[MSS ALL] [WNĘTRZE] Kłopot z otwieraniem drzwi |
Autor |
Wiadomość |
tremba
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 41 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-08-2008, 22:22 [MSS ALL] [WNĘTRZE] Kłopot z otwieraniem drzwi
|
|
|
Problem polega na tym ze od wewnatrz nie mozna otworzyc prawych tylnich drzwi. Central dziala bez problemu, zewnetrzna klamka tez. Mial ktos moze cos podobnego? Bede wdzieczny za kazda sugestie. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-03-2009, 09:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jewiurz
Forumowicz

Auto: był MSS 1.6 Comfort 2004
Kraj/Country: Russia
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Lut 2008 Posty: 112 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 03-08-2008, 09:51
|
|
|
Moze to to:
 |
|
|
|
 |
markostar
Forumowicz

Auto: Space Star 1.3 2003 i Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Wrz 2007 Posty: 63 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-08-2008, 00:42
|
|
|
Dokładnie to co kolega wyżej zobrazował - masz po prostu włączoną blokadę przed sprytnymi dziećmi |
_________________
 |
|
|
|
 |
tremba
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 Long AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 41 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-08-2008, 19:57
|
|
|
Genialne w swej prostocie , trzeba jeszcze wiedziec gdzie zapytac . Serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam |
|
|
|
 |
zet-em
Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Space Star 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 428 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 04-03-2012, 15:28
|
|
|
Witam:)
Też mam kłopot z otwieraniem ale przednich prawych drzwi a konkretnie otwieranie przy pomocy klucza.
Klucz wchodzi bez problemu ale nie obraca się a żadną stronę, prawdopodobnie zapieczony bo nie był używany. Atakowanie wkładki przy pomocy WD-40 nic nie pomogło
Moje pytanie jest takie - czy muszę wszystko ,,wybebeszyć" z tych drzwi, czy też jest jakiś bezbolesny sposób aby wyciągnąć samą wkładkę w celu dokładnego wyczyszczenia i regeneracji, bo myślę, że cały problem tkwi w samej wkładce. |
_________________ Auta:
FSO Warszawa 223 - 1982
Renault 5 TS - 1987
FSO Polonez 1500 SLE - 1992
Fiat Uno 1.4 Kat - 2006
Mitsubishi Space Star 1.3 GLX - 2011
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-03-2012, 18:27
|
|
|
Fachowcy od zamków odradzają stosowane WD-40 i temu podobnych, ponieważ wypłukany brud zbiera się w najniższym miejscu wkładki i wtedy jest kaplica .
Co do samej wkładki to trzeba rozebrać tapicerkę. Niestety jak się czegoś nie używa to szybciej ulega awarii. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 04-03-2012, 21:19
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Fachowcy od zamków odradzają stosowane WD-40 i temu podobnych | Jeżeli już coś stosować to płyn hamulcowy podobno się nadaje. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
zet-em
Forumowicz Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Space Star 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 428 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 05-03-2012, 11:06
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Fachowcy od zamków odradzają stosowane WD-40 i temu podobnych, ponieważ wypłukany brud zbiera się w najniższym miejscu wkładki i wtedy jest kaplica .
Co do samej wkładki to trzeba rozebrać tapicerkę. Niestety jak się czegoś nie używa to szybciej ulega awarii. |
To oczywiste, że boczek muszę odkręcić
Chodziło mi o to, czy muszę odczepiać cięgła i wymontowywać klamkę czy też mogę wymontować w jakiś sposób samą wkładkę? |
_________________ Auta:
FSO Warszawa 223 - 1982
Renault 5 TS - 1987
FSO Polonez 1500 SLE - 1992
Fiat Uno 1.4 Kat - 2006
Mitsubishi Space Star 1.3 GLX - 2011
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-03-2012, 11:52
|
|
|
W serwis manualu w dziale body str. 43 masz pokazane jak to wygląda od środka.
Co do tego jak to zdemontować to nie mam zielonego pojęcia .
Może warto rozebrać boczek i tak podjechać do fachowca coby mniej zapłacić.
Najlepiej popatrzeć mu na ręce i podzielić się doświadczeniem z innymi forumowiczami . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
szkuba
Forumowicz
Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 190 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-03-2012, 21:27
|
|
|
cylinderek zamka trzeba odkręcić od środka po zdjęciu boczka i bodajże izolacji przeciw-wilgociowej. Do wkładki są podpięte kabelki i jedno cięgło, reszty nie pamiętam patrząc na rysunki ciężko powiedzieć ale byc może odkręcenie klamki pomoże odpiąć cięgło. |
_________________ Kuba |
|
|
|
 |
futrzany
Forumowicz Futrzany
Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 185 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 09-03-2012, 20:19
|
|
|
niestety nie pomorze najpierw bębenek potem klamka |
_________________
 |
|
|
|
 |
cakp
Mitsumaniak
Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 347 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 11-09-2012, 12:51
|
|
|
Witam
Przestał mi działać całkowicie centralny zamek. Drzwi nie zamykają się z pilota, nie zamykają się także po przyciśnięciu przycisku zamykania wszystkich drzwi tego bliżej lusterka. Sprawdziłem zewnętrzny bezpiecznik pod maską silnika i jest ok. Gdzie mogę dalej szukać problemu? |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 12-09-2012, 09:19
|
|
|
A bezpieczniku w środku? Pod kierownicą jak wyjmiesz ten mały schowek będziesz widział zaślepkę |
|
|
|
 |
cakp
Mitsumaniak
Auto: MSS 1.6 Comfort 2004 4G18
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 347 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 12-09-2012, 11:24
|
|
|
Posiadam instrukcję obsługi, w bezpiecznikach które są umiejscowione w środku nie ma wzmianki o centralnym. Od centralnego jest bezpiecznik pod maską silnika w takiej żółtej obudowie. Centralke zlokalizowałem od strony schowka pasażera, kable do niej są podpięte.
Ps Byłem w AutoTW padła mi podobno centralka, ale coś można ominąc, tak powiedzieli.Więc dostanę 2 nowe piloty + programowanie starej centralki koszt 270zł. Na allegro widziałem za 70zł uzywane centralki czy podłączając taką centralkę +stare piloty (oryginalne) będą współpracować?
Ps2. Jednak okazało się że to były zimne luty w centralce, wystarczyło ją wyjąć i przelutować. Ech 150zł a można było samemu poprawić. Tak więc jesli komus padnie całkowicie centralny zamek i z pilota i z przycisku w drzwiach niech sprawdzi zimne luty |
|
|
|
 |
Mehu
Forumowicz
Auto: Colt CZ3 Automat Benzyna 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 55 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 09-10-2012, 00:32
|
|
|
Witam, u mnie za to dziwnie bo w obu drzwiach tylnich mam problem z otwieraniem, od środka jeszcze w miarę sie otwierają ale od zewnątrz kaplica, trzeba mocno ciągnąc lekko unosić drzwi,
zdjąłem plastiki i prawie nie ma dostępu do tego mechanizmu, porostu przy podniesionej klamce nie odskakuje ten s jakby sprężyna, ale co dziwne jak otwieram od środka to jest prawie ok.... jakieś sugestie ??? |
_________________ Pawel,Colt CZ3, |
|
|
|
 |
|