Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pękła głowica 2.0 DID MY 2008
Autor Wiadomość
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 05-10-2012, 15:02   Pękła głowica 2.0 DID MY 2008

Witam,
dopadła mnie przypadłość vwszrotów. 145 kkm i głowica w 4 miejscach pękła, nie można było spawać.
Kupiłem nowy odlew firmy AMC, uzbroiłem w stare graty, 3000 pln ( brutto ) poszło ale auto już śmiga aż miło.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 05-10-2012, 17:34   Re: Pękła głowica 2.0 DID MY 2008

patrycjuszek napisał/a:
Witam,
dopadła mnie przypadłość vwszrotów. 145 kkm i głowica w 4 miejscach pękła, nie można było spawać.
Kupiłem nowy odlew firmy AMC, uzbroiłem w stare graty, 3000 pln ( brutto ) poszło ale auto już śmiga aż miło.


ooo!! chipowanie wyszło bokiem?
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 08-10-2012, 16:36   

Kolega zawodowy mechanik a takie głupoty pisze. Co ma głowica do chipa!!!!

Taka sama głowica idzie do 2.0 TDI PD 140 PD i do 170 PS,więc jakby to miało znaczenie to konstruktorzy VAG by dali jakąś inną do mocniejszej wersji.
Poza tym przy chipie ciśnienie w cylindrze wzrasta minimalnie, bardziej chodzi tu o podniesienie sprawności silnika.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 08-10-2012, 17:59   

patrycjuszek napisał/a:
Co ma głowica do chipa


a no bardzo dużo jakby nie patrzeć.. np. większe ciśnienie spalania, większe obciążenia cieplne...

patrycjuszek napisał/a:
ciśnienie w cylindrze wzrasta minimalnie,


ohoho ciśnienie spalania?

patrycjuszek napisał/a:
bardziej chodzi tu o podniesienie sprawności silnika


rozumiem, że Twoim tunerom udało się zrobić z Twojego DID niemalże perpetuum mobile? :D
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
  Wysłany: 02-11-2012, 06:25   

Perpetum mobile to nie jest, bo 1 litr pali więcej, no i powietrza też więcej.
Turbinka dmucha 1,57 bara i jest 205 koni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.