Cewka 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
hessboll2
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Dynamics
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 129 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: 11-09-2012, 17:55 Cewka 1.8 GDI
|
|
|
Witam wszystkich ostatnio mam nierowna prace silnika w mojej Cari GDi 2000 rok dla sprawdzenia wszystkiego patrzyłem cała elektryke wyjołem wszystkie cewki i jedna z nich była cała w zielonym nalocie i wygladała jakby nie pracowała wogole reszta cewek czysciutka elegancka i moje pytanie brzmi jak sprawdzic czy ta cewka działa czy elektromechanik by dał rade ja sprawdzic a moze wy forumowicze macie jakis sposob zeby sprawdzic ta felerna cewke ..... nie mam kogos znajomego z tym silnikiem bo bym sobie przełozył i zobaczył czy objawy ustapia czy nie chodzi o nierowna prace i tak jakby na 3 gary pracował chociaz czasami niema takich objawow co sadzicie???? |
_________________ BORN TO BE FREE!
<Moje CacKo http://forum.mitsumaniaki...php?t=61901>
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-09-2012, 19:36
|
|
|
Multimetrem możesz przemierzyć cewke, instrukcja jest w manualu, jezeli były zaśniedziałe połaczenia to napewno miało to związek z objawami. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
hessboll2
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Dynamics
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 129 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
|
Wysłany: 23-09-2012, 14:10
|
|
|
jakies inne sposoby moge ja np przełozyc na inny zawor i zobaczyc czy tamten bedzie pracował kolejna rzecza ktora zauwazyłem jest nadmierne trzesienie sie silnika mysle ze chodzi o ten 3 cylinder i zauwazyłem wczoraj ze auto samo przyspiesz momentami tak jakby sie załaczał i po chwili wyłaczał co utwuerdza mnie w szukaniu problemu w cewce kurde jakby ktos miał gdi obok mnie to bym wymienił i zobaczył na chwile czy bedzie poprawa! |
_________________ BORN TO BE FREE!
<Moje CacKo http://forum.mitsumaniaki...php?t=61901>
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 23-09-2012, 14:23
|
|
|
Ostatnio miałem podobny problem lecz szybko zdiagnozowałem zamieniając fajkocewki miejscami i okazło się że to wina świecy , otóż po wykręceniu świecy zauważyłem jej mechaniczne pęknięcie prawdopodobnie przez poprzedniego właściciela przez nieprawidłowy montaż, bo klucz musi być nasadka do świec cienkościenna.A przecież pokonałem ok. 60 tyś km i było dobrze czasami w zimie łapał po rozruchu kilka obrotów na trzy gary, aż w końcu świeca dostała przebicia i było widać na końcu fajkocewki.Mażesz odłączać zasilanie od podejrzanego cylindra. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|