Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
05-04-2006, 16:06
[CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil...
Autor Wiadomość
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-12-2005, 21:59   [CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil...

Dzisiaj misiek mnie zaskoczyl - jechal sobie i w pewnym momencie zgasl...
Check engine sie nie zapalilo, po prostu sobie zgasl...
Rozrusznik kreci i zadnej reakcji. Elektryka dziala (swiatla, wycieraczki, itd), niestety nie dostaje iskry...
Jakies pomysly ?
Bezpieczniki, jakies inne ustrojstwo, czy moze.... aparat zaplonowy (oby nie)?
_________________
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-12-2005, 22:09   

Może być to ECU a konkretnie kondziory jak twój samochód pochodzi z 92-93... Oby nie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-12-2005, 22:40   

tak. misiek jest z 1993 r, 1,6 16V...
_________________
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-12-2005, 22:50   

Powodów może być mnóstwo - zacznij od sprawdzenia jak z iskrą.
Jeżeli jest to sprawdź paliwo.
Jak nie ma ( a pewnie nie ma) to powodów może byc parę
1. ECU (kondensatory)
2. Czujnik położenia wałka/wału (nie pamiętam)
3. Cewka/cewki (nie pamiętam jak jest u Ciebie w silniku)
4. I najbardziej prozaiczny powód - leje jest mokro może coś zamokło ?

Wesołych Świąt pomimo tego

P.S.
Przeniosłem do działu Colt.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
p0gr0m 
Forumowicz

Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 248
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25-12-2005, 01:48   

czesc, no to mamy pecha bo ja mam to samo jade sobie misiem na lpg godzina okolo 18 deszcz itp, przejechalem 5 km nagle misiu przy dodawaniu gazu dostaje dlawienia.
zatrzymuje sie przelaczam na benzyne i misiu gasnie odpalic juz nie odpalil do tej pory i niewiem co jest przyczyna. iskra jest . kable wn ngk nowe, swiece nowe, kopulka nowa , palec rozdzielacza nowy. mis stoi , rozrusznik kreci , silnik nie odpala iskra jest. opadaja mi juz rece bo niewiem co to mze byc zawsze sie to tak dzieje jak pada deszcz tzn z 10 razy tak mialem od czasu kupna czyli pol roku. help
_________________
MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2005, 10:25   

widocznie ten typ tak ma :)

a tak powaznie to powiem Wam ze u mnie w deszczowa pogode tez nie jest najlepiej...
w przejazd przez NIEKTORE - niekoniecznie najwieksze - kaluze konczy sie zanikiem
iskry na ok minute :( trzeba wlaczyc awaryjne, troche poczekac, odpalic i jechac...
strasznie irytujaca sprawa!! i cholera wie co to jest...
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2005, 10:40   

ja mam tak w gieteju od dłuższego czasu... ostatno się pogorszyło do tego stopnia że jeśli nie znajdę rozwiązania do wtorku, wymieniam silnik. Bartek mi podsunął jeszcze czujnik spalania stukowego -> u mnie problemy zaczęły się wraz z wilgocią (nierówna praca, szarpanie, falujące obroty) i za cholere nie chcą ustąpić mimo wymienienia połowy osprzętu.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2005, 11:15   

mamy w takim razie co innego, bo u mnie caly czas pracuje rowno. tylko jak dostanie nagle
gdzies wilgoci, wody itp to przestaje dawac iskre. dziwne jest to ze rano, zawsze odpala a
tylko w czasie jazdy zdarzaja mu sie takie przypaly... ;(

co do autka Sruby to:
- jak cos jest nie tak z ECU to chyba caly czas sie pali CE prawda?
- no chyba ze go tam wypalilo doszczetnie :(
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 25-12-2005, 12:32   

shovel napisał/a:
(nierówna praca, szarpanie, falujące obroty) i za cholere nie chcą ustąpić mimo wymienienia połowy osprzętu.


A moze to wtryski?

Tez mi czasem szarpie zwlaszcza jak jest zimny na bezynie od kiedy dolewam do niej stp :) . Wczesniej tak nigdy nie mialem.
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2005, 16:07   

Artii, wtryski wymieniłem już z miesiąc temu... to któryś z czujników, albo nie wiem co. mam o tyle komfortową sytuacje że mam drugi silnik ze skrzynią gotowy do swapu, więc jak coś po prostu podmienie.
 
 
mikineo
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2005, 03:00   

U mojego ojca w renaultcie byly takie same objawy co u p0gr0ma , z tym ze po odczekaniu lub osuszeniu silnika zapalal. Bylismy u mechanika i powiedzial ze to cewka , zalal ja zywica i problem zginal.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-12-2005, 12:36   

Miałem identycznie - większa kałuża i można było szukać pobocza żeby odstać 3-4min. Jak silnik był zimny i nie chciało szybko odparować to jeszcze więcej.
Rozwiązanie: przebicie na cewce przy wyjściu na kabel WN. Dodatkowo niekontakt na złączce przewodów 12V do cewki . Polecam gorąco sprawdzić.
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2005, 12:57   

obstawiam czujnik polozenia walu korbowego
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 06-01-2006, 23:23   

juz wszystko wiem - padl mi aparat zaplonowy i to nie cewka, ale cos innego "glebiej". po podmiance samej cewki nie bylo w dalszym ciagu zadnej reakcji - czyt. iskry na swiece... aparat zastapilismy innym, z carismy i tym razem sie iskra pokazala.
wiec... kupie za rozsadna kase, aparat zaplonowy do colta 1,6 16V 4G92...
_________________
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 07-01-2006, 00:21   

chodzi o POWER MODULE- wzmacniacz zapłonu???? z tego co pamietam na gniazdo 8 pinowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.