Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego
Autor Wiadomość
arquadius 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Koszalin
  Wysłany: 04-08-2012, 22:50   [MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego

Witam! Bardzo proszę o wskazówki dotyczące samodzielnej wymiany paska wielorowkowego w MSS DID 2004. Próbowałem dobrać się do wymiany z komory silnika lecz zrezygnowałem przy próbie demontażu ECU !!!
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?

Pozdrawiam
_________________
Arek
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-08-2012, 12:06   

Najlepiej z kanału albo podnośnika, klucz odgiety 16 albo 17, po ściągnięciu starego paska sprawdzić stan rolki napinacza i koła pasowego alternatora
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 05-08-2012, 21:02   

Nawet z kanalu nie podejdzie bez demontazu ECU.
Odkrecasz dwie sruby z gory i dwie z boku (podejscie spodem) mocujace ECU.
Potem wyciagasz zbiorniczek wyrownawczy z szyn, odkrecasz mocowanie ECU srubka 10 kolo zbiorniczka i przewodu chlodzacego do obudowy ECU z przodu u gory.
Potem wyciagasz ECU i podchodzisz kluczem 16 do napinacza. Naciagasz napinacz i zdejmujesz pasek. Sprawdzasz napinacz i sprzeglo alternatora. Zakladasz w odwrotnej kolejnosci.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
arquadius 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Koszalin
  Wysłany: 09-08-2012, 23:03   Wymiana paska

Witajcie!
Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi.
Jednym słowem ciężko będzie z wymianą samodzielną bez kanału lub podnośnika?
Powiedzcie mi jeszcze czy oprócz napinacza i oczywiście kół pasowych osprzętu jest jeszcze dodatkowa rolka prowadząca, którą należałoby wymienić?
_________________
Arek
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 10-08-2012, 10:05   

Jest plastikowa rolka pod napinaczem troszkę z przodu.
Nie wiem czy należałoby wymienić - zależy od stanu łożyska.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.