Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 6A12 od FTO jaka manualna skrzynia biegów?
Autor Wiadomość
Dabadee 
Mitsumaniak


Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-07-2012, 16:21   Silnik 6A12 od FTO jaka manualna skrzynia biegów?

Witam,
Mam do Was pytanie planuję wsadzić silnik 6A12 non mivec do CJ0, tyle, że skrzynia jest w automacie z czego podejdzie skrzynia manualna do tego silnika, żeby w colcie jakoś to upchnąć bez zbędnej rzeźby. Ktoś ma jakieś pomysły? Od galanta 2.5 V6? Czy coś innego trzeba szukać?
pozdrawiam Seba
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-07-2012, 17:30   

Skrzynia z Galanta 2.5v6 jest p&p.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Dabadee 
Mitsumaniak


Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 121
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-07-2012, 23:48   

I p&p do silnika i p&p do colta? Coś jeszcze podejdzie?
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 02-07-2012, 16:57   

Coś z poduszkami trzeba zmieniać jak się nie mylę ( gdzieś pisało na forum).
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-07-2012, 09:09   

Dabadee napisał/a:
I p&p do silnika i p&p do colta? Coś jeszcze podejdzie?

p&p do silnika.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 03-07-2012, 10:29   

Najlepiej manual od FTO-wsio pasuje.Od gala -poduszka do przeróbki.
_________________
161261
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-07-2012, 12:38   

Tylko, że łatwiej dostać manualną skrzynię z Galanta niż z FTO, no i dużo taniej.
A łapę od skrzyni dobry tokarz dorobi bez trudu. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.