[EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy |
Autor |
Wiadomość |
OSKAR [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 17:19 [EA2A/W 2.0] Silniczek Krokowy
|
|
|
Witam Wszystkich
Mam problem z kupnem silniczka krokowego do mojego auta, kupilem juz 2 szt i żaden nie jest sprawny.Może ktoś wie gdzie można by bylo kupić dobry silniczek krokowy najlepiej by bylo gdzies na dolnym śląsku ale nie koniecznie. Prosilbym o jakies namiary na pewnego sprzedawce, bo podobno taki silniczek krokowy nowy to grube pieniądze kosztuje?.
Z góry dziekuje za pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 03-12-2009, 13:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 25-01-2009, 17:57 Re: Silniczek Krokowy
|
|
|
OSKAR napisał/a: | ja mam Galanta z 1998r z silnikeim 2.0 l. | cytowane z innego postu napisanego przez OSKAR
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
OSKAR [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 18:49
|
|
|
Dzieki roch_27, tak właśnie mam galanta 2.0 z 1998 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 27-01-2009, 10:32
|
|
|
Zadzwoń do Japaneze
Malik Auto Części
tel. (042) 215-44-02, 0-602-224-584
ewentualnie AutoTech
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 03-12-2009, 12:22
|
|
|
witam
Ap ropo silniczka krokowego i jego czyszczenia
Zamierzam go przeczyścić i tu pytanie do tych którzy to już robili:
czy lepiej rozebrać cala przepustnice i spokojnie wyczyścić to na stole,
mogą dojść dodatkowe kwestie ponownego montażu regulacji itd.
czy tez sprobować wyczyścić sam silniczek probując zrobić to pod maska ??
dorzucam fotki dla pewności ze to jest silniczek krokowy bo trochę rożni sie od opisu z forum gdzie jest opisany ten proces
[ Dodano: 04-12-2009, 13:56 ]
i co jak to lepiej zrobić? nie wiem czy dam rade poskładać to do kupy razem z przepustnica z powrotem i regulacja obrotów.
a możne jak otworze ten silniczek krokowy i potraktuje dobrym specyfikiem do czyszczenia to pomoże nie rozbierając go ?. Obroty lekko falują i podejrzewam właśnie ze zabrudzony jest |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
roban666
Nowy Forumowicz
Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 4 Skąd: lublin
|
Wysłany: 24-01-2010, 12:45 silniczek krokowy
|
|
|
czy bedzie pasował silniczek krokowy od galanta 2.5 do 2.0 |
_________________ roban666 |
|
|
|
 |
dawido
Forumowicz
Auto: galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 70 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-05-2010, 18:54
|
|
|
czy ktos moze mi pomoc gdzie znajduje sie silniczek krokowy do gala 2.4 gdi 99rok 4g64
help |
_________________
 |
|
|
|
 |
axg [Usunięty]
|
Wysłany: 25-05-2010, 23:24
|
|
|
pablo diablo napisał/a: | witam
Ap ropo silniczka krokowego i jego czyszczenia
Zamierzam go przeczyścić i tu pytanie do tych którzy to już robili:
czy lepiej rozebrać cala przepustnice i spokojnie wyczyścić to na stole,
mogą dojść dodatkowe kwestie ponownego montażu regulacji itd.
czy tez sprobować wyczyścić sam silniczek probując zrobić to pod maska ??
dorzucam fotki dla pewności ze to jest silniczek krokowy bo trochę rożni sie od opisu z forum gdzie jest opisany ten proces
Obrazek
Obrazek
[ Dodano: 04-12-2009, 13:56 ]
i co jak to lepiej zrobić? nie wiem czy dam rade poskładać to do kupy razem z przepustnica z powrotem i regulacja obrotów.
a możne jak otworze ten silniczek krokowy i potraktuje dobrym specyfikiem do czyszczenia to pomoże nie rozbierając go ?. Obroty lekko falują i podejrzewam właśnie ze zabrudzony jest |
Mozesz to zrobic spokojnie pod maska, tylko nie wiem co mozna w tym silniczku czyscic. Ja u siebie rozebralem i wszystko lsni jak nowka. Ale dodam, ze mozna go tak zlozyc spowrotem ze auto nie odpali.
krokowiec1
krokowiec2 |
|
|
|
 |
batman
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 60 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 30-08-2010, 16:04 Silniczek krokowy
|
|
|
Witam,
Przy zapalonym silniku po odpięciu wtyki od silniczka krokowego jak powinien reagować motor i obroty. Czy są bez zmian gdy odepniemy wtykę ,czy może silnik zaczyna falować , czy może go dławi , czy coś innego. U mnie po odpięciu wtyki od krokowego samochód chodzi tak jak przy zapiętej wtyce. Czy to norma czy coś jest nie halo z silniczkiem krokowym. Dodam że to EA2A motor 2,0 benz bez gazu. Pozrowionka |
_________________ Najniebezpieczniejsza pora roku? Jesień ! Dlaczego?
Nie wiadomo kiedy dostaniesz z liścia.
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 30-08-2010, 23:29
|
|
|
Silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty bieg jałowy.jeżeli odpalisz auto i i odłączysz silniczek to będzie trzymał takie obr jakie ma w momencie odłączenia.po ponownym podłączeniu może zacząć falować ale nie koniecznie.
niesprawny(niedomagający) silniczek krokowy na zimnym silniku nie podniesie obrotów,przy włączonej klimie nie podniesie obrotów,samochód gaśnie podczas jazdy gdy wciśniemy nagle sprzęło |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 06-04-2013, 12:33
|
|
|
Żeby kompletnie wyczyścić krokowy to rozumiem, że trzeba go odkręcić od przepustnicy?
Bo odkręcając ten dekielek nie ma zbytnio nic do czyszczenia.
Rozumiem, że z drugiej strony jest jakiś trzpień dozujący powietrze, na którym może zebrać się nagar.
Wyjąłem ostatnio przepustnicę ale nie mogłem krokowca odkręcić |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-04-2013, 21:50
|
|
|
booohal napisał/a: | Rozumiem, że z drugiej strony jest jakiś trzpień dozujący powietrze, na którym może zebrać się nagar. | Doookładnie. Trzpień uchyla jakąś klapkę z tego co pamiętam. U mnie było tyle nagaru, że nie byłem w stanie doczyścić go do końca |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 07-04-2013, 19:36
|
|
|
Kurka rurka.
A ma ktoś jakiś patent na odkręcenie tych plastelinowych śrubek które trzymają silniczek? |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:01
|
|
|
booohal napisał/a: | A ma ktoś jakiś patent na odkręcenie tych plastelinowych śrubek które trzymają silniczek? |
Nasadka i mała grzechotka, problem z głowy |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|