 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 10-06-2012, 23:06 [E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali
|
|
|
Jestem po wymianie pompy wstryskowej , oczywiscie sam ją wymieniałem , rozrząd sprawdzony dwa razy wszystko gra , pompe ustawiłem metodą prób i błędów z uwagi ze do pózna pracuje nie mam kiedy umówic sie na ustawienie zegarowe do mechanika ;/;/ , no ale : swiece wymienione na oryginały , wstryski sprawdzone ( wszystkie ok ) i jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-06-2012, 13:36
|
|
|
slavo_p napisał/a: | jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ?? | Od regulacji luzów zaworowych, są regulowane ręcznie. |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 12-06-2012, 15:54
|
|
|
na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ??????? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 12-06-2012, 19:43
|
|
|
slavo_p napisał/a: | na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ??????? |
Tak regulcja na gorącym ( 80- 95 st )
Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D
Regulacja zaworów:
Mierzone na dźwigni zaworu / zaworze
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4. |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 13-06-2012, 00:48
|
|
|
dzięki milo na wyczerpującą odp pozdrawiam , poreguluje i zobacze czy cos pomogło pozdr
[ Dodano: 30-06-2012, 14:14 ]
wyregulowałem ,luzy były , ale poprawy nie widac na pierwszy zut oka czeka mnie jeszcze ustawienie zapłonu. |
|
|
|
 |
sobeksw
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 93r. 2.0TD E57A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 2 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 03-07-2012, 01:46
|
|
|
Witam. Ja bym proponował sprawdzić ciśnienie na cylindrach. U mnie również coś podobnego się działo. Jak jest jeszcze zimny olej to jest gęściejszy, a co za tym idzie? Lepiej uszczelnia. Rozgrzany olej jest bardziej... jakby to określić, rzadszy więc mogą być przedmuchy (poprawcie mnie, jeśli się myle). Mi pomogło również zaślepienie zaworu EGR. No ale, każdy problem jest indywidualny więc może zadziałać, lub nie. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 09-07-2012, 00:11
|
|
|
kompresji nie badałem , moze i lekkie przedmuchy ma EGR zaślepiony , oleju nie wymieniałem a zalany jest semi syntetyk , filtr paliwa wymieniony , swiece grzeją elegancko , wtryski ok , zawory wyregulowane . Wiec jeszcze ta nieszczęsna wizyta u mechanika mnie czeka co by pompe ustawił. A jak ustawi i bedzie dalej tak samo to ??? moze pompa padnięta ? niewiem .....
[ Dodano: 15-07-2012, 12:17 ]
zmiana planów posiadam czujnik zegarowy a kolega Milo da mi wszystkie wskazówki co i jak ustawic . Czekam na materiały i cenne uwagi i sam biore sie do dzieła
[ Dodano: 02-08-2012, 19:57 ]
ustawiłem pompe na czujnik , jest duzo lepiej , mam problem tego typu iż gdy podciągne obroty do około 2000 az sie włączy turbo i puszcze to te obroty sie nie wracają do 850 obr tylko trzymają na 2000obr , dopiero jak wrzuce bieg i przydusze silnik to spadająoco chodzi ????
I jeszcze pytanie odnosnie ustawienia zaworów: wiem ze odstęp ma byc 2.5mm , ustawiam wał na znak i wtedy mam 1 tłok w górze ? a jak ustawic 4 tłok w gmp ? czy moze odkręcic wtryski i zbadac jakims pręcikiem :D:D
[ Dodano: 26-08-2012, 11:28 ]
zawory ustawione , rozrząd po raz kolejny sprawdzony , wtryski sprawdzone pompa wymieniona , swiece wymienione zapłon ustawiony jest troszke lepiej ale wydaje mi sie to nie to
grdzies wyczytałem ze jak po odpaleniu auto dymi na niebieskawo przez około 5 min to puszczają uszczelniacze zaworów , prawda to ?
a co do tego mojego odpalania na ciepłym to daje spokój umawiam sie na badanie kompresji choć wiem ze od tego trzabyło zacząć :P |
|
|
|
 |
|
|