Spokojny Rekin |
Autor |
Wiadomość |
bartek05395
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 23-09-2014, 20:59 Spokojny Rekin
|
|
|
Witam
Jestem tutaj nowy więc pasuje się i moją maszynke przedstawić. A więc jest to Galancik 2.0 TDI, końcówka roku 98`. Samochodzik na prawde mocny jak na te swoje 90kucy, ale też oszczędny. W mojej rodzinie jest już 4 lata i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. 2 lata temu kupiłem go od taty i jest to mój pierwszy samochód. No innego lepszego na pierwszy nie mogłem sobie wymarzyć
U taty ten samochód jakoś nie był dostatnio traktowany i dbany o wygląd Wyglądał tak jak na zdjeciach poniżej:
U mnie można powiedzieć, że ten samochód trochę odżył dostał nowe alufelgi, niestety nie takie duże jak chciałem ale no już lepiej wygląda niż na tych stalówkach z kołpakami
Niestety jak to chyba japończyki nadkola dorwała rdza.
Jako że to jest mój samochód i wszystko musi ładnie wyglądać to kupiłem reperaturki i trzeba było oddać do lakiernika żeby to zrobił jak należy. Przy okazji jeszcze na klape bagażnika doszła taka mała lotka, która jest mała ale jak dla mnie robi dużą furrore
Od tamtego momentu nie zmieniło się w nim wiele, jedynie tylko zrobiłem sobie żółte halogeny i taka mała naklejeczka
Planowałem w nim przyciemnić szyby, ale jednak szykuje się na sprzedaż więc już tak dużo staram się w niego nie pakować. Szkoda mi tego samochodu, bo jest naprawde zadbany i mocny, ale jednak przebieg robi swoje jedyne co planuje kupić to jakieś dobre głośniki na przód i wzmacniacz do tego, bo radio i głośniki na półce mam bardzo dobre to do pełnego efektu jeszcze przód trzeba zgrać
Na pocieszenie powiem że na kolejny samochód też planuje kupić Galana, tylko że najlepiej 2,5 bene i już po lifcie. Jednak co wóz to wóz, umie przyciągnąć
Teraz trochę zdjątek jak wygląda współcześnie
Sorry za te małe zdjęcia, ale pierwszy raz tak pisałem i nie umiem inaczej Zrozumcie
Dzięki z góry za jakieś komentarze
Jakieś porady czy sugestie też mile widziane |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23-09-2014, 21:17
|
|
|
Witamy,
Jeden z nielicznych jak nie jedyny diesel w galu na forum |
|
|
|
 |
bartek05395
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 23-09-2014, 21:31
|
|
|
Uhuhu... Czyli to mogę w sumie potraktować jako komplement |
|
|
|
 |
bartek05395
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:27
|
|
|
Zapomniałem też dodać że jedyny tjuning mechaniczny jaki przeszedł to zatkanie zaworu EGR. Moc to dało i spalanie zmniejszyło, ale czy to dobre fachowcy? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:38
|
|
|
bartek05395 napisał/a: | Szkoda mi tego samochodu, bo jest naprawde zadbany i mocny, ale jednak przebieg robi swoje |
To jaki masz przebieg
eremita napisał/a: | Jeden z nielicznych jak nie jedyny diesel w galu na forum |
Są tylko sie ukrywają |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2014, 22:40
|
|
|
bartek05395 napisał/a: | Zapomniałem też dodać że jedyny tjuning mechaniczny jaki przeszedł to zatkanie zaworu EGR. Moc to dało i spalanie zmniejszyło, ale czy to dobre fachowcy? |
EGR potrzebny jak ...nie powiem do czego też mam zaślepiony i jest o wiele lepiej |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
bartek05395
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 24-09-2014, 19:48
|
|
|
No przebieg to prawie 250tys i w pamięci też troche na pewno ma :/
No jak turbina złapie to jest znaczna różnica, ale czy to na dłuższą metę jest też dobry zabieg? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 24-09-2014, 20:54
|
|
|
bartek05395 napisał/a: | No przebieg to prawie 250tys i w pamięci też troche na pewno ma :/ |
Jak na diesla to jeszcze dużo można latać i w porę zmieniać olej max co 7,5 tyś km
bartek05395 napisał/a: | No jak turbina złapie to jest znaczna różnica, ale czy to na dłuższą metę jest też dobry zabieg? |
Jak złapie
Już od 1500 obr daje ciśnienie a EGR to nic innego jak spaliny trafiają do dolotu tzn ekologia |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
bartek05395
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 7 Skąd: Uniejów
|
Wysłany: 25-09-2014, 11:00
|
|
|
Ale z tego co patrzyliśmy z bratem to ma około 40-50tys w pamięci.
Ja czuję różnice właśnie jak turbina pociągnie, wtedy jest największe odczucie |
|
|
|
 |
|