 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Sigma kombi skóra LPG Brzeg |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2012, 20:50 Sigma kombi skóra LPG Brzeg
|
|
|
Witam serdecznie, z racji róznych zdarzeń mój znajomy zainteresowany jest owym autkiem:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C25710706.html
Kod: |
Model, Typ:
Mitsubishi Sigma, Kombi
Rocznik:
1995
Przebieg:
375 000 km
Rodzaj paliwa:
benzyna+LPG
Silnik:
2997 cm³ (Moc 177 KM / 130 kW)
Skrzynia biegów:
automatyczna
Liczba drzwi:
4/5
Kraj pochodzenia:
Niemcy
Kraj aktualnej rejestracji:
Polska |
Chciałbym Was prosić o garść informacji na temat Sigmy w automacie w dodatku na LPG, a może ktoś z Was posiada wiedze na temat tego auta, wszelakie spostrzeżenia/sugestie/informacje, etc.,
Pozdrawiam |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 08-09-2012, 21:23
|
|
|
Odpuść sobie ten egzemplarz... Jest "zajeżdżony" jak dla mnie...
przebieg.... - ciekawe ile na gazie
Ta klapa (miał przejścia pewnie)
A sigma w automacie i na lpg jak najbardziej lepiej sedana 24V 205KM i automat.
I z tego co ja wiem skóry seryjnie chyba nie było w kombi przynajmniej ja się nie spotkałem... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2012, 21:30
|
|
|
moniaquba napisał/a: | Odpuść sobie ten egzemplarz... Jest "zajeżdżony" jak dla mnie... | Jakaś poparta informacja moniaquba napisał/a: | Ta klapa (miał przejścia pewnie) | Może poprostu zgnita moniaquba napisał/a: | A sigma w automacie i na lpg jak najbardziej lepiej sedana 24V 205KM i automat. | Ma być kombi i w gaz, to już nie moja fanaberia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 08-09-2012, 21:37
|
|
|
Drzwi z prawej strony też malowane tył
375 000 km nie wiadomo ile na gazie.. to wg Ciebie dobry stan??
Ciekawe w jakim stanie jest skrzynia biegów, jak je zmienia czy płynnie przełącza.
Kielichy pod maska - to bolączka sigmy (nie ma zdjęć nie wiadomo jak wyglądają)
Wg mnie sedan jest lepiej dopracowany był robiony w Japonii kombi było produkowane w Australii... Ale to szczegóły. Niech Wam gość podeśle więcej zdjęć i informacji.. Sigmy rdza tak łatwo nie bierze więc z ta klapą coś było. Znając życie nie działają spryskiwacze bo to także standard A poza tym szacun dla kolegi że sigmy szuka bo to chyba najlepsze auto lat 90-tych ze stajni Mitsubishi prowadzi się wyśmienicie i bardzo ładowne i sedan i kombi. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:10
|
|
|
Istotny jest stan techniczny, to, że ma blisko 400tyś na liczniku (kto wie ile w pamięci) nie ma znaczenia jeżeli ktoś prawidlowo obsługiwał, nie można od blisko pełnoletniego auta wymagać ideału, bo takich to nawet w salonach nie ma, malowane elementy nie deklasyfikują auta, tymbardziej, ze autko ma swoje latka. Gaz, czy szkodliwy dla silnika - hmmmmmmmmm.............. już jakiś watek na ten temat jest, jezeli dobry montażysta wykonał i odpowiednio przeglądy były wykonywane, to nawet 300tys mu nie straszne.
Kolega potrzebuje duże auto, i namyśla się pomiędzy Mondeo 2.5V6 a Sigmą 3.0V6 ze znanych mi opinii Sigmowa jednostka jest zajefajna, no ale konkurent zaś napędzany jest łańcuchem, z drugiej strony Sigma odrobine mocniejsza i ten sam poziom spalania, itp, itd. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:15
|
|
|
Ze wszystkim się zgadzam.. tylko skąd wiesz jak ktoś obsługiwał autko przez 375 000 patrząc na sam lakier wnioskuję, ze co najmniej średnio Nie no gdzie ford - sigmę niech kupuje |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:20
|
|
|
Nie ulegajmy stereotypom, może właściciel nie dbał o lakier a dbał o mechanike, nie ma ludzi idealnych, a sigm kombi na allegro jest tyle, że można na palcach jednej reki zliczyć, teraz porównaj to z opcją Forda, gdzie i jaki wybór.
Kolega się obawia, że mu sie coś zepsuje w tym aucie i nie będzie miał gdzie fantów dostać |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:38
|
|
|
Skóra występowała w opcji na rynek Holenderski - najpewniej auto będzie z Holandii lub Belgii ,nie będzie miało szyberdachu za to właśnie w skórze.
Pewnie miało założone LPG jako że Holendrzy to sknery .
Ogólnie jak dla mnie ten egzemplarz nie powala, za 2000 można brać, ale na pewno na dzień dobry do włożenia z 1500-2000 na podstawowe rzeczy - nawet jeśli auto jest "na chodzie".
Ogólnie stan kombi jest zwykle sporo gorszy niż sedanów, wynika to z przeznaczenia - po prostu wół roboczy. Co do kielichów to jak na razie nie spotkałem kombi z parchatymi kielichami! |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:41
|
|
|
Jest gdzie dostać
Janusz 58, Sław - forumowicze
a ta:
http://tablica.pl/oferta/...#e0430b88;r:;s:
może jeszcze aktualne
Jak skrzynia jest ok. I silnik. To niech kupuje
Wiadomo że auto w automacie ma mniej zjeżdżony silnik niż takie w manualu. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:43
|
|
|
robertdg napisał/a: | Istotny jest stan techniczny, to, że ma blisko 400tyś na liczniku (kto wie ile w pamięci) nie ma znaczenia jeżeli ktoś prawidlowo obsługiwał, nie można od blisko pełnoletniego auta wymagać ideału, bo takich to nawet w salonach nie ma, malowane elementy nie deklasyfikują auta, tymbardziej, ze autko ma swoje latka. Gaz, czy szkodliwy dla silnika - hmmmmmmmmm.............. już jakiś watek na ten temat jest, jezeli dobry montażysta wykonał i odpowiednio przeglądy były wykonywane, to nawet 300tys mu nie straszne.
Kolega potrzebuje duże auto, i namyśla się pomiędzy Mondeo 2.5V6 a Sigmą 3.0V6 ze znanych mi opinii Sigmowa jednostka jest zajefajna, no ale konkurent zaś napędzany jest łańcuchem, z drugiej strony Sigma odrobine mocniejsza i ten sam poziom spalania, itp, itd. |
Co do ideałów pełnoletnich obejrzyj Sigmę Wojtasa021180 - jest pełnoletnia
I da się utrzymać lakier jak się chce, ale nie w przypadku 95% użytkowników w Polsce.
Co do silników to nie mam porównania z Fordem, ale gadki o "łańcuchach" to sobie zostawmy na imieniny u cioci - jak jest zaniedbany samochód to łańcuch też strzeli. Co oczywiście nie oznacza że w Sigmie nie pękały paski - tylko w 99% przypadków wynikało to zaniedbań użytkowników - wycieki oleju na pasku, uszkodzenie osłony i jakieś ciało obce które się dostało pod pasek rozrządu lub niewymienienie pompy wodnej - która i tak na szczęście jest napędzana zewnętrzną stroną paska. A rozrząd kompletny na normalnych częściach (nie JC) to w 12V całe 200 zł, więc nie wymienianie tego to grzech.
[ Dodano: 08-09-2012, 22:44 ]
To drugie kombi sprawia nieco lepsze wrażenie, ale zdjęć też mało. Fajne felgi. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 08-09-2012, 22:49
|
|
|
lukasz12 ma rację ze wszystkim co pisze a w szczególności o łańcuchach w Fordzie..
Na pewno właściwości jezdne, komfort, myśl techniczną SIGMA ma dużo lepszą niż Ford |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3555 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 09-09-2012, 10:23
|
|
|
To może ja też dodam swoje trzy grosze. Porównując te dwa egzemplarze po zdjęciach to ta z Łodzi robi lepsze wrażenie, widać że ktoś troszeczkę zadbał by auto wyglądało. LPG sekwencyjne też na plus, przynajmniej nie dławi dolotu, do tego w M/T więc jeszcze jakoś żwawo będzie się odpychać. Połączenie typu: kombi+LPG/mikser+AT bardzo spowalnia autko. Pęknięta szyba to nie problem idzie dostać zamiennik. Przy okazji wymiany można zadbać o konserwacje rantów nadszybia i słupków jest to bardzo newralgiczny punkt w sigmach szczególnie gdy szyba już wcześniej była wymieniana. Ta z Łodzi ma chyba jeszcze webasto, ciekawe czy sprawne. Ogólnie auta ciężkie do zajechania, ale niektórym się zdarza. "Najszybciej" umierają skrzynie A/T, manuale potrafią nieźle haczyć na 1,3,R. Odnośnie korozji, kielichy w kombi są zazwyczaj w lepszym stanie niż w sedanach ale to nie powód by tam nie zajrzeć. Tylna klapa, coraz ciężej znaleźć w dobrym stanie, korozja przy tablicy rejestracyjnej to standard. Progi w miejscach podkładania lewarka też potrafią się utleniać. Pod autem, przewody hamulcowe oraz ich mocowania potrafią być kruche jak papier, to samo tyczy się przewodów paliwowych przy zbiorniku. Elementy wewnętrzne zderzaków, belki, wsporniki w 80% egzemplarzy są mocno skorodowane, albo już ich niema. Korozja w innych miejscach to raczej wynik napraw blacharskich. Kończąc jeszcze słowo o silniku, "jest nie do zajechania" Jeśli się zadba o układ zapłonowy,olej, oraz płyn chłodniczy. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-09-2012, 16:08
|
|
|
Słowem Waszego doświadczenia lepiej skierować oględziny ku Sigmie z Łodzi |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 09-09-2012, 16:22
|
|
|
Myślę, że Sigma będzie zdecydowanie mniej pordzewiała niż Mondeo za podobną cenę. Co do rdzy w Sigmie to mam wrażenie, że kombi jest mniej podatne na nią. |
|
|
|
 |
|
|