[Cari 1.8 GDI] Tarcze i klocki. |
Autor |
Wiadomość |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-09-2012, 23:10 [Cari 1.8 GDI] Tarcze i klocki.
|
|
|
Panowie pilna sprawa. Potrzebuję wymienić klocki, no i tarczę ze względu na to, że wracałem do domu na zjechanych klockach i zaorałem tarcze.
Możecie coś polecieć w rozsądnej cenie? Coś do 300 złoty za komplet. Może być z Inter Cars (mam kartę), jakiś sklepów z Wrocławia bądź allegro. Zależy mi na czasie bo auto mi stoi, a jest mi pilnie potrzebne.
Z góry dzięki wielkie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-09-2012, 08:03
|
|
|
Najtańszy zestaw ABE - klocki i tarcze, póżniej LPR - tez tarcze i klocki, a jak chcesz coś bardziej markowego to TRW lub Brembo tarcze i klocki ATE/Brembo/Ferrodo (ale w tym przypadku będziesz musiał coś dorzucić do ceny) - zdzwoń i zapytaj jaką mają dostępnośc zestawu i cene
Poszukaj jeszcze kontaktu do sklepu petrocar na chopina we Wrocławiu - kiedys kupowałem u nich i mieli dobre ceny |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2012, 23:03
|
|
|
Zamówiłem ABE, komplet tarcz i klocków coś koło 270 zł. Jest jakiś poradnik na forum co do wymiany tarcz? Klocki umiem, ale z tarczami nie wiem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-09-2012, 07:53
|
|
|
Jeżeli wiesz jak zmienic klocki, to do tej czynności musisz dorzucić odkręcenie jarzma (to w czym się osadza klocki), demontaż tarczy, wyczyszczenie piasty i ponowny montaz wszystkiego - nie zapomnij o wyczyszczeniu jarzma tam gdzie pracują klocki |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 20-09-2012, 10:57
|
|
|
jeśli tarcze nie będą chciały zejść to po prostu walnij je młotkiem od środka tak żeby wypadły na zewnątrz, nie przejmuj się nimi i nie trać czasu na powolny demontaż, i tak idą na śmietnik. Przed zamontowaniem klocków przetrzyj je jakimś zmywaczem lub rozpuszczalnikiem, to samo zrób z tarczami. Po zamontowaniu wszystkiego nie hamuj gwałtownie przez jakieś 300 km.
Jarzmo chodzi na prowadnicach, trzeba je rozruszać, wyczyścić i nasmarować. Jeśli chodzi o smarowanie to ci nie pomogę, może ktoś inny się wypowie. Ja przerabiałem już zwykły smar a teraz kupiłem coś z dodatkiem miedzi. Szkoły są rożne, mi mechanik powiedział, że albo zwykły smar lub nawet na gęsty olej silnikowy, wg. niego smary z dodatkiem miedzi strasznie zapychają wszystko. Ja teraz kupiłem jakiś spray właśnie do dużych temperatur, podobno przeznaczony do takich rzeczy. Nie wiem jak się sprawdzi bo składałem wszystko jakieś 1,5 miesiąca temu.
tutaj coś znalazłem, może pomoże.
http://forum.mitsumaniaki...=tarcze&start=0 |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2012, 11:22
|
|
|
Zabiorę się za to w sobotę. Porobię jakieś fotki i może zrobię jakiś poradnik. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-09-2012, 20:25
|
|
|
remi napisał/a: | Jarzmo chodzi na prowadnicach | Nie jarzmo, tylko zacisk hamulcowy. remi napisał/a: | smary z dodatkiem miedzi strasznie zapychają wszystko | Święte słowa. Hamulce należy składać na specjalną pastę, np. firmy Ate.
http://allegro.pl/pasta-m...2603060655.html |
|
|
|
 |
pepcio5
Forumowicz

Auto: Toyota Camry x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2012 Posty: 34 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21-09-2012, 22:01
|
|
|
Pasta ATE jest bardzo dobra, na miedzowym co raz zapiekał mi się zacisk, a na ATE spokój |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 22-09-2012, 00:14
|
|
|
Hugo, masz rację!!! z tym jarzmem i zaciskiem. RESPECT!!
dzięki za pastę. Następnym razem na pewno użyję. |
|
|
|
 |
PatricoWroc
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 366 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-09-2012, 19:21
|
|
|
Wymienione. Pozostaje mi chyba tylko odpowietrzyć układ bo pedał hamulca łapie trochę za nisko jak dla mnie, chyba, że sam się podniesie po "dotarciu" ich? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|