[EA2A/W 2.0] Tylne zaciski |
Autor |
Wiadomość |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-08-2012, 14:57 [EA2A/W 2.0] Tylne zaciski
|
|
|
Witam. Mam Galanta EA2A 97r i mam zapieczone z tyłu zaciski, lecz mam okazje kupić po taniości od kolesia zaciski na tył od Galanta EA3A 00r, tylko jest pewien problem. Nie wiem czy tylne zaciski też przechodziły te 2 lifty. Więc proszę was o szybką odp. gdyż chciałbym to dzisiaj zrobić. Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-08-2012, 20:36
|
|
|
tyle zaciski sa jednakowe. Nie przechodzily liftingu |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-08-2012, 20:38
|
|
|
A to nie lepiej po prostu rozkręcić, wyczyścić wszystko ładnie i poskładać smarując ładnie prowadnice, żeby się nie zapiekało?? |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-08-2012, 20:49
|
|
|
komarsnk, No właśnie dostałem taką porade od jednej osoby na PW. No ale ciut za późno, bo jakieś 2h temu kupiłem właśnie te od EA3A dobre, nie zapieczone. No ale nic, najwyżej te co mam zrobie i sprzedam |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 12-08-2012, 21:23
|
|
|
sampler napisał/a: | tyle zaciski sa jednakowe. Nie przechodzily liftingu |
Przechodziły |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-08-2012, 21:27
|
|
|
Juiceman, No chyba, jednak nie, bo sprawdzałem te po 2 liftingu i przed liftingami są takie same |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 12-08-2012, 22:02
|
|
|
no chyba jednak tak chociażby tłoczek ma jeden 35mm drugi 38mm
Więc jakaś różnica musiała być :>?
EDIT:
Tak po szukałem i niby faktycznie MB950196 i MB950195 były bez zmian to kto mi wytłumaczy skąd ta różnica w zestawach naprawczych ;>?
[ Dodano: 12-08-2012, 22:38 ]
A jednak była różnica xD:
Zaciski o numerach MB950198 i MB950197 od 98.08.1 do końca głównie w modelach DOHC |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-08-2012, 22:43
|
|
|
Galancior94 napisał/a: | 2h temu kupiłem właśnie te od EA3A dobre, nie zapieczone | To niedługo się zapieką i będziesz miał 4 szt. do regeneracji Trzeba było zregenerować swoje i spokój na długo. |
|
|
|
 |
Galancior94
Mitsumaniak

Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 1425 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 12-08-2012, 23:07
|
|
|
Hugo, Nie no, te co mam teraz założone, to wezme zregeneruje i sprzedam A te opisakuje, pomaluje, założe klocki, przesmaruje śruby i tłoczek i założe do auta |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-08-2012, 09:12
|
|
|
Juiceman napisał/a: | no chyba jednak tak chociażby tłoczek ma jeden 35mm drugi 38mm
Więc jakaś różnica musiała być :>?
EDIT:
Tak po szukałem i niby faktycznie MB950196 i MB950195 były bez zmian to kto mi wytłumaczy skąd ta różnica w zestawach naprawczych ;>?
[ Dodano: 12-08-2012, 22:38 ]
A jednak była różnica xD:
Zaciski o numerach MB950198 i MB950197 od 98.08.1 do końca głównie w modelach DOHC |
sa dwie wersje z tloczkami 35 i 38. 38 mm jeszcze nie spotkalem. Natomiast 35 mm mialem w galu w 97 r i mam tez w galu 2003r wiec nie wiadomo gdzie byly montowane 38 |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
malina_drizzt
Forumowicz

Auto: Galant 2.5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 453 Skąd: Tam gdzie szczury są większe od kotów
|
Wysłany: 13-08-2012, 09:49
|
|
|
38mm montowane były chyba w świętym gralu czyli legnum/vr-4 |
_________________ ...
Każdy się spina jak plandeka na żuku.
...
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8676 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 13-08-2012, 14:27
|
|
|
Też dlatego napisałem DOHC |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
|