Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: mkm
31-03-2016, 20:15
Red&Graphite LANCER 1.3 GL 1998 [CK1A] - Cancer from OSW
Autor Wiadomość
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
  Wysłany: 28-07-2012, 16:37   Red&Graphite LANCER 1.3 GL 1998 [CK1A] - Cancer from OSW

Mam na imię Cancer, pochodzę z rodu Mitsubishi z rodziny Lancerów w wersji europejskiej (po lifcie) :) Mam skromne 1,3-litrowe serce. Zjechałem z taśmy w roku 1998 i przez cały swój żywot nabiłem 205 tys. km na swój najprawdopodobniej niekręcony licznik.

Mój obecny driver jest moim trzecim właścicielem. Jest ode mnie 7 lat starszy, uzależniony od zapachu zielonego jabłka. Ja tam wolę zapach benzyny. Cieszy mnie to, że mój właściciel nie pali, bo sam też nie lubię dużo palić.

Widzę jak bardzo stara się o mnie dbać więc i ja zrobię wszystko co w mojej mocy (czyli ąż 75 rumaków :) ) by był zadowolony.

Oprócz spawania moich podłużnic, wspawania reperaturki i odnowienia powłoki lakierniczej ma zamiar wprowadzić kilka drobnych prostych modyfikacji, które uczynią mnie niejako unikatowym, jedynym w swoim rodzaju, rozpoznawalnym. Mam tylko nadzieję, że nie wpierniczy mi jakiegoś strzelistego spoilera, na którym mógłbym odlecieć jak samolot, ani zderzaków, którym brakuje 3mm do asfaltu, żeby go móc nim zamiatać... Nie chcę być odśnieżarką w zimie :(


---

Lancer tuż po zakupie (2012):






---

Lancer po masie prac blacharsko lakierniczych (2012):



Lancer teraz (2013):



Ostatnio zmieniony przez Instru 24-11-2013, 13:15, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-09-2012, 02:40   

Ty tam lepiej powiedz właścicielowi, żeby cię trochę obniżył :wink:
Może jakieś halogeny dołożył?
 
 
diabełek 
Mitsumaniak


Auto: 2x Lancer CB4A->CE9A,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 163
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2012, 13:05   

kolor bardzo fajny. czerwony jest szybszy :) hihi

ten grill ten chrom tak jakoś nie przemawia do mnie :) czarny albo w kolor było by fajnie ale nie jest źle :)

15" hm trochę ginie w tym aucie :) zobacz jak 16" wygląda i biały kolor :) i będzie malina :)
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 10-10-2012, 20:43   

Racja, że zapewne na 16stkach prezentowałby się lepiej, jednak póki co nie mogę sobie na to pozwolić, bo opony mam Bridgestony jeszcze z całkiem dobrym bieżnikiem, a po drugie jak już wymieniać to na naprawdę idealnie pasujące. I na pewno nie będę ich malował na biało, wolę żeby były srebrne z czarnymi wnękami. Ostatnio auto przeszło długi, pracochłonny zabieg odnowienia powłoki blacharsko-lakierniczej. Grill już właściwie nie jest chromowany. Dodatkowo wnęka w zderzaku została potraktowana czarnym akrylem. Teraz prezentuje się to tak:



Grill przed własnoręczną modyfikacją i po:
Ostatnio zmieniony przez Instru 11-10-2012, 10:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-10-2012, 21:34   

Śliczny Lancerek.
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 11-10-2012, 15:38   

Hugo, gdy mu tak powiedziałem jak go zobaczyłem, zawstydził się, zarumienił i do dziś pozostał taki zaczerwieniony ;P



Miał to być kolor ciemnoniebieski młotkowy, jednak po założeniu felg okazało się, że mało co te zaciski rzucają się w oczy. Pomimo to i tak mi się podoba ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-10-2012, 08:29   

Instru napisał/a:
Hugo, gdy mu tak powiedziałem jak go zobaczyłem, zawstydził się, zarumienił i do dziś pozostał taki zaczerwieniony
Kolor też bomba.
Instru napisał/a:
mało co te zaciski rzucają się w oczy
I dobrze.
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 17-10-2012, 16:50   

Jako, że wczoraj deszcz uniemożliwił mi dłubanie w aucie zająłem się czymś bardziej "warsztatowym". Odpaliłem aerograf i oto efekt. Co prawda nie wygląda to jak prawdziwa aluminiowa obwódka, ale mam w końcu wymarzony srebrny obrys zegarów :)

Przed:


Po:

Ostatnio zmieniony przez Instru 25-06-2015, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-10-2012, 02:53   

Instru napisał/a:
Odpaliłem aerograf i oto efekt. Co prawda nie wygląda to jak prawdziwa aluminiowa obwódka, ale mam w końcu wymarzony srebrny obrys zegarów :)

Nie wiem czy pędzelek i Szlagaluminium nie dałoby jeszcze lepszego efektu :wink:
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 27-10-2012, 11:37   

Odkąd go dorwałem wiedziałem, że chcę mieć w nim czarne słupki. Podszedłem do tego nieco "profesjonalniej" niż metodą oklejania słupków folią, a że mam sprzęt do lakierowania i skromne umiejętności, zatem czarny akryl wydał mi się dużo lepszym rozwiązaniem, pomimo, że zajęło mi całe niedzielne popołudnie :) Ale mam za to prawdziwy lakier zamiast folii z allegro i mam całą "ramkę" szyb czarną zamiast tylko samych słupków. Efekt poniżej:




Wiem, że pewnie nie jeden z Was zlinczowałby mnie za takie udziwnienia, a mianowicie: pas na przednią szybę, napis na tylnej, przyciemnione kierunki boczne, przyciemnione lampy przednie oraz część tylnych. Mój cel to Black&Red ew. z małymi dodatkami białego + srebrne felgi.




Wyrażajcie swoje szczere zdanie, jestem przygotowany na konstruktywną krytykę :)
PS: Obniżony zostanie niedługo - oryginalny zawias z EVO IV czeka w garażu :)

Przy okazji mam pytanie do znawców: planuję postawić go na 17"-stkach. Jaki będzie to miało rzeczywisty wpływ na moc i spalanie? Jakie opony dobrać by te parametry zachować jak najlepsze? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że przy niskoprofilowych oponach trzeba będzie uważać na dziurach i krawężnikach. Aktualnie jeżdżę na 15" z oponami 195/65, a 17" z oponami 205/40 mają mniej więcej podobną średnicę całkowitą koła, ale jak wiadomo szerszy but jest i zapewne przez to straci na mocy i spalaniu, a zyska na przyczepności. Potrzebuję prawdziwych informacji popartych własnymi doświadczeniami, bo różnych plotek otulonych fantazją autorów już zdążyłem się nasłuchać ;) . W planach mam też wykonać
na nim jakieś ciekawe malowanie aerografem (bo artystyczne malowanie samochodów to coś czym się poniekąd również zajmuję) ale jak to mówią są rzeczy ważne i ważniejsze ;)
Ostatnio zmieniony przez Instru 11-03-2020, 19:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diabełek 
Mitsumaniak


Auto: 2x Lancer CB4A->CE9A,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 163
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-12-2012, 22:58   

czarne ramki jak najbardziej na tak :) - pozytyw

lampy na czarno całkiem całkiem :) - pozytyw

folia na przedniej ok tylko napis :) a tylnej cosik mi nie pasi :)

co do felg 17" hmm na pewno poprawi się wygląd auta będzie stabilniejszy i bardzo ładnie będzie się kleić do drogi. jeszcze jak wymienisz zawias na ten z EVO to będzie sztywny im większy kapec tym lepiej się trzyma tylko spalanie będzie większe i jak na silnik 1.3 nie będzie należał do żwawych aut na 17"
 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 23-04-2013, 11:43   

Ostatnie zdjęcia Lancera przed nowym felunkiem:




Na nowych felgach - 17-calowych Dezentach V, które sam przez zimę sobie skrobałem:






Tak, wiem że przydałoby się go jeszcze obniżyć ;)
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 23-04-2013, 12:04   

Ja bym ogarnął jakieś większe heble bo strrrrasznie giną te zaciski przy tych 17nastkach ;)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-04-2013, 12:19   

Świetne mody :) Wszystkie mi się podobają :)

Planujesz wstawić jakieś halogeny?
_________________


 
 
Instru 
Forumowicz
www.aerografit.pl


Auto: Lancer CK1A 1998 1.3l 4G13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 78
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 23-04-2013, 12:20   

Też mnie przeraża prześwit ramion tych felg, ale heble wymieniałem w tym roku zatem odpada.

Halogeny raczej nie, chyba że uda mi się dorwać je w naprawdę okazyjnej, wręcz symbolicznej cenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.