[MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego |
Autor |
Wiadomość |
arquadius
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 04-08-2012, 22:50 [MSS DID] Wymiana paska wielorowkowego
|
|
|
Witam! Bardzo proszę o wskazówki dotyczące samodzielnej wymiany paska wielorowkowego w MSS DID 2004. Próbowałem dobrać się do wymiany z komory silnika lecz zrezygnowałem przy próbie demontażu ECU !!!
Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam |
_________________ Arek |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-08-2012, 12:06
|
|
|
Najlepiej z kanału albo podnośnika, klucz odgiety 16 albo 17, po ściągnięciu starego paska sprawdzić stan rolki napinacza i koła pasowego alternatora |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 05-08-2012, 21:02
|
|
|
Nawet z kanalu nie podejdzie bez demontazu ECU.
Odkrecasz dwie sruby z gory i dwie z boku (podejscie spodem) mocujace ECU.
Potem wyciagasz zbiorniczek wyrownawczy z szyn, odkrecasz mocowanie ECU srubka 10 kolo zbiorniczka i przewodu chlodzacego do obudowy ECU z przodu u gory.
Potem wyciagasz ECU i podchodzisz kluczem 16 do napinacza. Naciagasz napinacz i zdejmujesz pasek. Sprawdzasz napinacz i sprzeglo alternatora. Zakladasz w odwrotnej kolejnosci. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
arquadius
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1,9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 09-08-2012, 23:03 Wymiana paska
|
|
|
Witajcie!
Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi.
Jednym słowem ciężko będzie z wymianą samodzielną bez kanału lub podnośnika?
Powiedzcie mi jeszcze czy oprócz napinacza i oczywiście kół pasowych osprzętu jest jeszcze dodatkowa rolka prowadząca, którą należałoby wymienić? |
_________________ Arek |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 10-08-2012, 10:05
|
|
|
Jest plastikowa rolka pod napinaczem troszkę z przodu.
Nie wiem czy należałoby wymienić - zależy od stanu łożyska. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
|