Powrót luksusowych Mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3273 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 12-07-2012, 22:44 Powrót luksusowych Mitsubishi
|
|
|
klik |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-07-2012, 07:40
|
|
|
Nie podoba mi się to, że jak postawią to coś obok Outlander (nie ważne czy II, II glonojada czy III generacji), ASX-a, Lancera to częścią wspólną będzie tylko znaczek na grilu... |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Old JDM
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 151 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-07-2012, 14:55
|
|
|
wg mnie troszkę kicha, że wzięli inny samochód, a nie sami od początku robili...
choć wizualnie mnie nie drażni to krzychu napisał/a: | Nie podoba mi się to, że jak postawią to coś obok Outlander (nie ważne czy II, II glonojada czy III generacji), ASX-a, Lancera to częścią wspólną będzie tylko znaczek na grilu... |
i tu nie chodzi mi o nos glonojada...
zobaczcie mitsu USA jednolita linia stylistyczna,
eu jednolita linia stylistyczna... |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 14-07-2012, 15:10
|
|
|
Ogólnie globalizacja wpływa negatytwnie na wszystkie produkty.... Z czasem marka będzie znamionem dystrybutora a nie autora... |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 14-07-2012, 22:56
|
|
|
Wygląda to całkiem sympatycznie...
Chciałbym zobaczyć następczynię SIGMY |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-07-2012, 07:59
|
|
|
Ja to bym chciał, żeby Sigmę wznowili, a nie produkowali paździerze na podstawie Infinity :/ |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
vince_81
Mitsumaniak Grzesznik

Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 461 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 15-07-2012, 10:31
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Ja to bym chciał, żeby Sigmę wznowili |
Ja też... Albo Galanta Jednak patrząc na kierunek, w którym zmierza nasz koncern ( nowy Outlander na przykład ) to nie jestem pewien, czy chciałbym widzieć efekty tych "wznowień" |
_________________ Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy
02770/KMM
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 15-07-2012, 11:31
|
|
|
A pamiętam jak jeszcze na premierze nowego GT-R'a fani Skyline narzekali że za dużo w nim... Mitsubishi.
Jak widać Nissan z Mitsubishi się pomieniali zespołami projektantów. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
vince_81
Mitsumaniak Grzesznik

Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 461 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 16-07-2012, 09:32
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | A pamiętam jak jeszcze na premierze nowego GT-R'a fani Skyline narzekali że za dużo w nim... Mitsubishi. |
Ja też jestem fanem Skyline'a i, o ile do modelu R34 można było się doszukiwać jakichś tam znikomych podobieństw, to w R35 (czyli GT-R) znaleźć coś, co choćby nawiązuje do Mitsubishi jest dla mnie czystą abstrakcją i postrzeganiem w sposób co najmniej nadający się na konsultację u psychiatry... |
_________________ Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy
02770/KMM
 |
|
|
|
 |
Endrjus
Forumowicz
Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 16-07-2012, 17:50
|
|
|
Takie czasy Panowie. Dochodzi do mariaży o jakich wcześniej nawet byśmy nie śnili, np. Chryslery sprzedawany pod marką Fiat. Tego się nie uniknie. Grupa mądrych głów myśli o tym by firma osiągnęła jak najwyższy zysk. A zdanie moje czy Wasze tak naprawdę ich nie interesuje bo my, jeżdżąc kilku(nasto) letnimi autami kupionymi jako używane po prostu nie jesteśmy grupą docelową. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-07-2012, 18:04
|
|
|
Endrjus napisał/a: | Takie czasy Panowie. Dochodzi do mariaży o jakich wcześniej nawet byśmy nie śnili |
E tam nikt nie narzeka, że Lancera sprzedaje się pod szyldem Protona (dobrze mi się przypomina?). Albo Outlander pod szyldem Cytryny czy Puga.... Albo, że pakowali dyszle od wieśwagena... Tylko jak już coś biorą to mogli by trochę więcej pozmieniać.... A nie:
tomek84 napisał/a: |
szkoda tylko, że nie zrobią nic ciekawego swojego, tylko muszą kopiować te koślawce |
[ Dodano: 16-07-2012, 18:05 ]
swinks_UK napisał/a: | GT-R'a fani Skyline narzekali że za dużo w nim... Mitsubishi.
|
Hmmm ciekawe. Ale w czym się tego doszukiwali? |
|
|
|
 |
Endrjus
Forumowicz
Auto: Co rusz inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 155 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 17-07-2012, 00:57
|
|
|
krzychu napisał/a: | E tam nikt nie narzeka, że Lancera sprzedaje się pod szyldem Protona (dobrze mi się przypomina?). Albo Outlander pod szyldem Cytryny czy Puga.... Albo, że pakowali dyszle od wieśwagena... Tylko jak już coś biorą to mogli by trochę więcej pozmieniać... |
Od tego są wyspecjalizowani ludzie zajmujący się badaniami rynku aby stwierdzić, czy na takie coś jest zapotrzebowanie czy nie. Najwyraźniej jest. Widocznie obliczono, że bardziej opłaca się zaoszczędzić na niezmienianiu niektórych elementów niż tworzyć je na nowo. Nie ma w tym nic złego, na tym polega biznes. A to, że my tutaj na forum ponarzekamy nikogo nie obchodzi. Tak samo inżynierów nissana nie obchodzi, że wspomniani "fani" Skyline'a nowego modelu nie akceptują. Ci ludzie w 99,9% przypadków nie kupią w ogóle tego samochodu albo kupią używany egzemplarz za X lat co dochodu firmie nie przyniesie. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-07-2012, 07:13
|
|
|
Endrjus napisał/a: | wyspecjalizowani ludzie zajmujący się badaniami rynku |
Patrząc na historię to oni zawsze są spóźnieni o 5 lat... Jak trzeba było dyszla to siedzieli w benzynie, potem jak się okazało, że na EU musi być diesel to poszli do VW, a jak wszyscy z diesla rezygnują to oni pompują dużą kasę w nowoczesnego niskoprężnego.... Jeszcze strzelają sobie w kolano wysokimi kosztami eksploatacji (sprawdzanie regulacji zaworów co 45 tys) Taki tam offtopic.... W końcu nie są wiodącą marką na rynku... A w Europie są bliżej 20stki niż 10-stki... A jak dalej będą cisnęli w elektrykę to będzie gorzej niż lepiej ale to tylko moje zdanie.
Endrjus napisał/a: | A to, że my tutaj na forum ponarzekamy nikogo nie obchodzi. |
A może chodź trochę powinno szczególnie jeśli chodzi o opinie o ASO itd... Dużo taniej wychodzi przeglądnąć opinie na forum niż wysyłać do każdego ASO mystery shopera... A wracając do tematu to nie zmienia faktu, że ponarzekać sobie możemy w końcu to nasza narodowa cecha... Inni mogą to ja także |
|
|
|
 |
|