Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CSx Ogólne] mrugające światła, dziwny nadmuch! alternator?
Autor Wiadomość
radeklws 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs3w
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Zamość
Wysłany: 06-02-2017, 23:56   [CSx Ogólne] mrugające światła, dziwny nadmuch! alternator?

Posiadam lancera z 2004 4g18 1.6 kombi cs3w 215tyś ( 180tyś na LPG PRINS)

Tydzień temu zaśmierdziało mi coś z pod maski zazgrzytało i włączyły się kontrolki od ładowania i ręcznego. Więc udałem się do elektryka który wymienił mi alternator na nowy denso i 2 paski. Po wymianie wszystko było ok do puki auto pracowało na ssaniu potem poniżej 2800 obr światła zewnętrzne świeciły bardzo słabo a deska jakby była do połowy ściemniona potencjometrem. Ponadto radio często grało tylko na głośnik w drzwiach kierowcy po ponownym włączeniu go grało prawidłowo, nawet nawiew przy wysokich obrotach dmucha mocno a na niższych słabo. Gdy hamowałem silnikiem wszytko tez było prawidłowo ( jasno, głośno nadmuch mocny).
Więc zareklamowałem alternator opisując w/w objawy. Elektryk zmierzył różnice napięcia ładowania na obrotach i zareklamował alternator. Po kilu dniach wymienił mi na nowy 2 też denso ale mówił że to niemożliwe bo to nowy alternator ( wymienił na odczepnego) lecz niestety dalej objawy występują. Ponadto zauważyłem iż z każdym dniem auto odpala gorzej dziś mało co nie zgasło podczas przełączania na LPG. Akumulator ma około 2 lat ale do w/w awarii alternatora nie było z nim problemów ani z żadna z usterek jakie teraz są.
Kto może mi coś podpowie ? Co to może być ?
 
 
Balon 
Forumowicz
Balon

Auto: Mitsubishi Lancer CS3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 136
Skąd: Katowice
Wysłany: 07-02-2017, 07:07   

sprawdzałeś na innym akumulatorze? może akumulator ma w środku jakieś zwarcie
 
 
konradod 
Forumowicz

Auto: lancer sport kombi 1.6 2006r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 133
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 07-02-2017, 08:00   

Sprawdz mase i wszystkie przewody od alternatora szczególnie ten gruby prądowy czy gdzieś się nie przytopił i nie robi zwarcia.
 
 
radeklws 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs3w
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Zamość
Wysłany: 14-02-2017, 09:58   

Byłem dziś u elektryka. Ładowanie na wolnych obrotach czyli gdy wszystko przygasa 12,5. Podczas prawidłowej pracy świateł i nawiewu ok 2800 obr 15,5. Dokonano pomiarów na alternatorze i akumulatorze i wyniki są identyczne. Prądu nigdzie nie gubi masa niby też ok. Ma się tym elektryk zająć w piątek.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-02-2017, 16:48   

Coś jest nie tak z tymi napięciami. 12,5V na wolnych to zdecydowanie za mało, a 15,5V to zdecydowanie za dużo. Coś jest nie tak z regulatorem, lub montowane alternatory najzwyczajniej nie pasują do miśka...
Tu masz opisany podobny problem
http://forum.mitsumaniaki...owania&start=15
 
 
radeklws 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer cs3w
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 3
Skąd: Zamość
Wysłany: 04-05-2017, 16:41   

Byłem u tego samego elektryka znowu i sprawdził napięci i jest wszystko ok przez kilka minut po odpaleniu auta. Po czym światła zaczynają przygasać i napięcie na alternatorze spada do 12,5 dopiero podczas obrotów ok 2,8 tys obrotów normalnie świecą i ładowanie jest ponad 14.
Twierdzi że wszystko jest ok z alternatorem i regulatorem tylko że to wina komputera i ma mnie umówić do elektronika który teraz ma urlop by podłączyć pod komputer i dokładniej zobaczyć. Twierdzi że w fordach tez tak się robi po wymianie alternatora. Może ktoś coś poradzi bo zaczyna mnie drażnić ten człowiek.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.