Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Uszczelniacz wałka rozrządu
Autor Wiadomość
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-04-2011, 19:53   [EA5A/W 2.5] Uszczelniacz wałka rozrządu

Witam
Po przeciwnej stronie rozrządu w v6 jest dekielek (ten z zaczepem do wyjmowania silnika) zaślepiający tylną stronę wałka rozrządu.Ponieważ kapie mi stamtąd olej chciałem wymienić oring.Może ktoś z Kolegów przerabiał ten temat u siebie,i może mi podać wymiary tego uszczelniacza?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-04-2011, 23:21   

Rozkreć zaslepkę wałka , pożadnie musisz odtłuścić i przeciągnij delikatnie palcem pożądnym silikonem po oringu , skręc wszystko i bedzie po sprawie , przerabialem to nie raz i zawsze jest sucho :wink:
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-2011, 15:01   

Dzięki
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 18-04-2011, 09:25   

nie lepiej drugi oring włożyć?? niż mazać sylikonem,
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2011, 18:15   

Jak możesz to podaj mi jego wymiary.O to prosiłem.Kolega który mi odpisał widocznie ich nie znał,i starał się podsunąć inne rozwiązanie.
Przynajmniej konkretne.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 22-02-2012, 23:20   

Właśnie zamierzam się zabrać do wymiany tego oringu ale nie mam jego wymiarów :cry: Byłem w intercarsie ale oni nie mają zielonego pojęcia o czym się do nich mówi :-X najlepiej przynieść do nich pół silnika to wizualnie cosik dobiorą. Czy ktoś z kolegów może dać namiary gdzie mogę owy oring kupić?
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2012, 18:39   

Oring możesz kupić w sklepie hydraulicznym wymiary to 4 X 44.Gdzie oczywiście średnicą jest te 44.Nigdy nie pamiętam czy najpierw podaje się średnicę,czy grubość.
Kupowałem kilka miesięcy temu za 1zł,wymiana w minutkę i sucho do dziś.
 
 
bprzemo13 
Mitsumaniak

Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 23-02-2012, 18:51   

Dzięki kolego, jutro wycieczka do "Oringa" i do roboty :lol:
 
 
Qbaku 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A 2.5V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-05-2012, 22:38   

Tomix, czy wymiar oring-u 44 to jest średnica zewnętrzna czy wewnętrzna? Czy oring o grubości 3.5mm też będzie pasował?
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-05-2012, 18:46   

Szczerze mówiąc nie wiem,czy zewnętrzna,czy wewnętrzna,bo nie mierzyłem po zakupie.
Jednego jestem pewien jak powiesz w sklepie oring 44X4 to bankowo dostaniesz to co potrzebujesz.
Oczywiście 44 to średnica,a 4 grubość.
Na Twoim miejscu nie kupowałbym grubości 3,5.Założysz bez problemu,ale napewno nie uszczelni to dekielka i wyciek murowany jeszcze większy niż masz.
 
 
Qbaku 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A 2.5V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-05-2012, 19:07   

Czy w tym miejscu są jakieś podwyższone temperatury?
Uszczelki hydrauliczne najczęściej przeznaczone są do temperatur do 60 stopni C. O-ringi do zastosowań w silnikach wytrzymują nawet do 250 stopni C.
 
 
tomix 
Mitsumaniak
tomix


Auto: Mitsu Galant 97r 2,5V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-05-2012, 21:32   

Tak jest tam dość wysoka temperatura.
Musisz kupić oring 44X4 za ok.1zł
 
 
Qbaku 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A 2.5V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-05-2012, 16:27   

OK dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.