 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Problem ze stabilnością samochodu |
Autor |
Wiadomość |
gruku
Forumowicz gruku
Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Iława
|
Wysłany: 25-02-2013, 08:01 [Cari 1.6] Problem ze stabilnością samochodu
|
|
|
Witam
Mam problem z utrzymaniem samochodu na drodze:). Chodzi o to, że wcześniej na suchej nawierzchni było ok, zima jednak już przy 40-50 na godzinę czułem jakby mi zarzucało tył i musiałem co chwila kontrować kierownicą w lewo i w prawo. Dziś zauważyłem, że przy prędkości pow. 50km/h ciężko jest utrzymać tor jazdy wystarczy lekki ruch kierownicy i samochód skręca. Mam wrażenie, że samochód jedzie raz w prawo raz w lewo. Jak nie ruszam kierownicy to samochód jedzie prosto. Miałem niedawno robioną zbieżność więc powinno być ok. Już kiedyś zauważyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko do tego drgania z kół przenosiły się na kierownice i wtedy potrafiła przy np. przejeździe przez przejazd kolejowy latać na lewo i na prawo. Zauważyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko przy prędkości pow 70km/h w zakręt 30 stopni wystarczy, że przekręcę ją o ok 1cm i skręca. Nie wiem czy tak powinno być dla małych prędkości to nie przeszkadza bo samochód nie ucieka tak szybko ale dla większych to bardzo denerwuje. Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez gruku 01-03-2013, 19:47, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-02-2013, 08:16
|
|
|
Wklej wydruk z geometrii, udaj się do warsztatu na sprawdzenie łożysk, elementów układu kierowniczego i zawieszenia, do sprawdzenia także ogumienie i amortyzatory |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gruku
Forumowicz gruku
Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Iława
|
Wysłany: 25-02-2013, 09:10
|
|
|
Tak się zastanawiam czy to czasem nie jest problem z samym wspomaganiem, wydaje mi się, że czułość wspomagania powinna się zmniejszać wraz ze wzrostem prędkości u mnie raczej jest ciągle taka sama czułość. |
|
|
|
 |
Xiah
Forumowicz
Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 231 Skąd: Płock
|
Wysłany: 25-02-2013, 21:21
|
|
|
wspomaganie w carismie masz na pompie a nie elektroniczne wiec ono jest przy kazdych predkosciach takie samo, ja bym szukał przyczyny gdzie indziej, tylko nie ma pomyslu gdzie. |
|
|
|
 |
gruku
Forumowicz gruku
Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 45 Skąd: Iława
|
Wysłany: 27-02-2013, 18:32
|
|
|
Witam
Jestem po wymianie dwóch wachaczy tylnych górnych i tulej wachaczy. Wyniki geometrii przedstawiają się jak na zdjęciu.
Czy są poprawne?. Dodam, że samochód dużo lepiej się prowadzi.
 |
|
|
|
 |
|
|