Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Niskie wolne obroty na ciepłym silniku
Autor Wiadomość
kamil.burczyk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI (2003r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2015, 08:40   [Cari 1.8 GDI] Niskie wolne obroty na ciepłym silniku

Od pewnego czasu w mojej Carismie wolne obroty spadają poniżej standardowego poziomu, tak, że aż samochód zaczyna wibrować. Co prawda nigdy nie zgasł, ale staje sięto upierdliwe. Ostatnio wymieniłem wszystkie świece, na zalecane przez producenta irydowe (NGK), wymieniłem wtryskiwacz i jedną cewkę (tu akurat zapaliła się kontrolka przy braku zapłonu, ale myślałem, że może rozwiąże to problem), ale problem nadal występuje.
Pompa wysokiego ciśnienia jest OK - była regenerowana przez Leszka z okolic Krakowa.
Podłączenie komputera nie pokazuje żadnych błędów.
Widziałem kilka podobnych wątków na forum, więc czy ktoś znalazł może definitywne rozwiązanie tego problemu i może siępodzielić?
 
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 25-09-2015, 22:42   

dolot czysty, razem z przepustnicą?
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
kamil.burczyk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI (2003r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2015, 23:06   

Tak, wyczyszczone kilka miesięcy temu i sprawdzone teraz ponownie.
 
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 25-09-2015, 23:12   

tps przepustnicy na jakie napięcie ustawiony?
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
kamil.burczyk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI (2003r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-09-2015, 17:05   

Tego nie sprawdzałem. Da sięto zmierzyć samodzielnie?
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 26-09-2015, 18:34   

a czy tak jest od dłuższego czasu? sprawdź na evoscanie korekty paliwowe i odczyty z sondy bo mi to wygląda na ten wtryskiwacz który wymieniłeś, generalnie powinno się wymieniać komplet wtrysków a jak nie komplet to dobrać wtrysk o takich samych parametrach. one są c z tego co pamiętam podzielone na kilka grup selekcyjnych , przykładowo A, B, i C i np nie można mieszać ich pomiędzy grupami ale poczytaj bo o tym tez było kiedyś gdzieś na forum jeżeli dobrze pamiętam i chyba nawet w serwisówce jest zresztą zaraz sam sprawdzę
 
 
kamil.burczyk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI (2003r.)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-09-2015, 19:33   

Tak, przed wymianą wtryskiwacza było tak samo. Nówka sztuka kosztuje w ASO prawie 2000zł, więc nie wymienię 4 ot tak :D Chyba że są gdzieś tańsze?
 
 
 
Recive 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 21
Skąd: Wawa
Wysłany: 27-09-2015, 19:08   

O dziwo mam ten sam problem, też Carisme GDI 03 r. - jakby Ci sie udało go rozwiązać daj znać :)
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 29-09-2015, 21:41   

taki sam mam problem w 1.8 GDI tylko że jak wymieniałem swiece tostare były całe mokre w oleju i kopci troche na niebiesko, nie wiem czy to wina pierscieni czy swiec zalanych i nie dochodzi iskra z cewki czy to z tego powodu moga być niskie obroty? :(
_________________
robertforuś
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 29-09-2015, 21:48   

robert195, co jak co, ale problem masz większy, jak kopci na niebiesko podczas jazdy + ubywa Ci oleju to masz silnik do remontu (zmiana pierścieni + szlif głowicy to sposób doraźny)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-10-2015, 21:45   

a ktoś może wie z własnego doświadczenia, ile takim silnikiem można pojeździć maksymalnie który bierze olej mniej więcej 1l na 1000km, nie miałem jeszcze takiej sytuacji i nie wiem czy mogę sie spodziewać nagłego zgaszenia silnika i koniec, oczywiscie dbam o to żeby na bieżąco dolewać olej i nie przekraczam 2,5 tys obrotów. Przymierzam się zrobić remont 1.8 gdi wymiana pierscieni, planowanie głowicy, wymiata szklanek. Pozdrawiam :)

[ Dodano: 11-10-2015, 22:24 ]
chciałem jeszcze dodać że przy zimnym silniku słychać zawory, czy to może być spowodowane że bierze olej? czy nie ma różnicy?
_________________
robertforuś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.