 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8] gorące hamulce i już mi ręce opadają :cry: |
Autor |
Wiadomość |
pic11
Forumowicz

Auto: carisma 96' 1.8i gls
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2007 Posty: 70 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 30-01-2012, 22:47 [Cari 1.8] gorące hamulce i już mi ręce opadają :cry:
|
|
|
witam , mam taki problem , może ktoś tak miał a może ktoś wie co z tym zrobić , ponad tydzień temu zagrzała mi się bardzo mocno prawa przednia tarcza hamulcowa , myślałem że zacisk siadł i wymieniłem wszystkie gumki , nie pomogło i w trakcie jazdy rozgrzewa mi się im dłużej tym bardziej chyba że odkręcę obojętnie gdzie przewód zejdzie troszeczkę płynu i jest git na chwile ( wygląda to tak jak by płyn nie chciał wracać do pompy , aha jak odkręcam przewody przy pompie to z jednego kapie płyn a z drugiego nawet kropelka nie chcę sama polecieć ) , ale do rzeczy , wymieniłem przewód elastyczny , płyn na dot4 trw , zacisk nowy po regeneracji , przedmuchane wężyki pod ciśnieniem , i dalej to samo , zamieniłem wężyki przy pompie abs z lewego na prawy i odwrotnie ( wiem że nie wolno ale to było tylko na próbę ) i dalej to samo , ale jak zmieniłem przewody z tyłu na przód i odwrotnie to był jakiś postęp ...... na gorsze nie grzeje mi się już przednie prawe tylko teraz lewe przednie i tylnie prawe i zdębiałem już do reszty ............... wymienił bym jeszcze pompe hamulcową ale to nie taki mały koszt i nie wiem czy pomoże poza tym nawet nie mogę znaleźć takiej pompy nowej z abs otwór o śr [mm]: 23,8 , w większości są 22,2mm . ma ktoś jakiś pomysł ??? z góry dzięki
do mojej carismy są przynajmniej dwa typy ale do mojej jest ta po prawej z tej aukcji
http://moto.allegro.pl/po...2032829737.html |
_________________ picy PL :]
 |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-01-2012, 07:46
|
|
|
Najprawdopodobniej uszkodzone/blokujące się zawory pompy ABS - regeneracja albo wymiana pompy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pic11
Forumowicz

Auto: carisma 96' 1.8i gls
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2007 Posty: 70 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 31-01-2012, 08:27
|
|
|
też tak myślałem ale :
odkręcam odpowietrznik
wężyk za pompą abs
wężyk przed pompą abs
czy nawet wężyk przy samej pompie hamulcowej tej ze zbiorniczkiem na płyn dot4
to zawsze efekt jest ten sam czyli jest tam cisnienie bo zleci około pół łyżeczki płynu i jest git .
myślę że może być to pompa ta ze zbiorniczkiem bo z jednego kanału nie leci płyn dopiero jak nacisne pedał a z drugiego powolutku kapie . aha i jak dmuchne w ten niby zatkany kanalik to nie daje rady dopiero pompką i to jeszcze idzie dość ciężko
[ Dodano: 31-01-2012, 16:10 ]
rozmawiałem z kolegą i miał podobnie tyle że w peugeot 406 i blokowały mu się oba przednie koła , wymienił pompe hamulcową i już ma spokój , nie napisałem jeszcze że po tych wszystkich robotach hamulce mam bardzo dobre tylko że to blokowanie mnie dobija . . .
[ Dodano: 02-02-2012, 22:48 ]
witam , jak by co to była pompa hamulcowa ta ze zbiorniczkiem ;] , nie abs , sekcja na przód nie chciała z powrotem wciągnąć tyle płynu ile dała co z czasem powodowało blokowanie się kół , dziwne tylko że po przekątnej . . . lewy przód i tylne prawe i odwrotnie , ale widocznie tak ma być . Najważniejsze że mi się udało , pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków ;] |
_________________ picy PL :]
 |
|
|
|
 |
oloolosz
Forumowicz
Auto: mitsubishi space star 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lut 2009 Posty: 83 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 12-09-2012, 18:43
|
|
|
MI SIE TAK zrobiło jak mechanicy zmieniali klocki-cofneli wszystkie na raz,dopiero na koncu odpompowali |
_________________ MSS 2004 102km 320tkm |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 12-09-2012, 19:53
|
|
|
pic11 napisał/a: | dziwne tylko że po przekątnej |
ano nie. Z tego co wiem, to pompy najczęściej mają właśnie sekcje po przekątnej podłaczone (tyle, że tył dodatkowo ma korektor). Ma to conieco stabilizować samochód jak coś padnie. |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
|
|