Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] Colt GTi jakie modyfikacje?
Autor Wiadomość
ufoq
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 00:28   [CA5A 1.8] Colt GTi jakie modyfikacje?

witam
jakich modyfikacji udalo wam sie dokonac w waszych Coltach GTi CA5A 4G93 ktore cos w nich poprawily jak hamulce, zawieszenie, silnik, wydech?
powoli zabieram sie za swojego Colta i chcialbym wymienic pare rzeczy i dodatkowo podniesc moc. co radzicie:
- jakie tarcze i klocki hamulcowe?
- jakie sprezyny i amorki? warto obnizac 35mm?
- czy udalo wam sie cos zrobic z silnikiem z pozytywnym efektem zwiekszenia mocy?
- jaki wydech?
co wogule warto zrobic w tym aucie? co wam sie udalo?
bardzo mile widziane uwagi rowniez czego nie robic, bo pogarsza osiagi.
pozdrawiam
ufoq
Ostatnio zmieniony przez karolgt 14-10-2007, 01:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 08:37   

ufoq napisał/a:
bardzo mile widziane uwagi rowniez czego nie robic, bo pogarsza osiagi.

pewniem madry czlowiek powiedzial kiedys: nie poprawiac fabryki a tym bardziej jednej z najlepszych na swiecie :)
 
 
ufoq
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 14:32   

calkowicie sie z tym zagadzam, ale projektanci zostawiaja pewien zapas w celu np poprawienia komfortu jazdy, trwalosci podzespolow czy zmieszczenia sie w normach ekologicznych, wiec moze ktos zna jakies patenty jak najprostsze wywalenie katalizatora, czy zalozenie filtra stozkowego, ktore cokolwiek daja...

ufoq
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 14:43   

chyba juz taki temat byl poruszany na forum wiec poszperaj a ja Ci radze: jesli chcesz robic cos w tym samochodzie malym kosztem to nie rob a jesli chcesz podniesc moc to zaloz turbine a Colcik bedzie kozak ;-)

pozdrawiam
 
 
ufoq
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 15:22   

nielicze na niesamowity wrost mocy za 1000 zł

planuje zainwestowac w auto tak okolo 5000 zł i szukam jakiegos efektywnego kierunku, bo wydanie tej kasy na 5KM wiecej tez mnie nie satusfakcjonuje. cos mi sie wydaje ze najlepszym kerunkiem bedzie zmiana auta.

turbo to dobra mysl, ale potwornie ciezko o czesci zeby zbudowac na bazie tego silnika silnik turbo. w stanach znalazlem 4G93T od Lancera Evo GSR, pasue jak ulal :twisted: , ale spora odleglosc ciagnie za soba spore koszty (niecale $2000) i nigdy nie wiadomo co przysla, a na samym silniku sie nie skonczy. z koleji zakladanie samej turbiny, bez odprezania, mocniejszych tlokow i korbowodow jest troche dla mnie bezsensowne, jak robic to porzadnie, a dostanie za rozsadna tych podzespolow jest porwnywalne kosztowo ze sprowadzeniem tego sinika ze stanow, nie dodajac ze mozliwosc znalezenia jest praltycznie znikoma. i wlasnie szukam jakichs informacji, moze komus udalo sie uturbic takiego Colta CA5A, albo podkrecic N/A. nie chce sie uczyc na swoich bledach :?

pozdrawiam
ufoq
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2006, 17:16   

zle sie wyrazilem nie chodzilo mi o zakladanie samej turbiny no ale wiesz ocb... ;-)
niestety nie mam doswiadczenia ktorego potrzebujesz bo dopiero przymierzam sie do kupna GTi ale podejrzewam ze ciezko Ci bedzie znalezc taka osobe, znam kogos kto zna ten samochod na wylot jednak nie robil w nim nic takiego. Z tego co sie orientuje w polsce jest kilka Coltow z wszczepionym silnikiem 4g63t z eclipse 2.0 T, jednak jest to dosyc kosztowny i skomplikowany zabieg. Zycze powodzenia w dazeniu do celu i chetnie poczytam o Twoich przerobkach (jesli jakies bedziesz robil) i ich efektach.

pozdrawiam
 
 
ufoq
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2006, 00:41   

borecki napisał/a:
znam kogos kto zna ten samochod na wylot jednak nie robil w nim nic takiego.


a co wogule robil? kazda informacja na temat modyfikacji tego auta jest da mnie wazna :)

pozdrawiam
ufoq
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-07-2006, 00:44   

Wydech zmienił na przelotowy. Jest tu na forum - nick piotrmas.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
piotrmas
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2006, 12:07   

borecki napisał/a:
ufoq napisał/a:
bardzo mile widziane uwagi rowniez czego nie robic, bo pogarsza osiagi.

pewniem madry czlowiek powiedzial kiedys: nie poprawiac fabryki a tym bardziej jednej z najlepszych na swiecie :)

kto to powiedział? chetnie go poznam. ziomal jakis już to czuje ;) ;)
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2006, 12:15   

to byl czlowiek lasu :D
robin hood facet w rajtuzach :twisted:
 
 
piotrmas
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2006, 22:52   

borecki napisał/a:
to byl czlowiek lasu :D
robin hood facet w rajtuzach :twisted:

nie sledze tematow bo jakos mi to przeszlo ale...polepszyl ktos misia? wiadomo jaki model ;)
 
 
sajmon
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-2006, 01:39   

tu byljuz taki temat ale skonczyl sie odeslaniem do forum streetracing.pl na ktorym to dosc dokladnie i szczególowo byla poruszana kwestia tuningu colta gti.

W kazdym razie doszli do wniosku ze tuning silnika 1.8 nie ma zadnego sensu bo jak juz to mozna by z bida to turbo ale jak zalozysz sam kit to silnik sie wysra po 1000km, turbo pociaga wymiane polowy elementow silnika na kute a przez co trwale. wyliczyli chyba ze koszt turbo w colcie to gdzes przynajmniej 12 k zl. jesli juz to swap na 4g63 da to wzrost o 10 km ale tez duzo wiekszy moment obrotowy. Mozna tez zmienic na 4g63t z 204 km ale w tym przupadku pogorszeniu ulegnie juz trakcja.

Podsumowywujac jezeli chcesz ulepszac to albo pakujesz tysiace zl albo wcale :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.