Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Brak iskry na czterech cylindrach
Autor Wiadomość
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 16-06-2012, 17:25   [E54A 2.0 V6] Brak iskry na czterech cylindrach

Witam,

Jakiś czas temu galancik zacząl glupieć, nie chcial odpalać, usterka pojawiala sie raz na jakiś czas. Po kilku zakręceniach odpalal i bylo ok....ale któregoś dnia nie odpalil już wcale.
Na początek sprawdzilem przewody i świece i się okazalo, że jedna cewka iskry podaje a dwie już nie....
Kupilem cewki i problem pozostal. I moje pytanie brzmi co dalej .. ? :lol:
Myślę o module zaplonu ale szczerze powiedziawszy nie wiem gdzie go szukać.
Czujniki walka rozrządu są chyba dwa ( tak mi się zdaje bo to uklad V ), nie wiem, czy wplyw może mieć też czujnik polożenia walu... ?
Proszę pomocy bo już gupieję od tego....

Pozdrawiam,
Tomek.
_________________
Tomek
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 16-06-2012, 18:10   

wymrugales bledy?
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 16-06-2012, 23:47   

jak czujnik położenia wału padnie nie bedzie iskry
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 17-06-2012, 08:45   

Cytat:
jak czujnik położenia wału padnie nie bedzie iskry


ale wtedy iskry nie byloby wogole, a tu na jednej cewce sa...
najprostrza, niekosztujaca nas nic czynnosc (no moze 3minuty czasu tylko) to wymruganie bledow, nie zaszkodzi, czesto i nie pomoze, ale czasem da cos do myslenia...

ja obstawiam komputer, wiazke elektryczna
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 17-06-2012, 09:07   

Postaram się dzisjaj coś pomrugać...a modul zaplonu ? czytalem na forum, jest mnóstwo topiców na ten temat...że modul zaplonu steruje każdą cewką z osobna... ?
_________________
Tomek
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11181
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-06-2012, 11:33   

Shadow_28 napisał/a:
Postaram się dzisjaj coś pomrugać...a modul zaplonu ? czytalem na forum, jest mnóstwo topiców na ten temat...że modul zaplonu steruje każdą cewką z osobna... ?

Tak,to na 99% jest uszkodzony moduł.to bardzo częsta usterka w tych autach.Moduł jest przytwierdzony do głowicy.Ktoś gdzieś pisał,żeby przenieść go na karoserię,jak najdalej od źródeł ciepła,np.chłodnicy,głowic czy kolektorów wydechowych.
Jak znajdę temat,to podrzucę linka :)

[ Dodano: 17-06-2012, 11:34 ]
Tu coś jest na temat : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71208
_________________

 
 
 
Shadow_28 
Nowy Forumowicz
Galant

Auto: Galant 2.0 V6 24V 1995r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 17-06-2012, 11:36   

Ja też czytalem ten temat :) wiem o co chodzi z tym przniesieniem modulu.

Ale wracając do "mrugania", nic nie pokazal, żeby bylo smieszniej, przestala się w ogóle świecić kontrolka "check"... heh coraz bardziej mi ręce opadają :)
zdemontowalem ten modul, gdzieś czytalem, że można go samemu zrobić...ale jakoś schematu nie mogę namierzyć.
_________________
Tomek
 
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 17-06-2012, 15:30   

jesli nic nie mruga to uszkodzony komputer albo wiazka...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
siwy1215 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.4 benzyna USA 92-96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2012, 11:09   

Witam.
Oddaj do dobrego warsztatu który robi japońce. Tak to stracisz dużo czasu i pieniędzy jak kupisz części i okaże się że to nie to co kupiłeś. Chyba że lubisz dłubać i oto Tobie chodzi. Ja miałem podobny problem ale w 2.4 sohc i to był aparat zapłonowy. Wymienili i ok. U mnie nie chciał odpalać, gasł z partyzanta i przerywał tak jakby tracił zapłon na ułamek sekundy. Ja też próbowałem pomrugać błędy i nic nie mrugało - także bym się tym nie przejmował.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.