Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] falujace obroty na biegu jalowym
Autor Wiadomość
damian_849 
Nowy Forumowicz

Auto: volvo s40 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 3
Skąd: dęblin
Wysłany: 18-06-2012, 21:25   [Cari 1.8 GDI] falujace obroty na biegu jalowym

witam pisalem juz o moim volvo s40 1.8 z silnikiem gdi z 2000r po lifcie ale nie pomoglo:) nadal faluja obroty w zime bylo ok nic sie nie dzialo ale teraz jest masakra falowanie 600-900. jest tak po jakis 10 miutach falowania obroty wskakuja na 1500 chwile sie zatrzymuja i spadaja do 750 i trzymaja bez falowania jakby nigdy nic. po ruszeniu problem sie powtarza.odlaczalem przeplywomierz i obroty sie trzymaja 750 bez falowania tylko pali sie pomaranczowa kontrolka silnika.dodatkowo samochod nie ma mocy nie gasnie ale az caly sie trzesie na postoju.czyscilem przepustnice silniczek krokowy podlaczalem samochod do kompa i nie bylo zadnych bledow.doradzcie cos
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-06-2012, 08:08   

Gdzie podłączałeś samochód po kompa ? Nie mogli Ci zrobić diagnostyki i zczytać logów ?

Niestety ciężko po samym opisie cokolwiek poradzić. Może ktoś w Twojej okolicy ma EvoScana i kabelek ?
Po objawach strzelałbym, że to:

- albo pompa WC - nie trzyma ciśnienia
- albo przepustnica - tutaj może być poza czyszczeniem przestawiony TPS, rozklejony magnez itp.

Ale to takie przypuszczenia.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
damian_849 
Nowy Forumowicz

Auto: volvo s40 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 3
Skąd: dęblin
Wysłany: 19-06-2012, 16:10   falujace obroty na biegu jalowym

gdzie podlaczalem auto??wiadomo nie w ASO w zwyklym warsztacie.program mial dobry bo byl nawet moj model czyli 1.8 gdi co zdarza sie rzadko i brak bledow.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.