Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
10-02-2007, 18:15
[1G] nie wchodzi na obroty -na benzynie.
Autor Wiadomość
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 02-01-2007, 15:24   [1G] nie wchodzi na obroty -na benzynie.

witam problem znów powrócił pół roku .temu miałem problem z wtryskiwaczami paliwa korzystałem z środka xematix do czyszczenia wtrysków poprawiło sie na jakiś czas ,wiecej jeżdziłem na benzynia a teraz bumerang -problem powrócił .....co gorsza dodałem znów butelkę tego specyfiku i nic jak zapali to spada z obrotów i gaśnie
(zapalam teraz na LPG chodzi i zapala dobrze) ale co z ta benzyną przecież jeśli stanie na gazie to już d...pa. z japaneze nie mogę się połączyć a w ciemno nie ma sensu jechać chyba nieczynnne. dzwoniłem do warsztatu w łodzi ul.CENTRALNA 21(NOWAK) nie chce powiedzieć jakim sposobem usówa usterkę ani jaki koszt będzie .hm....skąd ja to znam. :(
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-06-2007, 23:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-01-2007, 16:23   

Sprawdzałeś filtr paliwa? A umiałbyś zmierzyć ciśnienie, jakie wytwarza pompa paliwa?
 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 02-01-2007, 18:59   

Właśnie wróciłem- no dziś nie było problemów na benzynia ale nie znalazłem nikogo kto by miał manometr z odpowiednią końcówką żeby zmierzyć ciśnienie ale po sprawdzeniu w katalogu powiedział mi jeden koleżka że ciśnienie na biegu jałowym powinno być 2,7 bara a po dodaniu gazu może zwiększyć się do 3,4 .może jutro gdzies to sprawdzę. powiedział mi także że czyszczą wtryski na stanowisku gdzie podłancza sie wtryskiwacze wlewa płyn do czyszczenia i pracują przez cały dzień .usluga ok. 100zł. powiedział mi także że jeśli wlewałem dodatek do czyszczenia wtrysków do paliwa to może być tak że siadł zawór ciśnieniowy na końcu listwy wtryskowej i może spadać ciśnienie paliwa poneważ środki te uszkadzają gumę , podobne obiawy miał w hondzie . Czy mógby mi ktoś podać numery wtryskiwaczy jakie powinny być w 4g37 8v. 1,8 i - .być może kupię używki żeby mieć na zamianę. :|
 
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-01-2007, 19:32   

piotruś napisał/a:
siadł zawór ciśnieniowy na końcu listwy wtryskowej i może spadać ciśnienie paliwa

Jest to tzw. regulator ciśnienia paliwa. Bez problemu możesz go wykręcić i wymienić na nowy, jeżeli padło na niego podejrzenie.
piotruś napisał/a:
czyszczą wtryski na stanowisku gdzie podłancza sie wtryskiwacze wlewa płyn do czyszczenia i pracują przez cały dzień

Lepiej zrobić to niż kupować nowe wtryski...
 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 02-01-2007, 21:51   

hm.....też tak myślę ale na jak długo to pomoże?
 
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 02-01-2007, 22:33   

Ale co pomoże? Wymiana regulatora czy przeczyszczenie wtrysków? Regulatory się nie psują "ot tak", więc to będzie inwestycja na długie lata. Ale zanim wymienisz ten regulator, to pojedź na te przeczyszczenie wtrysków. Na jak długo ono pomoże? Zależy. Jeśli skontrolujesz filtr paliwa (może przez niego wpadają jakieś paprochy i zapychają wtryski?) i będziesz od czasu do czasu jeździł na benzynie, to powinno pomóc na długo. Może być też, że ta operacja nic nie pomoże. Wtedy trzeba będzie się przyjrzeć pompie paliwa. Ale to później, teraz zajmij się wtryskami.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 14-01-2007, 11:56   

O.... jejku mój misiu sie chyba po tej wypowiedzi mocno przestraszył i zaczoł sam od siebie chodzić poprawnie , a może wreszcie ten xematicx zaczoł działać ? ...sam nie wiem mineło trochę czasu a jeżdżę codziennie i wszystko jest ok. :D
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.