Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Metaliczny dzwiek silnika
Autor Wiadomość
dds 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 06-06-2012, 20:48   Metaliczny dzwiek silnika

Witam MAm nastepujacy problem.. Otóz podczas pracy na biegu jałowym po dodaniu gazu na poziomie 2,5-2 tys obr słychać metaliczny dzwiek w silniku. powyzej i ponizej problem znika. z góry dzieki za odpowedz> dodam ze to carisma II 1.8 GDI
 
 
rogal133 
Forumowicz


Auto: mitsubishi carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 184
Skąd: Radziejów
Wysłany: 06-06-2012, 21:39   

skoro to silnik GDI to pewnie popychacze zaworów sie odzywaja
_________________
historia mojej carismy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53679
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 07-06-2012, 11:11   

mam podobnie...ale u mnie to osłona od kolektora tak buczy:)
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-06-2012, 13:34   

rogal133 napisał/a:
skoro to silnik GDI to pewnie popychacze zaworów sie odzywaja


niby tak, ale by klepały bardziej przy wolnych obrotach. a kolega pisze, że poniżej 2k rpm tego efektu nie ma.
Nie masz jakieś luźnego elementu gdzieś przy silniku?
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 07-06-2012, 14:06   

Obstawiam luźny element, na wolnych obrotach lata spokojnie i nie obija się przy 2krpm dostaje odpowiednich wibracji i dobija a przy wyższych obrotach draga się stabilizują. Ale może być jakaś pozostałość po poduszce skrzyni/silnika albo niedajboże kończące się łożysko. Posadź jakiegośłebka za kółkiem i niech trzyma obroty (będzie wniebowzięty) a ty nasłuchuj z której to okolicy dzwoni.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
handwich 
Forumowicz

Auto: Carisma 5D 1,6 103 KM 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: Siemianowice Śląskie/ Kraków
Wysłany: 11-06-2012, 14:16   

Miałem taki problem i okazało się że poluzowała się metalowa taśma (opaska) mocująca przed katalizatorem i tak "brzęczała" jak wpadała w rezonans. Najlepiej zrobić tak jak Kolega powyżej napisał - posadzić kogoś za kierownicą, niech utrzymuje obroty i zlokalizować dokładnie miejsce metalicznego dźwięku.
_________________
2012-? Ford Focus kombi 1.6 2007/08

2008-2012 Carisma 1.6 103 KM 2002

2003-2008 Seicento 900 1998
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.