 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS DID] HAMULCE, slabe hamulce przy wcisnietym sprzegle |
Autor |
Wiadomość |
kaszpiroski83
Nowy Forumowicz
Auto: SPACE STAR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 2 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 30-07-2012, 23:52 [MSS DID] HAMULCE, slabe hamulce przy wcisnietym sprzegle
|
|
|
Witam. Mam MSS od lutego sprawował sie bez zarzutów az do ostatniego weekendu. Podczas hamowana po wczesniejszym wcisnieciu sprzegla auto nie miało ochoty hamować. Przypuszczałem ze to moze jednostkowy wybryk auta, ale dzis prawie wyladowałem na płocie u znajomych.Zaprzyjazniony mechanik mowi, że to prawdopodobnie vacupompa. Może macie jakies inne spostrzezenie co do danej usterki. |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 31-07-2012, 08:14
|
|
|
Powiedz czy pedał hamulca jest twardy czy miękki?
Jeśli twardy to raczej vacu lub serwo jeśli miękki to brak płynu , pompa hamulcowa lub coś podobnego.
Co do samej vacu - wczoraj wygrzebywałem - wyciąga się bardzo prosto i szybko - można sprawdzić czy ma jakieś ślady zużycia , luzy czy coś podobnego. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
kaszpiroski83
Nowy Forumowicz
Auto: SPACE STAR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 2 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 06-08-2012, 00:27
|
|
|
Pedal jest twardy. Czyli wymiana vacu mnie czeka
|
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 06-08-2012, 08:52
|
|
|
Możesz jeszcze sprawdzić czy na króćcu vaku są podciśnienia podejście jest proste - zdejmujesz wężyk z kolankiem koło przepustnicy gaszącej i sprawdzasz. Jeśli są to może być zatkany przewód lub pompa hamulcowa. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|
|