Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie?
Autor Wiadomość
Azazel1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-09-2013, 20:24   [CY8A 2.0DID] silnik 2.0 did bwc ma dpf czy nie?

zwracam się z prośbą o pomoc w ustaleniu czy mój Lancelot ma filtr dpf czy tez nie. zanim zabijecie mnie salwą śmiechu i stanę się obiektem żartów, to usprawiedliwię się brakiem wiedzy a przeszukiwania internetu dały mi super odpowiedz "tak ma" i "nie, nie ma"

gdzie i jak można to sprawdzić? zadzwonić do pierwszego z góry dealera Mitsu i zapytać??

Z góry dziękuję za pomoc
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-09-2013, 23:24   

dpf znajduje się gdzieś bliżej silnika
Ostatnio zmieniony przez rolnikon 31-10-2013, 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Azazel1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-2013, 09:58   

ok. to się położę :) a druga rzecz czy on jest na Common Rail czy pompowtryski? wiem, wiem lamerskie pytanie :D
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-09-2013, 17:33   

2.0 BWC to pompowtrysk od VW.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Azazel1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2013, 10:48   

Dzięki - kurde naczytałem się tyle niepochlebnych opinii i recenzji tego silnika, ze nie wiem czy dobrze zrobiłem kusząc się na piec od VW....w każdym razie dziękuję za pomoc.
 
 
rolnikon 
Mitsumaniak

Auto: Lancer SB 2.0 DiD Invite 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 214
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-09-2013, 11:05   

łatwo podaje się tuningowi :D
 
 
 
Azazel1983 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-09-2013, 12:26   

ok :) ale mi 140 kucy wystarcza - tym bardziej, że przebiegi głównie w mieście, gdzie średnia prędkość to 40 km/h :)
bardziej martwią mnie opinie o wysokiej i dosyć drogiej awaryjności - wiele potwarzajacych się pęknięć głowic czy innych choróbsk.
jak to poweidział jeden mechanior - możesz robić co chcesz, dbać lepiej niż o kobiete a i tak piec rozpadnie się po 120K km :)
 
 
dimaa 
Nowy Forumowicz
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 23
Skąd: Ostrow Wlkp
Wysłany: 17-09-2013, 17:13   

Ja mam 160 tys km i jak na razie to padł mi tylko dpf :) (aha i amory wymienić musiałem) więc mój lancerot już go nie ma :lol:
Też czytałem dużo na temat awaryjności tych silników i cały czas trzymam kciuki za moje pompo wtryskiwacze by nie padły :lol:
_________________
LANCEROT ;)
 
 
kubas 
Mitsumaniak
kubas

Auto: Lancer 2.0 DI-D '09r. INTENSE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 226
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-10-2013, 20:48   

Z tego co mówią to 2.0 z oznaczeniem BWC chyba najmniej awaryjne. A co do lokalizacji DPF'a to znajduje się on chyba niedaleko silnika, zaraz na wyjściu rury odprowadzającej spaliny.
_________________

 
 
 
Arczi89 
Mitsumaniak
03057/KMM


Auto: Lancer X 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 387
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-12-2014, 09:24   

Witam serdecznie,

Dzięki uprzejmości kolegi tokyo mogę dla potomnych zamieścić informacje jak rozpoznać silnik 2.0 DI-D w lancerze z DPF czy nie.

Najprościej jest tego dokonać po wtyczkach z czujników dpf-u.

# W wersji z filtrem cząstek stałych znajdziemy na górze silnika trzy kolorowe wtyczki. pomarańczowa, niebieska i brązowa

# W pojeździe bez filtru czyli ze zwykłym katalizatorem w/w wtyczek nie ma.

Najlepiej ilustruje to obrazek:



Zdjęcia zapożyczone z google image.
Jeszcze raz dzięki tokyo ;)

Co do opisu warto by było go jakoś wydzielić czy coś ? Ewentualnie przenieść jako 1 posta.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.