Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z tylną wycieraczką MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000
Autor Wiadomość
rider1963 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: lodz
Wysłany: 20-10-2012, 10:42   problem z tylną wycieraczką MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000

POWITAC!!! MAM PROBLEM Z TYLNĄ WYCIERACZKĄ SILNICZEK SPRAWNY PRĄD DOCHODZI DO NIEGO PO PRZEKRECENIU MANETKI SŁYCHAĆ TYLKO PYKNIECIE POD KIEROWNICĄ A WYCIERACZKA JAK STAŁA TAK STOI CZY KTOŚ ZNA ROZWIAZANIE TEGO PROBLEMU??????
czy może to być wina przekażnika zastanawia mnie też dziwny syk powietrza przy odkęcaniu korka wlewu paliwa czy to jest normalne?
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2012, 16:26   

sprawdź w skrzynce przekaźników pod kierą może padł.A co do wlewu paliwa jak masz niższy stan wachy , auto jest rozgrzane trochę to zmienia się ciśnienie w baku jak podjeżdżasz na stację tankować i odkręcasz to w tedy pewnie ten syk.Normalne.
 
 
rider1963 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: lodz
Wysłany: 20-10-2012, 17:59   

radek8622 napisał/a:
sprawdź w skrzynce przekaźników pod kierą może padł.A co do wlewu paliwa jak masz niższy stan wachy , auto jest rozgrzane trochę to zmienia się ciśnienie w baku jak podjeżdżasz na stację tankować i odkręcasz to w tedy pewnie ten syk.Normalne.
podziękował co do wlewu paliwa to koledze machanik zadysponował dziurke w korku by ciśnienie spadło ale czy to dobre rozwiązanie ???a z wycieraczką to sprawa ma się tak ----silnik sprawdzony byl na krutko przez zewnetrzne srubki nie przez kostkę tam są trzy druciki czy jest taka możliwosc by coś nie dawało prądu? i jak sprawdzić czy przekaznik jest dobry?
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-10-2012, 19:04   

co do wycieraczki myślę że może z któryś kabli ci nie łączy sądzę że gdyby był winny przekaźnik inne funkcje za które jest odpowiedzialny też by ci nie działały.Musisz sprawdzić przewody czy nie są połamane lub zaśniedziałe kostki.Ja dzisiaj miałem problem z podświetleniem rejestracji co się okazało kabelek od masy się połamał i wisiał na włosku nie wiem jak to możliwe ale ok:D proponuje sprawdzić najpierw przewody.Jeśli chodzi o bak i syk nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ negatywny na samochód.Powiem Ci że u mnie też syczy jak mam mało wachy i odkręcę po jeździe.U mnie auto chodzi bez zarzutu.
 
 
rider1963 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI CARISMA 1.6 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 11
Skąd: lodz
Wysłany: 21-10-2012, 18:48   

dzięki radek sprawdzę jeszcze raz przewody
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.