Przesunięty przez: Hubeeert 05-04-2006, 16:06 |
[CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil... |
Autor |
Wiadomość |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 24-12-2005, 21:59 [CA4A 1.6] Jechal, zgasl i wiecej nie odpalil...
|
|
|
Dzisiaj misiek mnie zaskoczyl - jechal sobie i w pewnym momencie zgasl...
Check engine sie nie zapalilo, po prostu sobie zgasl...
Rozrusznik kreci i zadnej reakcji. Elektryka dziala (swiatla, wycieraczki, itd), niestety nie dostaje iskry...
Jakies pomysly ?
Bezpieczniki, jakies inne ustrojstwo, czy moze.... aparat zaplonowy (oby nie)? |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 23:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-12-2005, 22:09
|
|
|
Może być to ECU a konkretnie kondziory jak twój samochód pochodzi z 92-93... Oby nie. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 24-12-2005, 22:40
|
|
|
tak. misiek jest z 1993 r, 1,6 16V... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-12-2005, 22:50
|
|
|
Powodów może być mnóstwo - zacznij od sprawdzenia jak z iskrą.
Jeżeli jest to sprawdź paliwo.
Jak nie ma ( a pewnie nie ma) to powodów może byc parę
1. ECU (kondensatory)
2. Czujnik położenia wałka/wału (nie pamiętam)
3. Cewka/cewki (nie pamiętam jak jest u Ciebie w silniku)
4. I najbardziej prozaiczny powód - leje jest mokro może coś zamokło ?
Wesołych Świąt pomimo tego
P.S.
Przeniosłem do działu Colt. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
p0gr0m
Forumowicz
Auto: colt CA0 4G92 93r. LPG
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 248 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 25-12-2005, 01:48
|
|
|
czesc, no to mamy pecha bo ja mam to samo jade sobie misiem na lpg godzina okolo 18 deszcz itp, przejechalem 5 km nagle misiu przy dodawaniu gazu dostaje dlawienia.
zatrzymuje sie przelaczam na benzyne i misiu gasnie odpalic juz nie odpalil do tej pory i niewiem co jest przyczyna. iskra jest . kable wn ngk nowe, swiece nowe, kopulka nowa , palec rozdzielacza nowy. mis stoi , rozrusznik kreci , silnik nie odpala iskra jest. opadaja mi juz rece bo niewiem co to mze byc zawsze sie to tak dzieje jak pada deszcz tzn z 10 razy tak mialem od czasu kupna czyli pol roku. help |
_________________ MITSUBISHI COLT 1.6 16V 4G92 + LPG |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2005, 10:25
|
|
|
widocznie ten typ tak ma
a tak powaznie to powiem Wam ze u mnie w deszczowa pogode tez nie jest najlepiej...
w przejazd przez NIEKTORE - niekoniecznie najwieksze - kaluze konczy sie zanikiem
iskry na ok minute trzeba wlaczyc awaryjne, troche poczekac, odpalic i jechac...
strasznie irytujaca sprawa!! i cholera wie co to jest... |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2005, 10:40
|
|
|
ja mam tak w gieteju od dłuższego czasu... ostatno się pogorszyło do tego stopnia że jeśli nie znajdę rozwiązania do wtorku, wymieniam silnik. Bartek mi podsunął jeszcze czujnik spalania stukowego -> u mnie problemy zaczęły się wraz z wilgocią (nierówna praca, szarpanie, falujące obroty) i za cholere nie chcą ustąpić mimo wymienienia połowy osprzętu. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2005, 11:15
|
|
|
mamy w takim razie co innego, bo u mnie caly czas pracuje rowno. tylko jak dostanie nagle
gdzies wilgoci, wody itp to przestaje dawac iskre. dziwne jest to ze rano, zawsze odpala a
tylko w czasie jazdy zdarzaja mu sie takie przypaly... ;(
co do autka Sruby to:
- jak cos jest nie tak z ECU to chyba caly czas sie pali CE prawda?
- no chyba ze go tam wypalilo doszczetnie |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 25-12-2005, 12:32
|
|
|
shovel napisał/a: | (nierówna praca, szarpanie, falujące obroty) i za cholere nie chcą ustąpić mimo wymienienia połowy osprzętu. |
A moze to wtryski?
Tez mi czasem szarpie zwlaszcza jak jest zimny na bezynie od kiedy dolewam do niej stp . Wczesniej tak nigdy nie mialem. |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2005, 16:07
|
|
|
Artii, wtryski wymieniłem już z miesiąc temu... to któryś z czujników, albo nie wiem co. mam o tyle komfortową sytuacje że mam drugi silnik ze skrzynią gotowy do swapu, więc jak coś po prostu podmienie. |
|
|
|
 |
mikineo [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2005, 03:00
|
|
|
U mojego ojca w renaultcie byly takie same objawy co u p0gr0ma , z tym ze po odczekaniu lub osuszeniu silnika zapalal. Bylismy u mechanika i powiedzial ze to cewka , zalal ja zywica i problem zginal. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-12-2005, 12:36
|
|
|
Miałem identycznie - większa kałuża i można było szukać pobocza żeby odstać 3-4min. Jak silnik był zimny i nie chciało szybko odparować to jeszcze więcej.
Rozwiązanie: przebicie na cewce przy wyjściu na kabel WN. Dodatkowo niekontakt na złączce przewodów 12V do cewki . Polecam gorąco sprawdzić. |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2005, 12:57
|
|
|
obstawiam czujnik polozenia walu korbowego |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 06-01-2006, 23:23
|
|
|
juz wszystko wiem - padl mi aparat zaplonowy i to nie cewka, ale cos innego "glebiej". po podmiance samej cewki nie bylo w dalszym ciagu zadnej reakcji - czyt. iskry na swiece... aparat zastapilismy innym, z carismy i tym razem sie iskra pokazala.
wiec... kupie za rozsadna kase, aparat zaplonowy do colta 1,6 16V 4G92... |
_________________
 |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 07-01-2006, 00:21
|
|
|
chodzi o POWER MODULE- wzmacniacz zapłonu???? z tego co pamietam na gniazdo 8 pinowe |
|
|
|
 |
|