Carisma 1.8 GDI 98 r Problem |
Autor |
Wiadomość |
shadoworama
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 09-07-2012, 17:41 Carisma 1.8 GDI 98 r Problem
|
|
|
Witam
Jestem posiadaczem Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1998r.
Mam problem ... Mianowicie 2 tyg temu zamowilem pompe paliwa ta co jest w baku na komputerze wyszlo mi ze jest cos z cisnieniem paliwa i cisnieniem wtryskow. Postanowilem zaczac od wymiany pompy paliwa. Szczesliwy ze mi przyszla pompa zabralem sie niezwlocznie do demontazu starej pompy w baku. Po wyjecie pompy okazalo sie ze pompa ktora mi przyszla jest inna i wogole nie pasuje wiec zalozylem spowrotem stara pompe podpialem prawidlowo przewody paliwowe oraz kostke. Odpalilem samochod Pali super wylaczylem poszedlem i tyle bylo. po 2 dniach przychodze mam wyjezdzac z podworka, wyjezdzam pod brame wyjechalem za brame zamknalem wsiadam ruszam zgasl... dlugo nie myslac odpalilem wbilem bieg dalem gazu zgasl i tak juz za kazdym razem ... w stanie paniki odpalilem przygazowalem 4 tys obrotow i gasnie. Pomyslalem ze to pompa paliwa juz wysiadla.
Dzisiaj mi przyszla pompa paliwa dobra wlozylem do baku przykrecilem podpialem przewody odpalilem dalem gazu 4 tys obr zgasl ... Panika w oczach mi sie wlaczyla nie wiem co jest grane nigdzie nie grzebalem tylko pompe wyciagalem ... Przed ruszaniem pompy normalnie palil i jezdzil ale szarpal mi czasami itp Tak jak juz pisalem na komputerze wyszlo ze cisnienie paliwa i cisnienie we wtryskach ...
Prosze o rady pomoc ... samochod mi stoi 2 tyg i nie wiem co sie dzieje ... myslalem juz moze o tym ze jest uklad paliwowy zapowietrzony ale na jalowym biegu chodzi normalnie. Kompa resetowalemprzez wypiecie klemy od akumulatora nic nie dalo dalej to samo. Co to sie dzieje ? nigdzie wiecej nie grzebalem nic wiecej nie dotykalem tylko pompe wyjalem wlozylem i teraz druga jest wlozony...
Jezeli temat juz taki istnieje to przepraszam nie wiem nawet jak szukac takiej dolegliwosci na forum bo nie mam pojecia z czym to jest zwiazane ... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-07-2012, 21:31
|
|
|
Problem z ciśnieniem paliwa leży po stronie pompy wysokiego ciśnienia znajdującej się na silniku po stronie skrzyni biegów. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
maniak30
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,8 GDI GLX '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Sty 2009 Posty: 177 Skąd: czestochowa
|
Wysłany: 09-07-2012, 21:55
|
|
|
popieram kolegę robertdg |
_________________ Najważniejsze jest obudzić się następnego dnia.......
 |
|
|
|
 |
shadoworama
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10-07-2012, 09:34
|
|
|
Hm... to w takim razie moje dzialania z pompa w baku zainicjowaly awarie pompy wysokiego cisnienia ? to mnie troche zmartwiliscie bo patrzylem za tymi pompami uzywki kosztuja ok 400 zl :/ Przypuszczam ze pewnie trzeba by na kompa pojechac ? Hmm... kiedys tu na forum widzialem posta o pompie WC ze zdjeciami i tam chyba sie jakies filterki wymienialo ale przypuszczam ze pewnie to nie lezy po tej stronie wina.
Hm... Co teraz z tym zrobic ? dawac do lekarza czy dam rade sam to naprawic ? |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10-07-2012, 09:55
|
|
|
To że wyjąłeś tamtą pompę i się zepsuło to zbieg okoliczności. Błędy możesz sobie sam wymrugać. Dobrze jakbyś dorwał w okolicy kogoś z evoscanem to byś miał 100% pewności że to to. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
shadoworama
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 10-07-2012, 12:26
|
|
|
ten evoscan to rodzaj oprogramowania do diagnostyki samochodu ?
Czyli jednak trzeba samochod zacholowac do lekarza ... no trudno lepsze to niz zeby samochod stal. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
shadoworama
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 13-07-2012, 15:56
|
|
|
Kontynuujac ten temat wyszperalem w sieci cos takiego jak przekaznik do pompy ktory znajduje sie gdzies kolo nog pasazera. Druga rzecz ktora warto sprawdzic to tarcza do czujnika położenia wału.
Teraz bym prosil kogos aby mi wskazal gdzie jest ten przekaznik i ta tarcza ? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|