Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Check engine
Autor Wiadomość
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 13-08-2012, 08:38   Check engine

Panowie i nastał ten piękny moment pomarańczowa lampka check engine. Jadąc sobie wczoraj gdzieś za Rykami pomarańczowa lampka ni z gruszki ni z pietruszki. Żadnych objawów utraty mocy czy czegokolwiek innego. Gaszenie samochodu i ponowne uruchomienie nie pomaga check engine nadal świeci. Jakieś pomysły ? Turbina raczej nie nie dymi mocy nie ubyło nadal rzwawo wskakuje na obroty.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 13-08-2012, 16:13   

Spokojnie. To pewnie jakaś "elektronika". Miałem to samo w lipcu. Pozdrawiam
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-08-2012, 16:58   

Wgrać nowy soft za 150zł w ASO :twisted:
_________________

 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 14-08-2012, 08:14   

Odłożczenie akumulatora na 12h nic nie dało nadal świeci dziadostwo.

lexus napisał/a:
Wgrać nowy soft za 150zł w ASO
Jeśli to ma pomóc to niech nawet i 2 sobie wgrają :) . A tak na poważnie wiem że nikt nic nie powie ale chciałem się pod coś ustawiać przygotować się psychicznie pod jakąs diagnozę.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-08-2012, 10:50   

borsak1 napisał/a:
Odłożczenie akumulatora na 12h nic nie dało nadal świeci dziadostwo

Bez podłączenia do kompa się nie obędzie. Prawdopodobnie masz cały czas problem z jakimś układem/podzespołem dlatego "resetowanie" przez odłączenie napięcia nie pomaga. Tak samo może byc przy próbie skasowania błędu przez komputer. Niestety to, że nie odczuwasz różnicy w pracy samochodu nie świadczy, że wszystko musi działać prawidłowo.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 14-08-2012, 10:58   

borsak1 napisał/a:
A tak na poważnie wiem że nikt nic nie powie ale chciałem się pod coś ustawiać przygotować się psychicznie pod jakąs diagnozę.
Kup sobie albo chociaż pożycz jakiś tani tester, powinno pokazać kod błędu, a po nitce do kłębka.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 14-08-2012, 12:01   

Podjadę do brata na stację diagnostyczną ale tam jest OBDII wątpię żeby wyrzucił jakiś konkretny błąd ok pożyjemy zobaczymy.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2012, 19:02   

Ja, niestety, też dziś zobaczyłem tą złowieszczą lampkę. Już się boję (póki co o kartę kredytową)

[ Dodano: 16-08-2012, 13:05 ]
No i stało się. Zawór EGR.
 
 
jan_outII 
Forumowicz

Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 31
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-08-2012, 16:13   

Miałem to samo w 2,2 DID (177KM) - okazało się, że to filtr paliwa spowodował zapalenie się check engina. Według ASO - zbyd duża różnica ciśnienia między wejściem a wyjściem - filtr do wymiany.
W zwiazku z tym, że zbliżał sie termin przegladu na 30tyś km (brakowało 2tyś km i powiedzieli, że na gwarancji nie wymienią) poprosiłem tylko o wyczyszczenie kompa z błędu.
Co ciekawe jakbym mniał około 22 tyś przebiegu to wymiana gratisowa.

Do przeglądu zapalił się check engin jeszcze raz podczas wyprzedzania ale zgasł po kilku dniach.

Podczas przeglądu dowiedziałem się, że wymieniono filtr paliwa na inny model zalecany przez producenta, ponieważ te montowane sprawiały dużo problemów.

Prawdziwy test filtra będzie oczywiście podczas zimy.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-08-2012, 18:10   

jan_outII napisał/a:
Miałem to samo w 2,2 DID (177KM) - okazało się, że to filtr paliwa spowodował zapalenie się check engina. Według ASO - zbyd duża różnica ciśnienia między wejściem a wyjściem - filtr do wymiany.
W zwiazku z tym, że zbliżał sie termin przegladu na 30tyś km (brakowało 2tyś km i powiedzieli, że na gwarancji nie wymienią) poprosiłem tylko o wyczyszczenie kompa z błędu.
Co ciekawe jakbym mniał około 22 tyś przebiegu to wymiana gratisowa.

Do przeglądu zapalił się check engin jeszcze raz podczas wyprzedzania ale zgasł po kilku dniach.

Podczas przeglądu dowiedziałem się, że wymieniono filtr paliwa na inny model zalecany przez producenta, ponieważ te montowane sprawiały dużo problemów.

Prawdziwy test filtra będzie oczywiście podczas zimy.
A wszystko dzieki wspanialej jakosci paliwa w Polsce :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-08-2012, 08:31   

mitsu00 napisał/a:
A wszystko dzieki wspanialej jakosci paliwa w Polsce
Jakoś inni producenci o tym wiedzą. A po za tym czy w 2.2 filtru nie wymienia się co 60kkm?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 20-08-2012, 07:59   

I po sprawie w drodze sama sobie zgasła. rozmawiałem z serwisem kazali olać sprawę pewnie jakiś błąd.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-08-2012, 10:02   

To śmigaj. Przy okazji przeglądu każ wykasować błąd.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gosha 
Nowy Forumowicz

Auto: OutlanderII 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2012
Posty: 3
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 20-08-2012, 17:02   

Przy takich samych objawach mi wymienili przepustnice zaworu EGR - jeszcze na gwarancji :)
 
 
jan_outII 
Forumowicz

Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 31
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-08-2012, 14:09   

W 2,2 DID (177KM) wymiana filtru paliwa co 30 tyś - tak robi ASO i tak jest w zaleceniach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.