[E54A 2.0 V6] Brak iskry na czterech cylindrach |
Autor |
Wiadomość |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 16-06-2012, 17:25 [E54A 2.0 V6] Brak iskry na czterech cylindrach
|
|
|
Witam,
Jakiś czas temu galancik zacząl glupieć, nie chcial odpalać, usterka pojawiala sie raz na jakiś czas. Po kilku zakręceniach odpalal i bylo ok....ale któregoś dnia nie odpalil już wcale.
Na początek sprawdzilem przewody i świece i się okazalo, że jedna cewka iskry podaje a dwie już nie....
Kupilem cewki i problem pozostal. I moje pytanie brzmi co dalej .. ?
Myślę o module zaplonu ale szczerze powiedziawszy nie wiem gdzie go szukać.
Czujniki walka rozrządu są chyba dwa ( tak mi się zdaje bo to uklad V ), nie wiem, czy wplyw może mieć też czujnik polożenia walu... ?
Proszę pomocy bo już gupieję od tego....
Pozdrawiam,
Tomek. |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 16-06-2012, 18:10
|
|
|
wymrugales bledy? |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 16-06-2012, 23:47
|
|
|
jak czujnik położenia wału padnie nie bedzie iskry |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 17-06-2012, 08:45
|
|
|
Cytat: | jak czujnik położenia wału padnie nie bedzie iskry |
ale wtedy iskry nie byloby wogole, a tu na jednej cewce sa...
najprostrza, niekosztujaca nas nic czynnosc (no moze 3minuty czasu tylko) to wymruganie bledow, nie zaszkodzi, czesto i nie pomoze, ale czasem da cos do myslenia...
ja obstawiam komputer, wiazke elektryczna |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 17-06-2012, 09:07
|
|
|
Postaram się dzisjaj coś pomrugać...a modul zaplonu ? czytalem na forum, jest mnóstwo topiców na ten temat...że modul zaplonu steruje każdą cewką z osobna... ? |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11181 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-06-2012, 11:33
|
|
|
Shadow_28 napisał/a: | Postaram się dzisjaj coś pomrugać...a modul zaplonu ? czytalem na forum, jest mnóstwo topiców na ten temat...że modul zaplonu steruje każdą cewką z osobna... ? |
Tak,to na 99% jest uszkodzony moduł.to bardzo częsta usterka w tych autach.Moduł jest przytwierdzony do głowicy.Ktoś gdzieś pisał,żeby przenieść go na karoserię,jak najdalej od źródeł ciepła,np.chłodnicy,głowic czy kolektorów wydechowych.
Jak znajdę temat,to podrzucę linka
[ Dodano: 17-06-2012, 11:34 ]
Tu coś jest na temat : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71208 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Shadow_28
Nowy Forumowicz Galant
Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 22 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 17-06-2012, 11:36
|
|
|
Ja też czytalem ten temat wiem o co chodzi z tym przniesieniem modulu.
Ale wracając do "mrugania", nic nie pokazal, żeby bylo smieszniej, przestala się w ogóle świecić kontrolka "check"... heh coraz bardziej mi ręce opadają
zdemontowalem ten modul, gdzieś czytalem, że można go samemu zrobić...ale jakoś schematu nie mogę namierzyć. |
_________________ Tomek |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 17-06-2012, 15:30
|
|
|
jesli nic nie mruga to uszkodzony komputer albo wiazka... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
siwy1215
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 benzyna USA 92-96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 30 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2012, 11:09
|
|
|
Witam.
Oddaj do dobrego warsztatu który robi japońce. Tak to stracisz dużo czasu i pieniędzy jak kupisz części i okaże się że to nie to co kupiłeś. Chyba że lubisz dłubać i oto Tobie chodzi. Ja miałem podobny problem ale w 2.4 sohc i to był aparat zapłonowy. Wymienili i ok. U mnie nie chciał odpalać, gasł z partyzanta i przerywał tak jakby tracił zapłon na ułamek sekundy. Ja też próbowałem pomrugać błędy i nic nie mrugało - także bym się tym nie przejmował. |
|
|
|
 |
|