Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
  Wysłany: 10-06-2012, 23:06   [E57A 2.0D] Jak ciepły gorzej pali

Jestem po wymianie pompy wstryskowej , oczywiscie sam ją wymieniałem :D , rozrząd sprawdzony dwa razy wszystko gra , pompe ustawiłem metodą prób i błędów :D z uwagi ze do pózna pracuje nie mam kiedy umówic sie na ustawienie zegarowe do mechanika ;/;/ , no ale : swiece wymienione na oryginały , wstryski sprawdzone ( wszystkie ok ) i jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-06-2012, 13:36   

slavo_p napisał/a:
jak zimny odpala ale jak sie nagrzeje to trzeba pokręcic dłużej od czego zacząć ??
Od regulacji luzów zaworowych, są regulowane ręcznie.
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 12-06-2012, 15:54   

na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ???????
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 12-06-2012, 19:43   

slavo_p napisał/a:
na gorącym
ssący 0,25
wydechowy 0,25 ???????

Tak regulcja na gorącym ( 80- 95 st )
Mitsubishi Galant 2,0 GL(S) T/D
Regulacja zaworów:
Mierzone na dźwigni zaworu / zaworze
Gdy cylinder 1 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 1 i 2 + zawór odlotowy cylindra 1 i 3
Gdy cylinder 4 znajduje się w górnym martwym punkcie cyklu sprężania, regulować następujące:
Zawór dolotowy cylindra 3 i 4 + zawór odlotowy cylindra 2 i 4.
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 13-06-2012, 00:48   

dzięki milo na wyczerpującą odp pozdrawiam , poreguluje i zobacze czy cos pomogło pozdr

[ Dodano: 30-06-2012, 14:14 ]
wyregulowałem ,luzy były , ale poprawy nie widac na pierwszy zut oka czeka mnie jeszcze ustawienie zapłonu.
 
 
sobeksw 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 93r. 2.0TD E57A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: Nisko
Wysłany: 03-07-2012, 01:46   

Witam. Ja bym proponował sprawdzić ciśnienie na cylindrach. U mnie również coś podobnego się działo. Jak jest jeszcze zimny olej to jest gęściejszy, a co za tym idzie? Lepiej uszczelnia. Rozgrzany olej jest bardziej... jakby to określić, rzadszy więc mogą być przedmuchy (poprawcie mnie, jeśli się myle). Mi pomogło również zaślepienie zaworu EGR. No ale, każdy problem jest indywidualny więc może zadziałać, lub nie. Pozdrawiam :)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-07-2012, 06:47   

Ustawienie pompy dużo daje zobacz tu http://forum.mitsumaniaki...28880&start=225
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 09-07-2012, 00:11   

kompresji nie badałem , moze i lekkie przedmuchy ma :P EGR zaślepiony , oleju nie wymieniałem a zalany jest semi syntetyk , filtr paliwa wymieniony , swiece grzeją elegancko , wtryski ok , zawory wyregulowane . Wiec jeszcze ta nieszczęsna wizyta u mechanika mnie czeka co by pompe ustawił. A jak ustawi i bedzie dalej tak samo to ??? moze pompa padnięta ? niewiem .....

[ Dodano: 15-07-2012, 12:17 ]
zmiana planów :D posiadam czujnik zegarowy a kolega Milo da mi wszystkie wskazówki co i jak ustawic . Czekam na materiały i cenne uwagi i sam biore sie do dzieła :)

[ Dodano: 02-08-2012, 19:57 ]
ustawiłem pompe na czujnik , jest duzo lepiej , mam problem tego typu iż gdy podciągne obroty do około 2000 az sie włączy turbo i puszcze to te obroty sie nie wracają do 850 obr tylko trzymają na 2000obr , dopiero jak wrzuce bieg i przydusze silnik to spadająoco chodzi ????

I jeszcze pytanie odnosnie ustawienia zaworów: wiem ze odstęp ma byc 2.5mm , ustawiam wał na znak i wtedy mam 1 tłok w górze ? a jak ustawic 4 tłok w gmp ? czy moze odkręcic wtryski i zbadac jakims pręcikiem :D :D:D

[ Dodano: 26-08-2012, 11:28 ]
zawory ustawione , rozrząd po raz kolejny sprawdzony , wtryski sprawdzone pompa wymieniona , swiece wymienione :D zapłon ustawiony jest troszke lepiej :D ale wydaje mi sie to nie to :)

grdzies wyczytałem ze jak po odpaleniu auto dymi na niebieskawo przez około 5 min to puszczają uszczelniacze zaworów , prawda to ?

a co do tego mojego odpalania na ciepłym to daje spokój :D umawiam sie na badanie kompresji :P choć wiem ze od tego trzabyło zacząć :P :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.