Wyciągnięcie półosi |
Autor |
Wiadomość |
Maciek31
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant E5xA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 29 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-11-2019, 20:50 Wyciągnięcie półosi
|
|
|
Witam wszystkich
Muszę wymienić osłonę przeguby od strony skrzyni prawa polos.
I mam prośbę o jakieś podpowiedzi jak to najlepiej zrobić ,co dokładnie trzeba porozkrecac żeby wysunąć/wyciągnąć poloskie żeby nie potrzebnie całe zawieszenie porozkręcać.
Z góry dziękuje |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11130 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 06-11-2019, 21:21
|
|
|
Odkręcasz przegub, odkręcasz dwa dolne wahacze od zwrotnicy, odsuwasz zwrotnicę, i wychodzi przegub zewnętrzny. Luzujesz opaskę na przegubie wewnętrznym, i półoś jest wolna |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 06-11-2019, 23:18
|
|
|
Prościej odkręcić górny sworzeń. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-11-2019, 07:36
|
|
|
Wystarczy odkręcić tylko wahacz prosty od wózka zawieszenia i przegub zewnętrzny wyjdzie z piasty bez problemu. Najszybciej i najprościej. |
|
|
|
 |
ALEX-77
Forumowicz Czarny Żarłacz E98

Auto: Avance 2.5 V6 01'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 488 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-11-2019, 22:56
|
|
|
A jeżeli już jesteśmy w temacie przegubów, to macie może jakieś namiary na wewnętrzne dobrej jakości ? |
_________________ Mój Miś
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2019, 11:25
|
|
|
ALEX-77, tak, febest. Nie wiem jak z trwałością, ale jakość wykonania bardzo dobra. Nie jest zbudowany jak oryginalny przegub wewnętrzny w Galancie tylko jest kulkowy, jak zewnętrzne. U mnie po montażu febesta zniknęły wreszcie wibracje podczas przyspieszania. |
|
|
|
 |
|