Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
alternator Carisma 1,9td
Autor Wiadomość
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2012, 08:04   alternator Carisma 1,9td

Witam, mam najechane 280 tys i planuje wyjazd do CRO, mam się martwić o altka? szczotki itd, czy taki przebieg nie jest graniczny dla tegoż urządzenia?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-07-2012, 08:33   

Najlepiej byłoby zdemontować i obejrzeć w jakim stanie są łozyska, regulator i pierścienie, nie ma reguły na trwałość tych elementów, jednemu wytrzyma pół miliona, drugi będzie zmieniał co 50tyś.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2012, 07:42   

dzieki za odp...
wiem, że to loteria, ale jednakże większość elementów statystycznie wysiada po zbliżonych przebiegach. Jak juz go wyjmę to wiadomo ,że poddam go regeneracji, tylko nie wiem czy jest sens przy takim przebiegu.
Pozdro
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-07-2012, 08:16   

Jest sens
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-07-2012, 22:19   

Jeśli alternator działa poprawnie, to wymienił bym tylko łożyska lub jeszcze szczotki jeśli są już krótkie i jeśli jest taka potrzeba, to przetoczył bym komutator. Jeśli chodzi o łożyska, to warto wydać parę groszy więcej i kupić jakieś lepsze.
 
 
ahalek23 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 58
Skąd: Rymanów
Wysłany: 14-07-2012, 09:08   

Popieram pomysł wymiany łożysk na markowe tanie nie dają sobie rady a ewentualna poprawka jest czasochłonna
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 14-07-2012, 09:43   

Ja u siebie łożyska w alternatorze wymieniałem przy przebiegu ok 200 kkm bo już je było słychać i to dość dobrze. Oczywiście nie żałowałem kasy na nowe i kupiłem markowe - w tej chwili już nie pamiętam jakie - i na razie mam spokój. Dlatego też warto przejrzeć i sprawdzić alternator przy takich przebiegach.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Bertosz 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 18
Skąd: Konin
Wysłany: 17-07-2012, 18:31   

Dzisiaj wymieniłem szczotki po ponad 200 tys km , koszt ok 40zł. Szczotki były zjechane do zera...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.