Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czarny bandzior - EA5W Avance 2001 r.
Autor Wiadomość
Kondzio 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2013, 22:17   Czarny bandzior - EA5W Avance 2001 r.

Rozpoczynam historię 3-ego rekina w mojej karierze. Po 2 sedanach Winter Edition 98 r i Premium czyli szwajcarski Avance 03 r. przyszedł czas na kombi. Po 8 miesiącach poszukiwań w PL i DE, nieco już zrezygnowany trafiłem na egz. warty uwagi.
Czarny EA5W w manualu z 2001 r., z przebiegiem 158 tyś. km i skórzaną tapicerką sprowadzony z DE. Warunkiem była buda w przyzwoitym stanie i sensowna kondycja ogólna. Ogłoszenie jak zwykle sugeruje auto perfekt, prawdziwy rodzynek, wszystko malinowo, zero wkładu finansowego, silnik suchy itd. Daleko nie miałem, to co mi szkodzi. Miernik w łapie i sprawdzam. Lakierowana maska i zderzak, rasowane nadkola tył, reszta ok. Pod maską zero rdzy, podłoga też może być. Egzamin zdany. W kwietniu trafił w moje ręce. Teraz lekcja dla szukających gala i liczących na auta bez wkładu, co nie oznacza, że nie ma doinwestowanych. Dodam, że cena nie była niska. Ten miał być ready do jazdy, a wyszło:

- walnięte drążki
- walnięty wahacz dolny prosty
- przedmuch na łączniku
- bąbel na oponie, poza tym stan i tak mierny, zimowek nie było, podobnie jak zapasu i lewarka
- przewody w kostce do radia wypadały, aż dziw że nie było zwarcia
- olej cieknie z spod obu dekli
- cieknący magiel
- syfiasty płyn w chłodnicy
- lekka wgniotka w drzwiach
- skóra pociągnięta jakimś zaczerniającym badziewiem, jedna trasa w białej koszuli i do kosza

No cóż, wiedziałem od razu, że coś trzeba będzie zrobić mimo bajek w ogłoszeniu, dlatego nie wzruszyło mnie to. Irytują mnie tylko treści ogłoszeń, no ale takie życie.

Zrobione:
- drążki 555
- wahacz Yamato
- geometria
- łącznik elastyczny krótki
- opony na przód
- zapas + lewarek
- pseudo drewno na konsoli
- podtlenek LPG

W planach:

- rozrząd
- uszczelnienie silnika
- zabezpieczenie antykorozyjne
- zabiegi kosmetyczne dla skóry
- może kiera od Nardi
























_________________
2.5 V6 '98 sprzedany
2.5 V6 '03 sprzedany
2.5 V6 '01 obecnie
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10671
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 15-07-2013, 08:28   

Niech się sprawuje. Gratulację!!!
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 15-07-2013, 13:22   

Gratki :wink: Wreszcie znalazłeś... kiedyś musimy zmontować jakiś minispot pod "Wodnikiem" :wink:
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Kondzio 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-09-2013, 21:29   

Kolejne inwestycje. Auto właśnie odebrane z SMM. Wymagało pewnych zabiegów, które rozpoczęły się od wyjęcia serducha.



Zrobione:
- skrzynia
- sprzęgło
- rozrząd
- świece i przewody WN
- kolejny wahacz, tym razem banan
- uszczelniony cały silnik, wyczyszczony, przepłukany układ chłodzenia
- wymienione oleje i płyny

i jeszcze jakieś drobiazgi. Furka śmiga jak marzenie i mam nadzieję, że przez dłuższy czas serducho i osprzęt nie będą wymagały opieki. Wreszcie nie ma niepożądanych dźwięków, nareszcie cisza podczas jazdy. Może teraz będę mógł się skoncentrować na dodatkach Nardi i car audio :lol: .
_________________
2.5 V6 '98 sprzedany
2.5 V6 '03 sprzedany
2.5 V6 '01 obecnie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.