[Exx 89] Galant |
Autor |
Wiadomość |
b2vos
Mitsumaniak

Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 208 Skąd: EZG
|
Wysłany: 15-09-2012, 21:05 [Exx 89] Galant
|
|
|
Koledzy, wybaczcie jeśli źle oznaczyłem temat ale nie znam jeszcze dobrzeGalantow. Znalazłem na portalu aukcyjnym MG z 89 roku 1,8 w diselku. Powiedzcie i doradzcie czy poza miłością jaką mam do marki i zapałem do w przywrócenie świetności warto zaczynac zabawe? Są wśród Was znawcy i posiadacze takich odltimerow więc będzie to formalność. Będzie to długo trwać bo nie mam tyle gotówki aby to szybko zrobić w ale w tym też jest magia, że w odrestaurowanie będzie wkładany grosz od serca. Wkraczając w dorosłość, narodziła się we mnie taka potrzeba, aby mieć piękny stary samochód, własnoręcznie odnowiony. Z czasem pasja kwitła a po zakupie colta i obecności na tegorocznym zlocie tylko utwierdziłem się w tym planie. Galant Epsilon mnie palił. niestety jest praktycznie nie do zdobycia więc po prostu taki jak z linku....
link
Proszę o dobitnie szczere odpowiedzi. |
_________________ opanowany wariat w Z34AM |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 16-09-2012, 00:23
|
|
|
Jeden z bardziej udanych galantów (jeśli chodzi o bezawaryjność).
Jak dla mnie dyskwalifikuje ten konkretny model diesel - bo nie lubię
Myślę, że najlepszym silnikiem w tych galach było 2.0 benzyna jeśli chodzi moc natomiast mniejsze spalanie miał 1.8 benzyna. Były często bardzo bogato wyposażone. A zabawę jak najbardziej - WARTO ZACZYNAĆ |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-09-2012, 06:53
|
|
|
O ile tylne progi jeszcze istnieją i lewarek przy podnoszeniu samochodu nie wpadnie w podłogę to można brać
Klekocik też nieśmiertelny i w dodatku na frytkach jeździ
Sam się zastanawiałem czy go nie wziąć na firmowy samochód |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
b2vos
Mitsumaniak

Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 208 Skąd: EZG
|
Wysłany: 16-09-2012, 09:50
|
|
|
Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag. |
_________________ opanowany wariat w Z34AM |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 16-09-2012, 12:09
|
|
|
To prawda - ja także szukam takiego galanta albo sigmy. Podaż tych aut jest niestety mała obecnie.. ja najchętniej autmat:) |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-09-2012, 12:21
|
|
|
b2vos napisał/a: | Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag. |
A interesuje cie E33 2.0 bez gazu , bo moze ojciec bedzie chciał sprzedać
Więcej tutaj http://forum.mitsumaniaki...ght=najtrwalszy |
|
|
|
 |
b2vos
Mitsumaniak

Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012 Posty: 208 Skąd: EZG
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:14
|
|
|
a może by przejąć Gala 89... I tak zaczynał bym od rozebrania do najlmniejszej śrubki ale widać że jest poczyniony jakiś wkład z sercem.
Ale jak popatrzycie na ten cukiereczek to założę się, że dostaniecie wypieków jak ja |
_________________ opanowany wariat w Z34AM |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 16-09-2012, 22:59
|
|
|
Miałem galanta 1.8 td własnie z 89 r i złego słowa nie powiem do dziś dzień jeżdzi czasem mijamy się |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2012, 08:44
|
|
|
jeśli chodzi o ten model (nie egzemlparz) to tak:
- rdzewieje najmniej ze wszystkich Galantów w historii (choć progi z tyłu, to jak Marecki pisał)
- silnik diesla w miarę ok - tylko głowice słabe - często 100 tkm to ich granica, wały nie nadają się do szlifu
znałem 1 egz., ponad 400 000 km (Tomka Michalaka) - zaliczył 3 głowice w swoim życiu, jeździ po dziś dzień
poza tym - jak to w dieslu - sprawdzić wtryski, pompę i turbo! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-09-2012, 09:58
|
|
|
b2vos napisał/a: | Klekocik też nieśmiertelny |
Szkoda, że mój o tym nie wiedział - w 3 lata zostały oryginalne tylko blok, korby i kolektory (2 głowice, wał, turbo, pompa wtryskowa, tłoki, wtryski) a nie były to czasy ('94-97) gdzie graty na każdym złomowisku leżały...... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|