Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik prośba o poradę
Autor Wiadomość
TomekDomek 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 98' GLXi 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2012, 13:37   Silnik prośba o poradę

Witam,

mam Space Runnera z 97'. Ostatnio pojawiły się niepokojące niebieskie chmury z wydechu. Przebieg 210k. Nie pije tego oleju jakoś dużo, ale nie wiem czy remont (pierścienie albo uszczelniacze) czy szukać silnika (1.8).

Z góry dzięki za pomoc.
 
 
bladerunner 
Forumowicz


Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-04-2012, 17:22   

Silnik wyjdzie cie pewnie taniej niz remont,ale dobrze byloby miec pewnosc,ze jest dobry.Oprocz tak oczywistych dywagacji radzilbym sprawdzic cisnienie w cylindrach-to cosniecos powie o kondycji silnika.
 
 
TomekDomek 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 98' GLXi 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2012, 09:47   

Skłaniam się w kierunku remontu. Chociaż dzisiaj już walił takie kłeby w korku, że wstyd.
Sprawdzę ciśnienie, jaki powinien być wynik dobry?
 
 
bladerunner 
Forumowicz


Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-04-2012, 23:25   

W manualu jest napisane, że powinno być 14,0, chyba,że wersja bez katalizatora-wtedy 14,5 (kg/cm2, czyli odpowiednio 199, albo 206 psi).
Mój ma prawie 180 tys. i w trzech cylindrach 13,5, w jednym 14. Kondycję silnika oceniam na bdb-. W wyniku ważne są nie tylko wartości ale wielkość różnic pomiędzy poszczególnymi cylindrami. Nie wiem, jaka jest norma.
Sprawdź inne możliwości, może wcale nie trzeba wymieniać silnika. Masz jakieś inne objawy typu klekot, problemy z odpalaniem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.