pompe i wtryski wartałoby sprawdzić, bo wiadomo autko już pare dojrzałe jest, ja podejrzewam ze masz problemy z paliwem, jakie paliwo tankujesz moze parafina zatyka smok w zbiorniku. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 15-01-2010, 20:20
|
|
|
matti87, pisałeś już na forum o zamarzniętym paliwie. Najpierw spuść do zera paliwo ze zbiornika, przepłukaj go, spróbuj zdjąć z przewodu zaciągającego w baku paliwo to sitko, zalej dobrym paliwem i zostaw auto na noc i będzie widać, czy coś to dało, jak nie będziemy szukać dalej. Może być tak, że masz syf w baku i filtr, który wymieniałeś jest znowu zapchany. Także najlepiej zrobić tak jak napisałem wcześniej i wymienić jeszcze raz filtr lub odkręcić korek spustowy na filtrze i upuścić to, co się tam zebrało... Pompa jakby była uszkodzona, to auto nie chodziło by wogóle lub kopciło ponad normę . Co do wtrysków, to nie zaszkodziłoby je sprawdzić... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
matti87
Forumowicz
Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 32 Skąd: J-W
|
Wysłany: 16-01-2010, 10:13
|
|
|
ok spróbuje tak zrobić jak napisaliście dzieki za rady |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-01-2010, 16:38
|
|
|
Może Ci się układ zapowietrza. Sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne. |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-03-2010, 17:55
|
|
|
Może ktoś wie czy da się dostać do smoka bez wyciągania zbiornika. Z bagażnika chyba nie bardzo, może pod siedzeniem? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2010, 18:28
|
|
|
flisak, do smoka nie dostajesz się przez bagażnik, tylko pod autem, najlepiej na kanale. Otwór do zbiornika jest od strony tyłu auta. Jak wejdziesz pod spód auta, powinieneś go zauważyć... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-03-2011, 22:40
|
|
|
Witam
Mam problem z pompą wtryskową, tj. pociekła mi spod tego górnego dekielka. Może ktoś to rozbierał? Czy nie narobię za dużo "kaszany" jak zdejmę ten dekielek? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 03-03-2011, 07:41
|
|
|
flisak może sam nie rozbieraj tego, żeby coś nie zepsuć... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 05-03-2011, 19:30
|
|
|
w górnym dekielku jest uszczelnienie typu oring( gumowa uszczelka) ważne jest żeby wałek i cięgno gazu założyć w te same miejsce śmiało możesz robić, robiłem to już parę razy |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-03-2011, 17:54
|
|
|
Tzn. oring na wałku od cięgła gazu czy między dekielkiem a korpusem pompy? A dzwigienke na wieloklin w tym samym położeniu? Dzwigienke juz ściagałem. Czyli nic nie powinno się wysypać? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 07-03-2011, 20:20
|
|
|
oring jest na wałku i jest oring między korpusem a dekielkiem czyli w dekielku jest kanał i tam jest ten oring, dzwigienke musisz założyć w te same miejsce na wieloklinie bo inaczej nie będzie wolnych obrotów lub będą bardzo wysokie wystarczy o jeden ząbek przeskoczyć a będą komedie ,można też łatwo zwiększyć moc na pompie |
|
|
|
 |
flisak
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-03-2011, 06:24
|
|
|
To juz rozumiem. Dzięki A jak to jest z tym zwiększeniem mocy?
[ Dodano: 08-03-2011, 09:11 ]
A tą uszczelke to gdzieś sie kupi? |
|
|
|
 |
|