Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ssanie - zbyt wysokie obroty
Autor Wiadomość
nosek86 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I '89 3,0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Mazańcowice
Wysłany: 09-10-2012, 08:10   Ssanie - zbyt wysokie obroty

benzyna 3,0V6 - 89' rok.

Moment obrotowy ok 2200-2800obr
moc max ok 3700obr
silnik kręci się do max 4000obr

tak to wygląda u mnie.

Problem w tym ,iż ssanie podnosi obroty do 2000 i powolutku je obniża aż do 1000 ( po przejechaniu ok 6km ). Kurde no 2000obr to jakby nie było "pół-gazu", wyje nie miłosiernie, trzeba go łapać wysprzęglaniem lub "dohamowywać" bo rwie do przodu jak szalony...

Ma ktoś pomysł jak mu obniżyć obroty na ssaniu? Z tego co widze to jest "elektronika" i ręcznej regulacji brak... czy się mylę?
_________________
03.08.2012 zakup pierwszego w życiu samochodu terenowego. Początki przygody z jazdą poza utartymi drogami.
 
 
dmatusz 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I 89r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 20
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-10-2012, 20:01   

Elektronika, elektroniką, ale pedał gazu do przepustnicy połączony jest dalej linką :) .

Na dźwigni przepustnicy powinna być śrubka do regulacji minimalnego otwarcia przepustnicy.
Sprawdź czy dźwignia lekko chodzi, i czy łatwo osiąga skrajne minimalne położenie na zimnym silniku (może dopiero jak silnik się zagrzeje?).

1000 obr/min na jałowym ciepłym silniku to chyba też trochę za dużo (ja mam 2.5TD i tak z 600).
Może masz gaz ręczny w kabinie pod kierownicą podkręcony?

Sprawdzałeś filtr powietrza czy jest czysty?
 
 
nosek86 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I '89 3,0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 8
Skąd: Mazańcowice
Wysłany: 12-10-2012, 07:41   

gaz ręczny jest zluzowany i działa dobrze,
filtry nowe
regulacji bym nie ruszał bo - no ewentualnie na ciepłym obniżyć go do 600-700 ( fałka nawet 500 może mieć i idzie ładnie równo )

hmm nie wygląda żeby się zwieszał od zimna - ot tak jest ustawiony i tyle...

już myślę czy nie kupić innej kostki - zwał jak zwał "emulator wolnych obrotów" bo silnikiem krokowym to to nie jest. - zwykły bimetal pewnie który się grzeje i otwiera przepustnice...
_________________
03.08.2012 zakup pierwszego w życiu samochodu terenowego. Początki przygody z jazdą poza utartymi drogami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.