Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja
Autor Wiadomość
magnat1977 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125 KM. 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 26
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-10-2012, 22:44   [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI 16V 98r. - obroty na biegu ja

Witam:)

Jestem w posiadaniu Carismy 1.8 gdi 16v 1998r..

Mam problem,a mianowicie po około 3minutach od uruchomienia samochodu obroty wskakuja na 1500. Nie wiem o co chodzi.
Wymieniłem:
-Pompę wysokiego ciśnienia
-Przepustnica
-Filtry paliwa ,powietrza

Nic to nie zmieniło

BARDZO PROSZĘ O POMOC
_________________
Łukasz-Carisma 1,8 GDI
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-10-2012, 23:12   

zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma?
 
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-10-2012, 23:28   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=75911

Temat zdublowany przez autora.
Nawiasem mówiąc normalny objaw pracy silnika.
 
 
 
magnat1977 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125 KM. 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 26
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-10-2012, 09:37   

Saqu napisał/a:
zamiast wymieniać pompę WC było zainwestować w evoscana, było by widać co jest pięć.
Żadnych błędów na kompie nie ma?



Komputer nie wykazuje zadanych błędów . Przed wymiana pompy Wysokiego cisniena komputer wskazywał błąd(zbyt niskie cisnienie paliwa)

Teraz podłączyłem komp i nie ma zadnych błędów ,a samochód chodzi jak chodził bez zmian czyli po około 3minuty wskakuje na około 1500 obr/min
_________________
Łukasz-Carisma 1,8 GDI
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-10-2012, 10:03   

Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym.
 
 
magnat1977 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI 125 KM. 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 26
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-10-2012, 12:10   

plecho1 napisał/a:
Tu nie chodzi o sprawdzenie błędów, bo to czasem może nic nie wykazać, a o podejrzenie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym. Czasem jak jest problem z jakimś podzespołem, ale jeszcze on działa, to błędu nie będzie a na wykresach pracy silnika da się to zauważyć. A w zwykłych warsztatach samochodowych często nic albo niewiele wiedzą na temat tych silników wiec najlepiej samemu kupić kabel do diagnostyki tego silnika i z pomocą forumowiczów specjalistów w tym temacie samemu rozwiązywać problemy. Taki kabel wraz z przesyłką kosztuje około 40zł na znanym serwisie aukcyjnym.


OK:)

To w takim razie mam prośbę bo na znanym serwisie aukcyjnym jest mnóstwo takich kabli więc jak byś mógł podać dokładną nazwę tego przewodu

Z góry dziękuje za info
_________________
Łukasz-Carisma 1,8 GDI
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-10-2012, 13:21   

VAG KKL na układzie FTDI232, wystarczy podobnie wpisać w wyszukiwarce serwisu aukcyjnego i jeśli nie masz większych potrzeb, wybrać najtańszą ofertę. Jeśli znajdziesz taką ofertę, to jeszcze dla pewności zapytaj w tym temacie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Zresztą najpierw przeczytaj go dokładnie, to wszystkiego się dowiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.