Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Exx 89] Galant
Autor Wiadomość
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 15-09-2012, 21:05   [Exx 89] Galant

Koledzy, wybaczcie jeśli źle oznaczyłem temat ale nie znam jeszcze dobrzeGalantow. Znalazłem na portalu aukcyjnym MG z 89 roku 1,8 w diselku. Powiedzcie i doradzcie czy poza miłością jaką mam do marki i zapałem do w przywrócenie świetności warto zaczynac zabawe? Są wśród Was znawcy i posiadacze takich odltimerow więc będzie to formalność. Będzie to długo trwać bo nie mam tyle gotówki aby to szybko zrobić w ale w tym też jest magia, że w odrestaurowanie będzie wkładany grosz od serca. Wkraczając w dorosłość, narodziła się we mnie taka potrzeba, aby mieć piękny stary samochód, własnoręcznie odnowiony. Z czasem pasja kwitła a po zakupie colta i obecności na tegorocznym zlocie tylko utwierdziłem się w tym planie. Galant Epsilon mnie palił. niestety jest praktycznie nie do zdobycia więc po prostu taki jak z linku....

link

Proszę o dobitnie szczere odpowiedzi.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 16-09-2012, 00:23   

Jeden z bardziej udanych galantów (jeśli chodzi o bezawaryjność).
Jak dla mnie dyskwalifikuje ten konkretny model diesel - bo nie lubię :)
Myślę, że najlepszym silnikiem w tych galach było 2.0 benzyna jeśli chodzi moc natomiast mniejsze spalanie miał 1.8 benzyna. Były często bardzo bogato wyposażone. A zabawę jak najbardziej - WARTO ZACZYNAĆ :) :mrgreen:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-09-2012, 06:53   

O ile tylne progi jeszcze istnieją i lewarek przy podnoszeniu samochodu nie wpadnie w podłogę to można brać :)
Klekocik też nieśmiertelny i w dodatku na frytkach jeździ :P
Sam się zastanawiałem czy go nie wziąć na firmowy samochód :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 16-09-2012, 09:50   

Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag.
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
moniaquba
Forumowicz
UWAGA! OSZUST!

Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 342
Wysłany: 16-09-2012, 12:09   

To prawda - ja także szukam takiego galanta albo sigmy. Podaż tych aut jest niestety mała obecnie.. ja najchętniej autmat:)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-09-2012, 12:21   

b2vos napisał/a:
Strasznie żałuje że nie mogłem zostać na zlocie w sobotę i porozmawiac. Oglądam od jakiegoś czasu aukcje i nie spotkałem gala 2.0 benz., nawet szykam na ibejcu. Ten z linka pewnie trzeba by było zobaczyć pod kątem uwag.


A interesuje cie E33 2.0 bez gazu , bo moze ojciec bedzie chciał sprzedać :wink:

Więcej tutaj :) http://forum.mitsumaniaki...ght=najtrwalszy
 
 
b2vos 
Mitsumaniak


Auto: COLT 1.3 95KM INTENSE 5D BLUE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 208
Skąd: EZG
Wysłany: 16-09-2012, 22:14   

a może by przejąć Gala 89... I tak zaczynał bym od rozebrania do najlmniejszej śrubki ale widać że jest poczyniony jakiś wkład z sercem.

Ale jak popatrzycie na ten cukiereczek to założę się, że dostaniecie wypieków jak ja ;)
_________________
opanowany wariat w Z34AM
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-09-2012, 22:59   

Miałem galanta 1.8 td własnie z 89 r i złego słowa nie powiem do dziś dzień jeżdzi czasem mijamy się
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-09-2012, 08:44   

jeśli chodzi o ten model (nie egzemlparz) to tak:
- rdzewieje najmniej ze wszystkich Galantów w historii :) (choć progi z tyłu, to jak Marecki pisał)
- silnik diesla w miarę ok - tylko głowice słabe - często 100 tkm to ich granica, wały nie nadają się do szlifu
znałem 1 egz., ponad 400 000 km (Tomka Michalaka) - zaliczył 3 głowice w swoim życiu, jeździ po dziś dzień
poza tym - jak to w dieslu - sprawdzić wtryski, pompę i turbo!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-09-2012, 09:58   

b2vos napisał/a:
Klekocik też nieśmiertelny


Szkoda, że mój o tym nie wiedział - w 3 lata zostały oryginalne tylko blok, korby i kolektory (2 głowice, wał, turbo, pompa wtryskowa, tłoki, wtryski) a nie były to czasy ('94-97) gdzie graty na każdym złomowisku leżały......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.