Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Regeneracja pompy
Autor Wiadomość
matti87 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: J-W
Wysłany: 15-01-2010, 18:38   [E34A 1.8TD] Regeneracja pompy

witam chciałby sie dowiedzieć ile może kosztować regeneracja popy paliwa??
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 16-01-2010, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2010, 18:45   

matti87, precyzyjnych informacji tutaj nie uzyskasz, bo nikt Ci nie zgadnie jak Twa pompa wygląda w środku, omijajac już wtryski które takze moga byc w watpliwym stanie, ale musisz sie szykowac na min wydatek rzedu 300zł (demontaż - ocena stanu technicznego - montaż), reszta to dodatkowa robocizna i czesci, jezeli wogole bedzie sie dalo zregenerowac, pytanie co sie dzieje z Twoja pompą :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
matti87 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: J-W
Wysłany: 15-01-2010, 20:07   

to tak .. jak jest ciepło to pali bez problemów i jeżdzi normalnie ale jak jest poniożej zera to już lipa odpali przejedzie może z 1,5 km i gaśnie i znów odpali i gasnie za w koncu wogóle nie odpala.. ostatnio wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem przewody i dwa dni jeżdziłem bez problemu nawet przy temp. poniżej zera ale gdy złapałem gume i auto stało 1 dzien to następnego dnia znów to samo ujechałem 1,5 km i tyle... to chyba wina pompy
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2010, 20:20   

matti87, pompe i wtryski wartałoby sprawdzić, bo wiadomo autko już pare dojrzałe jest, ja podejrzewam ze masz problemy z paliwem, jakie paliwo tankujesz :?: moze parafina zatyka smok w zbiorniku.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 15-01-2010, 20:20   

matti87, pisałeś już na forum o zamarzniętym paliwie. Najpierw spuść do zera paliwo ze zbiornika, przepłukaj go, spróbuj zdjąć z przewodu zaciągającego w baku paliwo to sitko, zalej dobrym paliwem i zostaw auto na noc i będzie widać, czy coś to dało, jak nie będziemy szukać dalej. Może być tak, że masz syf w baku i filtr, który wymieniałeś jest znowu zapchany. Także najlepiej zrobić tak jak napisałem wcześniej i wymienić jeszcze raz filtr lub odkręcić korek spustowy na filtrze i upuścić to, co się tam zebrało... Pompa jakby była uszkodzona, to auto nie chodziło by wogóle lub kopciło ponad normę :) . Co do wtrysków, to nie zaszkodziłoby je sprawdzić...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
matti87 
Forumowicz

Auto: Galant 1.8td 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 32
Skąd: J-W
Wysłany: 16-01-2010, 10:13   

ok spróbuje tak zrobić jak napisaliście dzieki za rady
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-01-2010, 16:38   

Może Ci się układ zapowietrza. Sprawdź czy wszystkie połączenia są szczelne.
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-03-2010, 17:55   

Może ktoś wie czy da się dostać do smoka bez wyciągania zbiornika. Z bagażnika chyba nie bardzo, może pod siedzeniem?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 03-03-2010, 18:28   

flisak, do smoka nie dostajesz się przez bagażnik, tylko pod autem, najlepiej na kanale. Otwór do zbiornika jest od strony tyłu auta. Jak wejdziesz pod spód auta, powinieneś go zauważyć...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-03-2011, 22:40   

Witam
Mam problem z pompą wtryskową, tj. pociekła mi spod tego górnego dekielka. Może ktoś to rozbierał? Czy nie narobię za dużo "kaszany" jak zdejmę ten dekielek?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 03-03-2011, 07:41   

flisak może sam nie rozbieraj tego, żeby coś nie zepsuć...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 05-03-2011, 19:30   

w górnym dekielku jest uszczelnienie typu oring( gumowa uszczelka) ważne jest żeby wałek i cięgno gazu założyć w te same miejsce śmiało możesz robić, robiłem to już parę razy
 
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-03-2011, 17:54   

Tzn. oring na wałku od cięgła gazu czy między dekielkiem a korpusem pompy? A dzwigienke na wieloklin w tym samym położeniu? Dzwigienke juz ściagałem. Czyli nic nie powinno się wysypać?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-03-2011, 20:20   

oring jest na wałku i jest oring między korpusem a dekielkiem czyli w dekielku jest kanał i tam jest ten oring, dzwigienke musisz założyć w te same miejsce na wieloklinie bo inaczej nie będzie wolnych obrotów lub będą bardzo wysokie wystarczy o jeden ząbek przeskoczyć a będą komedie ,można też łatwo zwiększyć moc na pompie
 
 
 
flisak 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-03-2011, 06:24   

To juz rozumiem. Dzięki A jak to jest z tym zwiększeniem mocy?

[ Dodano: 08-03-2011, 09:11 ]
A tą uszczelke to gdzieś sie kupi?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.