 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupno Outlandera II |
Autor |
Wiadomość |
gloni
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: llb
|
Wysłany: 05-11-2012, 14:47 Kupno Outlandera II
|
|
|
Hey jestem nowy i chciałem sie poradzić na co wzrócić uwage przy kupnie takiego auta, czy sprawdzenie autka w serwisie duzo mówi (jakie ceny za prześwietlenie autka) Szukam coś w roku 2007, 2008 wy dieslu
Może ktoś wie coś o tym autku :
http://moto.allegro.pl/mi...2742955316.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C25023433.html
oglądałem juz parę autek, kilometrów narobiłem i nic, wiec chciałbym sie dopytać co i jak
Za pomoc z góry dziękuje
PS. może ktoś z forum sprzedaje autko?? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-11-2012, 17:15
|
|
|
Chłopie.A WEŻ NO POCZYTAJ DOKŁADNIE .To ten sam samochód,widać brak chętnych .Przy takim przebiegu to pewniak kręconego licznika .Nie bądż leń i poczytaj forum ,wydasz lepiej swoje pieniądze ,sam musisz najlepiej wiedzieć co kupujesz.zastanawiające że różnica z innym outlanderem to 10tyś zł.coś tu nie gra,Aha pamiętaj tanie mięso to psy jedzą |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-11-2012, 17:46
|
|
|
gloni napisał/a: | na co wzrócić uwage przy kupnie takiego auta, czy sprawdzenie autka w serwisie duzo mówi (jakie ceny za prześwietlenie autka) | Samochód jest prawdopodobnie u handlarza (brak tablic), więc odpicowany do sprzedaży. Przebieg może być oryginalny - jak ktoś robił 15 tys. km rocznie to tak wypadnie, ale równie dobrze mogła zniknąć cyfra 1 z przodu . Przy takim przebiegu z samochodem powinno być wszystko OK. Jak sprzedawałem swojego to też chwilę trwało - na poważnie to ponad tydzień. Ruchu wielkiego nie ma pod koniec roku. Miałem jednego chętnego, którego nic nie interesowało tylko obniżenie ceny - pewnie do dalszej sprzedaży. Zamiast do ASO, to lepiej wziąć ze sobą lakiernika - rozpozna zarówno malowane, jak i wymienione części. ASO Mitsubishi nie zawsze jest wiarygodne. Poproś o przesłanie zdjęć książki serwisowej. Cena jak na ten rocznik i wyposażenie jest za wysoka. Poszukaj - jest kilka ciekawych np. http://otomoto.pl/mitsubi...-C26539891.html tutaj nawet w ASO http://otomoto.pl/mitsubi...-C26152601.html |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gloni
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: llb
|
Wysłany: 05-11-2012, 19:03
|
|
|
Co się dowiedziałem przez tel . Samochód od pierwszego własciciela, książka i wpyisy tez są podobno przebieg orginalny, podał win i mówi ze mozna go sprawdzać gdzie chce. auto stoji w komisie. Bede musiał zabrac kolege od blacharki jak tak mówicie. A ze to ten sam samochód to wiedziałem specialne dałem dwa ogłoszenie aby pokazac autko
A czy w outlanderach mozna podpiąć vag z grupy VW czy bedzie działał?? bo chciałbym sprawdzić silnik??
ps. lexus mówisz ze za tanio?? aaaa rezon ze za duzo sie ceni:) |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-11-2012, 23:09
|
|
|
http://otomoto.pl/mitsubi...-C19203538.html .Przy oglądaniu tamtego outka na dole jest właśnie powyższy z 07 za 65.900 .Co do przebiegu to ja prawie nie jeżdząc mam 100tyś ,więc tamten chyba 1 rok musiał stać po wypadku :biggrin:Co do winu to ci sciemnia bo mitsu nie podaje histori VIN i on o tym dobrze wie.Rezon podaje outki po ogromnych przebiegach i one są wiarygodne ,z tego powodu cena jest niska ,ale my tu mamy auto z 77tyś to powinno kosztować dużo więcej.Co do zdjęc to nic nie widać tylko że świeci się jak psu j...,a wszysko ciemne jak w d...e u murzyna ,założę się że lakier porysowany kosmicznie ,jak to w czarnuchach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-11-2012, 08:42
|
|
|
gloni napisał/a: | lexus mówisz ze za tanio?? aaaa rezon ze za duzo sie ceni:) | wytłumaczenie jest proste - ja już sprzedałem, a ponieważ zaczynałem duuuużo wcześniej dając ogłoszenia na próbę z wysoką ceną to wiem jakie było zainteresowanie. Zainteresowanie pojawiło się jak obniżyłem cenę, bo miałem do odbioru nowy. W efekcie sprzedałem na dwa dni przed odbiorem. A lexus na razie nie sprzedaje, to ma nadzieję Outki, które podawałem mają cenę adekwatną do wieku. Jeden z nich miał wymieniane wszystko co trzeba - sprzęgło, turbinę, rozrząd. Jak to w samochodzie, który jest używany do codziennej jazdy i musi być w pełni sprawny. Ja miałem podobny przebieg i podobne podejście - ma jeździć bo to narzędzie pracy. Cenę uzyskałem jednak trochę wyższą - samochód nie wymagał żadnych nakładów, chociaż miał trochę drobnych rysek i pomalowane tylne prawe drzwi (podobno przez krasnoludki, bo dealer "nic" o tym nie wiedział). Samochód z przebiegiem 70 tys. km też już nie jest nowy, też mogą pojawić się problemy z turbiną - zwłaszcza jak ktoś jeździł mało i na dodatek jak "kapelusznik" to zakleił niemal całkowicie kierowniczki. Diesel lubi mieć temperaturę, a przebieg 70 tys. sugeruje krótkie jazdy czyli wiecznie niedogrzany silnik. Wolę diesla po 150tys. km tras niż po 50 tys. km miasta, dlatego jak kupowałem samochód dla żony to była niedoładowana benzyna - jazda miejska. Zawias Outka nie jest komfortowy, ale trwały - u mnie do 155kkm była wymieniona jedna tulejka wahacza za 100zł. Tu po sprawdzeniu czy nie ma już czegoś do wymiany to nie obawiałbym się niespodzianek.
Podstawa to lakiernik oraz udokumentowana historia - nie tylko książka, ale i faktury na części, przeglądy itp. Ja zawsze to gromadzę i nie mam problemów ze sprzedażą. Samochód jest "wiarygodny". Może mam inne podejście, ale niepewne chociaż prawdopodobne 100tys. km mniej nie jest dla mnie warte 10tys. zł. Wolałbym je inaczej spożytkować.
[ Dodano: 06-11-2012, 09:05 ]
gloni napisał/a: | A czy w outlanderach mozna podpiąć vag z grupy VW czy bedzie działał?? bo chciałbym sprawdzić silnik?? | Nie. Tylko co najwyżej zwykły czytnik błędów OBD2. Do odczytu parametrów musi być specjalizowany komp - czyli ASO. W warsztacie, w którym robiłem przegląd mieli uniwersalnego Boscha z programami do różnych samochodów i nie wszystko można było robić w Outku - np. nie było możliwości wyłączenia trybu skandynawskiego świateł. Większość potrzebnych ustawień tak, ale już bardziej zaawansowane nie. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gloni
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: llb
|
Wysłany: 06-11-2012, 09:23
|
|
|
Co do histori vin to akurat mi to duzo mówi bo mam pewne możliwości sprawdzenia jego histori (taki bonus od znajomej osoby) oczywisci aby auta z polski bo z niemiec troszke gorzej ale tez mozna to sprawdzić, bo z belgią i holandią to masakra.
Co do wypowiedzi to sie zgadzam ale ten samochód z linka bardzo ładny, ale jak za ten rocznik cena kosmos do tego z włoch,osoba troche poczeka na kupca przeleci ten rok i bedzie za 55tys
Cytat: | Nie. Tylko co najwyżej zwykły czytnik błędów OBD2. Do odczytu parametrów musi być specjalizowany komp - czyli ASO. W warsztacie, w którym robiłem przegląd mieli uniwersalnego Boscha z programami do różnych samochodów i nie wszystko można było robić w Outku - np. nie było możliwości wyłączenia trybu skandynawskiego świateł. Większość potrzebnych ustawień tak, ale już bardziej zaawansowane nie. |
chodzi czy można bedzie sprawdzić tym np. kondycje turbine wtrysków jak to jest w grupie vag
a to autoko moze znacie ??
http://otomoto.pl/mitsubi...-C26501560.html |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:19
|
|
|
gloni napisał/a: | chodzi czy można bedzie sprawdzić tym np. kondycje turbine wtrysków jak to jest w grupie vag | takie możliwości miał uniwersalny Bosch, ale on też kosztował ponad 10kzł - więc nie każdy warsztat ma.
Z tego linka wygląda ciekawiej, młodszy - no i ...."- samochód z dodatkowo wygłuszoną w ASO MITSUBISHI kabiną kierowcy - komfort podróżowania w ciszy" jak porządnie to jest koszt min. 5-6 tys. zł . |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:43
|
|
|
Jeżeli uważasz że ta cena to kosmos,to pomyśl chwilę .ktoś 3 lata temu wydał 130 tyś ,a ty teraz chcesz kupić auto za 50tyś .Nie ma takiej przebitki nawet u Francuzów.Mitsu trzyma B.dobrze cenę ,tym bardziej jeżeli ktoś dodaje koła (5tyś).Za mała cena to 99% coś nie tak z autem .Rezon pewnie jak byś nie miał odbioru auta sprzedał byś dużo drożej ,tu nie można się spieszyć ,jezeli auto jest perfekt,napewno kupił by kolega gloni |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-11-2012, 14:30
|
|
|
lexus napisał/a: | o pomyśl chwilę .ktoś 3 lata temu wydał 130 tyś ,a ty teraz chcesz kupić auto za 50tyś | nie trzy a 4 lata temu. Cena 61500 za WYCISZONEGO trzy latka z kołami jest OK, ale 59,9kzł na czterolatka IMHO to już nie. lexus napisał/a: | Rezon pewnie jak byś nie miał odbioru auta sprzedał byś dużo drożej | raczej nie - może 1-2 tys. więcej. Sprzedałem drugiej osobie, która go oglądała. Jak wystawiałem w wyższej cenie nie było zainteresowania. Obniżyłem do ceny powyżej importowanych, nieco poniżej krajowych z dużo niższym przebiegiem. Sprzedałem za dobrą cenę bez kół zimowych, które sprzedałem później za 3kzł roczne Micheliny na 4 letnich malowanych alufelgach. lexus napisał/a: | tym bardziej jeżeli ktoś dodaje koła (5tyś). | to chyba żart - tyle kosztują nowe koła, a nie używane, na dodatek nie wiadomo jakiej. używane roczne 18" to 3-4kzł, 16" - to o 1kzł mniej na markowych oponach. Kilkuletnie koła kupisz poniżej 2kzł.
[ Dodano: 06-11-2012, 14:45 ]
gloni, to wyciszenie to nie żart. jedną z rzeczy na które najczęściej narzekałem to hałas. Pow. 120km/h Outek 2.0DiD jest głośny, przy 140 - wg mnie nawet bardzo, przy 160 jest jakby nieco ciszej . Widocznie nie tylko mnie to przeszkadzało skoro właściciel tego z linku to zrobił nawet w ASO. Ja z powodu procesu sądowego z dealerem nie zdecydowałem się na wygłuszanie, chociaż przymierzałem się aby zrobić to po gwarancji. Jeśli ktoś jeździ w trasy to naprawdę warto to zrobić - no chyba, że komuś wystarcza styropian pod nogami i folia na drzwiach bo ma cicho . Jest na forum kilku takich zapatrzonych w Outka. Outek to przyzwoity SUV z mocnym naciskiem na Utility (bagażnik, napęd, schowki, itd...), bo sport to nie przy 2.0DiD zwłaszcza bez chipa, a komfort limuzyny to w ogóle nie w Outku.
Apropos kół zimowych - polecam uwadze 16" . Ja miałem 18" i to był błąd. Do Superba teraz brałem mniejsze (lato 17", zima 16") na zimę - więcej gumy = lepszy komfort, niższe zużycie paliwa, niższa cena zakupu, nieco mniejsza stabilność na zakrętach przy dużych prędkościach (ale zimą często jeździ się wolniej) |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gloni
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: llb
|
Wysłany: 06-11-2012, 16:43
|
|
|
rezon napisał/a: |
[ Dodano: 06-11-2012, 14:45 ]
gloni, to wyciszenie to nie żart. jedną z rzeczy na które najczęściej narzekałem to hałas. Pow. 120km/h Outek 2.0DiD jest głośny, przy 140 - wg mnie nawet bardzo, przy 160 jest jakby nieco ciszej . Widocznie nie tylko mnie to przeszkadzało skoro właściciel tego z linku to zrobił nawet w ASO. Ja z powodu procesu sądowego z dealerem nie zdecydowałem się na wygłuszanie, chociaż przymierzałem się aby zrobić to po gwarancji. Jeśli ktoś jeździ w trasy to naprawdę warto to zrobić - no chyba, że komuś wystarcza styropian pod nogami i folia na drzwiach bo ma cicho . Jest na forum kilku takich zapatrzonych w Outka. Outek to przyzwoity SUV z mocnym naciskiem na Utility (bagażnik, napęd, schowki, itd...), bo sport to nie przy 2.0DiD zwłaszcza bez chipa, a komfort limuzyny to w ogóle nie w Outku.
Apropos kół zimowych - polecam uwadze 16" . Ja miałem 18" i to był błąd. Do Superba teraz brałem mniejsze (lato 17", zima 16") na zimę - więcej gumy = lepszy komfort, niższe zużycie paliwa, niższa cena zakupu, nieco mniejsza stabilność na zakrętach przy dużych prędkościach (ale zimą często jeździ się wolniej) |
to tak głośno w srodku jest, nigdy nie jechałem szybko OII miałem pare testów ale to takie chwilowe przyspieszenie i w mieście.
Samochód głowie bedzie jezdził w trasy oczywiście miasto również. Jeśli bym kupił 2.0DiD to i tak bym robił do niego mape na 170 ( bardzie jest wtedy elastyczny)
Zimówki oczywiście ze 16 nigdy bym nie kupił 18 na zime, za duży koszt.
Poczytałem troche i skłaniał bym sie tez nad silnikiem 2,2 ale cieżko dostepny w naszym kraju :/ . Takie dobre są te 2,2 że nikt nie sprzedaje |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2012, 16:47
|
|
|
Ja mam 2,2 na sprzedaż. Szczegóły podsyłam na PW. (już nieaktualne) |
Ostatnio zmieniony przez venglin 02-12-2012, 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 06-11-2012, 17:26
|
|
|
rezon napisał/a: | Kilkuletnie koła kupisz poniżej 2kzł. | .Zarty kolego ,za dobre opony zapłacisz 2,5 tyś ,drugie tyle za dobre fele 18.Używane możesz kupić tanio ale sliki co do ceny to jeszcze raz ci powtarzam w sprzedaży auta pośpiech nie wskazany trezeba było czekać klient by się trafił a ty w ciągu 2-tyg chaciałeś sprzedać auto,poza tym zależy od samoch.Ja sprzedawałem 7-letnie Berlingo za 23-tyś zł z przebiegiem 86tyś Nie kręcony.auto wyglądało jak nowe ,stale garażowane z gazem .a ty mi piszesz 50 tyś za 4 letnie mitsu wyluzuj :wink:Kolego gajdus moim zdaniem to nie jest auto w trasy przynajmniej na autostrady ,coś o tym wiem i nie dlatego że jest głośno bo dla mnie nie jest,ale za wolno jedzie szczególnie u Niemców .co do mapy to oprócz elastyczności silnika będziesz miał elastyczną kieszeń Wspomnisz moje słowa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-11-2012, 18:09
|
|
|
A do używanego czterolatka to sprzedający dokłada nowe koła czy czteroletnie? Więc jaki jest sens pisać o 5kzł za koła zimowe? lexus napisał/a: | ty mi piszesz 50 tyś za 4 letnie mitsu wyluzuj | Nie pisałem o 4-latku za 50kzł, tylko o nieadekwatności ceny 59,9kzł za czterolatka, skoro trzyletni można mieć za 61500 i to do negocjacji. ok. 50kzł to pięciolatki - w tym mój. Niestety 55% ceny nowego za trzylatka to zaczyna być standard i u nas. gloni napisał/a: | Poczytałem troche i skłaniał bym sie tez nad silnikiem 2,2 | kultura pracy znaaaacznie wyższa, osiągi też lepsze, ale i wrażliwość na paliwo zwłaszcza zimą też. Niejeden już lawetę oglądał z bliska przy zaledwie -15. Coś za coś. Ja miałem traktor zrobiony na 165KM i 360Nm - jeździł OK nawet poniżej -25, tylko dźwięki jak był zimny to z siebie wydawał na całe osiedle Przyjrzyj się temu trzylatkowi wyciszonemu, pewnie właścicielowi najbardziej hałas przeszkadzał i postanowił go sprzedać jak wyciszenie niewiele pomogło na szum wiatru. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
gloni
Nowy Forumowicz
Auto: outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lis 2012 Posty: 17 Skąd: llb
|
Wysłany: 06-11-2012, 19:03
|
|
|
rezon napisał/a: |
kultura pracy znaaaacznie wyższa, osiągi też lepsze, ale i wrażliwość na paliwo zwłaszcza zimą też. Niejeden już lawetę oglądał z bliska przy zaledwie -15. Coś za coś. Ja miałem traktor zrobiony na 165KM i 360Nm - jeździł OK nawet poniżej -25, tylko dźwięki jak był zimny to z siebie wydawał na całe osiedle Przyjrzyj się temu trzylatkowi wyciszonemu, pewnie właścicielowi najbardziej hałas przeszkadzał i postanowił go sprzedać jak wyciszenie niewiele pomogło na szum wiatru. |
Słyszałem o tym defekcie ze czesto majones robił sie z paliwa. W peugeot podbono zastosowano nowszy typ filtra paliwa i podobno sprawe rozwiązuje (podobno). |
Ostatnio zmieniony przez gloni 06-11-2012, 19:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|
|